Gå til innhold

STENG DENNE, NÅ!

themanfrom

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Er vi mange "barn"/ungdommer født i 1992 på forumet?

Regler for posting:

Alle som vil innpå lista, må ha en post som inneholder følgende:

*er du 13 eller 14?

*Hvilken del av forumet henger du i?

Folk som ellers skal poste, skal IKKE gå OT, en eller 2 poster OT, går greit, men når tråden går for mye OT, så vil jeg kontakte en moderator, og be han/hun STENGE TRÅDEN

-----------

Da er jeg først ut

-----------

*er 13 og 1/2

*Er i nesten alle delene, men MEST aktiv i HW

-------------

Er nettop DU blitt oppført på lista selv om du ikke skulle vært det?

-Send meg da en pm!

Liste over 1992 barn

Otzi

Øssa

---------

Stor tacc til cun som har sendt meg en pm om folk som prøver å lure meg :D

Skal nå prøve å få tid til å sjekke profilene til folk, før jeg fører dem opp på lista!

Endret av themanfrom
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det eneste jeg har å si er vel egentlig at du burde tenke på hvor gode karakterer du kunne fått hvis du la deg i normal tid og hadde en fin døgnrytme. Du kan umulig være 100% opplagt når du går på skolen?! ;)

Skrevet

Er med eg!

*Øfsebygda

*Nokre gange får eg lov til å sitte til klokka 12 på kvardager. Og i helgane får eg lov til å sitje heila natta bare eg klarer å stå opp om morgo.

*Er 13 og 1/2 eg ogsp

Skrevet (endret)

*Skodje

*på hverdager får jeg lov å være oppe til 11 og i helgene får jeg være oppe til halv ett. (er oppe til 4-5 uten lov*

*13 1/2 jeg også :dribble:

Endret av Otzi
Skrevet
Det eneste jeg har å si er vel egentlig at du burde tenke på hvor gode karakterer du kunne fått hvis du la deg i normal tid og hadde en fin døgnrytme. Du kan umulig være 100% opplagt når du går på skolen?! ;)

5402465[/snapback]

Skolen kan bare drite og dra uansett, vet at det er viktig... osv, men får greie karakter, er merkelig at jeg får så "gode" karakterer. =/.

Skrevet

hehe.. genial tråd da.. er født noen år før det da.. men har en kompis som jeg tror er 13..

han kaller seg Fasthammer tror jeg.. må skjekke det mere ut å få han til å poste her da.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...