Gå til innhold

26k armor på druid

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Det kan ikke være veldig old siden den Lay on Hands buffen kom i 1.9 i alle fall. Men uansett en fin dmg reduction ja :)

Endret av Blib
Skrevet

Det der var jo sjukt mye, er det virkelig mye? er jo nesten så druid kan ta over tanking for warriors nå, det blir jo mer og mer lik og bedere og bedere -_- mens for oss warriors går det den andre veien.

Gjest Slettet+987123897
Skrevet

Syk dmg reduction

Skrevet

Noen som vet at dette sant? kan jo være fake for alt det vi vet, snakket med en druid i guilden, han så bilde og mente at det ikke kunne være mulig..

Skrevet
Noen som vet at dette sant? kan jo være fake for alt det vi vet, snakket med en druid i guilden, han så bilde og mente at det ikke kunne være mulig..

5401843[/snapback]

så buffsene hans of kjenner noen igjenn..

Skrevet

det der var mye...

har 9214 med Dev.Aura :p

kom opp i 17000 med:

Imp Lay on Hands

Priest critheal-ting...

Stoneform

Gift of the Wild

BoKings

Skrevet (endret)

Skulle være ganske mulig det der, ser jeg har noe gear som gir meg mer armor enn han. Havner lett oppimot 20 om man tenker vanlige buffs, dev. aura, bok, motw og inspiration. Han har også 3 potions jeg ikke helt kjenner igjen, pluss Stoneshield som er 2k armor. Jodajoda, mye mulig, er nok desverre ikke fake som en annen druid sa.

edit:

Er vel også agi pot jeg ser der, fra blasted? 50 agi er 100 armor.

Endret av Dimensionx
Skrevet
Det der var jo sjukt mye, er det virkelig mye? er jo nesten så druid kan ta over tanking for warriors nå, det blir jo mer og mer lik og bedere og bedere -_- mens for oss warriors går det den andre veien.

5400454[/snapback]

Nå er ikke armor alt for en tank da.

Si at en boss slår deg for 3000 damage, hva er da best?

Bli truffet av slaget og absorbere 80% av skaden,

eller at bossen bommer på deg (miss, dodge, parry) fordi du har imbamye defense?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...