Gå til innhold

Informasjonstråd for Dell Inspiron 9400


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
noen som vet hvor lenge det er til i9400 kan kjøpes med 7900GS??

det har jeg lyst på...

vet du hva prisen kommer til å lande på Bamsemoms?

6048465[/snapback]

 

Vet ikke når, men ut ifra tilbudene å se vil den nok ikke bli så mye dyrere enn X1400, kanskje et par tusen å oppgradere fra X1400 til 7900GS? Ta det med en klype salt ;)

Du kan uansett bestille den allerede ved å ringe inn å oppgi koden til i9400 med 7900GS, og eventuelt endre litt på HW\utstyr, tipper det er snakk om innen få uker!

Lenke til kommentar
Nettopp fyrt opp min 9400...men en ting jeg lurer på.....følger det ikke med windowscd?

6051434[/snapback]

 

Nei, det er en recoverypartisjon på disken du selv må brenne ut.

6051451[/snapback]

 

 

 

oki....heter den i386 eller noen sånnt?

6051457[/snapback]

 

Nei, det er en skjult partisjon som du finner ved å starte ett sånt Dell-program. Husker ikke helt hva det heter da jeg formaterte og la inn min egen WinXP Pro

Lenke til kommentar
Nettopp fyrt opp min 9400...men en ting jeg lurer på.....følger det ikke med windowscd?

6051434[/snapback]

 

Nei, det er en recoverypartisjon på disken du selv må brenne ut.

6051451[/snapback]

 

 

 

oki....heter den i386 eller noen sånnt?

6051457[/snapback]

 

Nei, det er en skjult partisjon som du finner ved å starte ett sånt Dell-program. Husker ikke helt hva det heter da jeg formaterte og la inn min egen WinXP Pro

6051498[/snapback]

 

 

Noen som kan peke meg i rett retning her? Er helt grønn på bærbare og DELLs finurligheter!

Endret av saphiens
Lenke til kommentar
Nettopp fyrt opp min 9400...men en ting jeg lurer på.....følger det ikke med windowscd?

6051434[/snapback]

 

Nei, det er en recoverypartisjon på disken du selv må brenne ut.

6051451[/snapback]

 

 

 

oki....heter den i386 eller noen sånnt?

6051457[/snapback]

 

Nei, det er en skjult partisjon som du finner ved å starte ett sånt Dell-program. Husker ikke helt hva det heter da jeg formaterte og la inn min egen WinXP Pro

6051498[/snapback]

Gå til startmenyen og under programmer ligger det et program som lar deg brenne ut xp cden. Var slik i hvert fall på min 9300

Lenke til kommentar
Nettopp fyrt opp min 9400...men en ting jeg lurer på.....følger det ikke med windowscd?

6051434[/snapback]

 

Nei, det er en recoverypartisjon på disken du selv må brenne ut.

6051451[/snapback]

 

 

 

oki....heter den i386 eller noen sånnt?

6051457[/snapback]

 

Nei, det er en skjult partisjon som du finner ved å starte ett sånt Dell-program. Husker ikke helt hva det heter da jeg formaterte og la inn min egen WinXP Pro

6051498[/snapback]

Gå til startmenyen og under programmer ligger det et program som lar deg brenne ut xp cden. Var slik i hvert fall på min 9300

6052617[/snapback]

 

 

Oki, har ikke funnet denne enda..men får se på det når jeg er hjemme igjen!!

 

Andre som har gjort dette?

Lenke til kommentar

Oki, har ikke funnet denne enda..men får se på det når jeg er hjemme igjen!!

 

Andre som har gjort dette?

6053981[/snapback]

 

Det står ganske mye om dette i I9300 tråden, som tar for seg omtrent alt som er verdt å vite om denne laptop'n, og det er ikke de største forskjellene mellom den og 9400.

 

Som jeg har forstått så foretrekker de fleste å reinstallere med en "clean" xp, da Dell versjonen kan forhindre optimal utnyttelse av maskinen.

 

Her kan du se endel av de tilbakemeldingene jeg fikk da jeg reinstallert.

Lenke til kommentar
er GO7800 bedre enn 7900GS?

 

er det stor forskjell mellom de to?

6054020[/snapback]

 

 

78xx serien er jo en "generasjon" eldre en 79xx-serien, så 7900GS er nok endel bedre.. I spillytelse ligger visst 7900GS omtrent på linje med Go7800GTX.

 

Go7800 er vel ca i ytelses-segmentet mot 6800GT/6800 ULTRA.

Lenke til kommentar

Hmmm, jeg bestilte bluetooth med maskinen min, og nå fikk jeg nettopp beskjed om at demolisensen min var utgått på dato til Toshiba Windows Stacken, og at jeg måtte bestille en skikkelig lisens for å kunne bruke Bluetooth stacken.

 

Fryktelig rart synes jeg nå da! Men skal ta kontakt med Dell og høre om det virkelig skal være sånn når man bestiller integrert bluetooth på maskinen.

Lenke til kommentar
Får ikke blåtann til å fungere jeg da....skal det ikke være en smal sak å få maskinen til å fine telefonen når blåtann er slått på, på både maskin og mobil?

6078963[/snapback]

 

Nei, det var alt annet enn en smal sak. Først må du koble telefonen din i Bluetooth-stacken som en Com-port. Com40 ble det hos meg. Så fant Sony Ericsson programvaren telefonen min. Og da fungerte alt perfekt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...