Gå til innhold

Informasjonstråd for Dell Inspiron 9400


Anbefalte innlegg

Oppskrift for å knytte en Sony Ericsson via Bluetooth til Dell Inspiron 9400

 

=> Start -> Programmer -> BlueTooth -> BlueTooth Innstillinger

 

Velg (Ny Tilkobling)

 

Dette starter en veiviser for ny tilkobling som hjelper deg til å koble telefonen til maskinen.

 

Du velger (Tilpasset modus) -> Neste -> (Vent litt mens Veiviser for ny tilkobling søker etter Bluetooth-enheter.)

-> Følgende skjer ikke hele tiden

* Nå får du beskjed om å legge inn en 4 sifret kode for å knytte pc og telefon mot hverandre. Skriv inn samme kode på både pc og telefon.

 

Etter dette kommer du til (Velg en tjeneste)

 

* Her skal du velge serieport -> Trykk Neste

 

Så kommer du til Velg en COM-port

* Kryss av (Bruk standard port) -> Her er det viktig å huske hvilken port telfeonen knyttes til. -> Trykk Neste

 

Så kommer du til Oppgi et navn og velg et ikon.

* Skriv inn navnet du vil benytte på telefonen på pcen din -> Trykk Neste

 

Nå er du ferdig.

* Velg Fullfør.

 

Nå kommer du tilbake til innstillingsvinduet. (Vedlegg 1)

 

post-43052-1147470616_thumb.jpg

 

Høyreklikk på telefonen din og velg Koble til. Nå kan det hende at du får beskjed om å legge inn "pinkoden".

 

Når telefonen blinker, er du tilkoblet og kan starte programvaren som synkroniserer eventuelt henter over musikk og bilder og sånt til pcen.

 

Så er du ferdig med første steg og er klar til å starte Sony Ericsson Programvaren

For K750i heter programvaren PC Suite 1.7.10.

 

Gå inn via Start Menyen -> Programmer -> Sony Ericsson -> Sync Station -> Innstillinger

 

Nå får du to telefon-ikoner i System Status feltet.

 

Høyreklikk på Mobile Phone Monitor Velg Konfigurer

 

Velg fanen Com-porter

Her velger du com-porten som telefonen din ble knyttet under bluetooth-innstillingene. Trykk på knappen Aktiver, jeg har i tillegg valgt å trykke på knappen Reserver.

 

Nå skal det bare gå en liten stund og du får beskjed om at en ny telefon er funnet. Dette er stort sett alt som skal til. Har du outlook eller annen støttet epost-klient, kan du synkronisere kontakter, kalender, avtaler og notater.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Er det noen her som vet e-post adressen til "Dell Spare parts" i Skandinavia? Jeg vet at det finns en e-post adresse, men kan ikke huske hva den var! Noe med [email protected] men er ikke helt sikker!!

 

Grunnen til at jeg spør, er at jeg vil sende e-post til dem å be dem sende meg et 7900 GS GO grafikkort. Er så møkklei varmeutviklinga til 7800 Go kortet mitt.

Lenke til kommentar
noen her som har test  9400 med 7900gs?

 

har fingen nest på  kjøp knapp her

6190311[/snapback]

 

Jeg har bestilt en 9400 med T2300, 1gig 667 RAM og 7900GS, får den til uka. Skal poste screenies om det er ønskelig:)

 

Betalte forøvrig 12400 ferdig tilsendt (inkludet trådløs mus). Noen som vet om det er en ok pris?

Endret av trizone
Lenke til kommentar

Fått bestill min også nå :) se spec for hw i den. Det ble en dyr opplevelse gitt

 

 

Ps: Det står feil på nettside til dell om 79gs skal står 78gs ,jeg mått bestill 79gs utenom mot en tilllegg i prisen.

Endret av lordsmygen
Lenke til kommentar
Fått bestill min også  nå :) se spec for  hw i den. Det  ble en dyr opplevelse  gitt

 

 

Ps: Det står feil på nettside til dell om  79gs  skal står 78gs  ,jeg mått bestill  79gs utenom mot en tilllegg i prisen.

6215942[/snapback]

 

Sikker på det? Dell har idag oppdatert tilbudene sine og det står fremdeles 7900GS, kan ikke skjønne hvorfor det skal stå feil egentlig?

Lenke til kommentar

hei!

 

noen som kan si meg om dette er et bra tilbud eller om jeg bør vente til noe bedre dukker opp:

 

- Intel ® Core™ Duo Processor T2600 (2.16 GHz, 2 MB L2 cache, 667 MHz FSB)

- 2048MB 533MHz DDR2 SDRAM (2x1024)

- 256MB NVIDIA® GeForce™Go 7900 GS

- Kensington Pilot Mini - trådløs mus

- 8X DVD+/-RW drive med software, leser og brenner både CD og DVD

- 1 År Hente-og-Levere Service

- Free 512MB Memory Key

- Dell Wireless 350 Bluetooth 2.0 Module

- Primært 9-celle 80 WHr batteri

- Nylon sort/grå bæreveske X-Large

- Ekte Windows ® XP Media Center Edition 2005 SP2 Backup Media

- 17" UltraSharp™ Wide Screen WUXGA (1920 x 1200) Display with TrueLife™

- Dell All-in-One Printer 810

 

Ellers er alt standard...

 

 

Satser på å få denne for 17000 +/-

 

Høres dette ut som et bra tilbud?? Er det noe jeg mangler som jeg bør ta med, evt noe jeg har som er unødvendig??

 

PS: I og med at det er 2xRAM tilbud nå er det ikke spes dyrt med 2048, så jeg har derfor ikke tenkt å kjøpe en 1024 brikke nå, for deretter å kjøpe en til fra en annen butikk....

Lenke til kommentar
hei!

 

noen som kan si meg om dette er et bra tilbud eller om jeg bør vente til noe bedre dukker opp:

 

- Intel ® Core™ Duo Processor T2600 (2.16 GHz, 2 MB L2 cache, 667 MHz FSB)

- 2048MB 533MHz DDR2 SDRAM (2x1024)

- 256MB NVIDIA® GeForce™Go 7900 GS

- Kensington Pilot Mini - trådløs mus

- 8X DVD+/-RW drive med software, leser og brenner både CD og DVD

- 1 År Hente-og-Levere Service

- Free 512MB Memory Key

- Dell Wireless 350 Bluetooth 2.0 Module

- Primært 9-celle 80 WHr batteri

- Nylon sort/grå bæreveske X-Large

- Ekte Windows ® XP Media Center Edition 2005 SP2 Backup Media

- 17" UltraSharp™ Wide Screen WUXGA (1920 x 1200) Display with TrueLife™

- Dell All-in-One Printer 810

 

Ellers er alt standard...

 

 

Satser på å få denne for 17000 +/-

 

Høres dette ut som et bra tilbud?? Er det noe jeg mangler som jeg bør ta med, evt noe jeg har som er unødvendig??

 

PS: I og med at det er 2xRAM tilbud nå er det ikke spes dyrt med 2048, så jeg har derfor ikke tenkt å kjøpe en 1024 brikke nå, for deretter å kjøpe en til fra en annen butikk....

6239530[/snapback]

 

Om kun kort kommer merom cpu, vent til den kommer om du kan.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...