Landeplagen Skrevet 14. november 2006 Skrevet 14. november 2006 Tullball.Jeg tok meg bryet med å fortelle litt hvorfor jeg valgte de jeg valgte også, så knepp igjen. Går ikke å plukke ut ETT jævla spill gjennom mange års spilling....!! 7286179[/snapback] Okei, du er tilgitt.
Limbeck Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 Det beste spillet jeg har spilt? Må nok si Dune 2. Det første real time strategi spillet. Banebrytende og enestående. Ultima Underworld kommer like etter.
Matsini Skrevet 17. november 2006 Skrevet 17. november 2006 De beste spillene: 1.The legend of Zelda - A link to the past(SNES) 2.The legend of Zelda - Ocarina of time(N64) 3.Mario kart - double dash(GC) 4.Resident Evil 4(GC/PS2) 5.Super Mario Bros. 3(NES) 6.Super Mario world(SNES) 7.Halo(XBOX) 8.Lost Vikings(SNES) 9.Metroid Prime(GC) 10.Starfox Adventures(GC)
Fuzoya Skrevet 26. november 2006 Skrevet 26. november 2006 (endret) For at et spill imo skal være et bra spill så må det ha en god fengende historie og god musikk som gir god stemning til riktig tid om du skjønner hva jeg mener Spillene jeg har best minner fra er: Final Fantasy VI Final Fantasy VII Final Fantasy VIII Final Fantasy IX Final Fantasy X Chrono Trigger Chrono Cross Zelda III : A Link to the Past Kingdom Hearts Kingdom Hearts II Unreal Tournament (classic og ut2k4) World of Warcraft som jeg nå er addicted til går for det meste i RPG her , det pwner alt edit : dette er en random rekkefølge med alle spillene jeg synes er sykt bra Endret 26. november 2006 av Fuzoya
VgRD Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Metal gear solid 1 til PS1. Fikk gåsehud utallige ganger mens jeg spilte meg gjennom:)
Rottenspacehead Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 The legend of Zelda - A link to the past(SNES) The legend of Zelda - Ocarina of time(N64)
Bautastein Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 for meg er de beste spillene de som har fått meg til å spille mest: Heroes of Might and magic 2 og 3 Goldeneye 007 Diablo 2 StarCraft Half Life (Counterstrike) World of Warcraft Akkurat nå har jeg ingen spill jeg føler slik avhengighet til. Kanskje det kommer med GoW Multiplayer?
sp0ck Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Frister å si Half Life eller Ocarina of time, men tror det må bli Deus Ex! Fantastisk spill, uten tvil noe av det beste jeg har spilt. Synd at oppfølgeren skuffet stort...
Stian V.H Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 (endret) Jeg er enig med trådstarter og synes Final Fantasy 7 til Playstation 1 er legendarisk! Uendelig mange timer med spilling ble gjort med det spillet,samt alle Big Bag-ene med Cheezdoodles og 1,5L med Cola som ble konsumert mens man spillte. :!: Ellers kan jeg nevne spill som: Soldier Of Fortune 2 Redneck Rampage Cs 1.6 og CS Source Quake 3 Arena og Quake 4 Dave Mirra BMX 2 Timesplitters 1 og 2 Tony Hawk serien Delta Force Blackhawk down Die Hard Nakatomi plaza (anbefales til alle som har datamaskiner som er litt gamle og ikke takler nye spill så bra)... Call Of Duty Battlefield 2 Og sist men ikke minst Max Payne 2 The fall of Max Payne Endret 27. november 2006 av naits81
BlastyTrasty Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 - Jedi Knights II - Star Wars: Knights of the old republic 1 & 2. - Gears of War - Broken Sword 1 & 2 - Max Payne 1 - Zelda: Link to the past.
Tjohei Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Er usikker på om jeg skal si Resident Evil 4, Halo eller Zelda: Wind Waker, men jeg tror jeg går for sistnevnte...
Laxaa Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Så mange gode spill, men hvis jeg skal velge et spill, så må det bli ICO. Et slikt eventyr skal man lete lenge etter.
Dark Nemesis Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Wind Waker. Fantastisk musikk, gameplay og story. Nuff said.
mrmee Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Final Fantasy 7 er og bli noe av det beste jeg har spillt. Ellers så har disse spillene gitt meg mange timer med opplevelser: Secret Of Mana (SNES) Zelda - A link to the past (SNES) Zelda - The Ocraina of Time (N64) Chrono Trigger (PS1) Resident Evil 4 (PS2)
Wheeljack Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Det er vel ytterst få spill som har fenga meg så mye i min årlange spillekarriere som adventure-spillene til Sierra. Både historie- og grafikkmessig var disse for min del revolusjonerende. Mine soleklare favoritter er en delt førsteplass mellom: Gabriel Knight 1: Sins of the Fathers (1993) og Conquests of the Longbow (1992) Selvfølgelig rangeres også Police Quest, Larry, King's Quest, Quest for Glory, Space Quest og Monkey Island også høyt på lista, men siden topic var DET beste. Ingen spill av nyere dato har klart å gi meg like mye moro.
Amored Skrevet 27. november 2006 Skrevet 27. november 2006 Hmmm... Står mellom: - Star Wars Galaxies - Star Wars: Knights of the Old Republic 2 - Sith Lords - The Elder Scrolls 3: Morrowind - The Elder Scrolls 4: Oblivion - Splinter Cell: Double Agent
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå