Gå til innhold

Ble ekstremt skremt i går kveld...


Kurt P

Anbefalte innlegg

(Jeg bor på et rom i militæret med 3 andre karer)

 

Jeg går ned på do i 12-1 tida på kvelden og når jeg kommer opp igjen så ser jeg at han ene er borte fra senga si. Jeg spør en annen på rommet om hvor han er, så grynter han at han har gått ut for å røyke.. Jaja, tenkte jeg, også fikk jeg en ide om at jeg kanskje kunne kødde litt med han og fant fram en lightstick (stav som lyser) som jeg gjemte i puta hans, så det skulle bli litt mer ukomfortabelt for han å sove uten at han skjønte hva det var.. Jeg satt meg ned på senga mi klar for å kaste beina mine oppi. Og plutselig kjenner jeg 2 hender som tar tak i begge føtta mine og jeg kjenner hjertet i halsen og skriker ut alt jeg makter!! Så hopper jeg vekk og slår rundt meg også hører jeg omsider en latter under senga og der lå karen som egentlig var ute å røyka.. Fy faen det var jææævlig!!! aldri blitt mer skremt i mitt liv trur jeg.-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hahahaha... Det der er hysterisk morsomt.. Gjorde det på en da jeg var i millitæret også. Latterkrampe :p

 

Det som er enda mer gøy er å sette AGen til en peson bak døren og si at IB har tatt den.. Det setter støkk i folk. Etter sånn 10min med å skremme livskitten ut av ham med hva som skjer når han roter vekk AG-helvete gir dere han AGen tilbake. Det skjedde med meg, og vi gjorde det mot andre.. Hvis du ikke greier å holde dritten innelåst i skapet ditt når den ikke brukes, da fortjener du en støkk spør du meg

 

Moralen er: Pass på tinga dine og ikke stol på folka på rommet. Sjekk under og oppi seng før du legger deg.

Endret av AssKicR
Lenke til kommentar

Og når du skal ta igjen så tar du å fjerner plankene fra bunnen av senga. Morsomt i nederste køya, hysterisk morsomt hvis han sover på toppen. Da skal du se noen som nesten driter på seg.

 

PS! Pass på at du ikke ligger under når det skjer ;)

 

Å sy dyna fast i madrassen er også moro. Eller hvis han skulle bli borte noen uker, ta fire fem wunderbaum og dytt inn i skapet hans, ingen problemer med svettelukt fra den karen på et par dager. (her så er det greit å tette igjen alle hull i skapet sånn at man ikke kreperer av lukten ;) )

Før innspeskjon av skapene, tipp skapet fram sånn at alt detter ut av hyllene, eller dra det litt lenger. Fjern hele skapet...

 

12 månder i militæret krever en del kreativ tenkning for å ha det litt moro (eller playstation).

Lenke til kommentar

Et annet fint triks er å legge skapet til en stakkar i øverkøya. Det skjedde med meg og det var et slit å få det ned. men den ultimate pranken må være glava i sengetøyet. gjerne etter nattevakt eller øvelse slik at offeret er trøtt og ikke merker den med en gang han legger seg.

Lenke til kommentar
(...) Moralen er: Pass på tinga dine og ikke stol på folka på rommet. Sjekk under og oppi seng før du legger deg.

5386910[/snapback]

 

Jeg bodde på rom med 5 andre i millitæret (totalt 6 mann pr rom)

Men alle de jeg bodde med var veldig greie, og vi hadde en hellig regel om at senga var noe man ikke kødder med, og heller ikke folk som sover.

 

Vi var kokker og jobbet 13 timer hver dag. Begynte kl 0500 og ferdig 1900, og da kun 2-3 spise/røykepauser iløpete av dagen. Så kan bare tenke meg hvor kjipt hele opplevelsen kunne ha blitt om folk hadde ødelagt søvnen i et så hektisk miljø.

Endret av skag1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...