Gå til innhold

Hvilke seksuelt overførbare sykdommer har du hatt?


Wobokel

Anbefalte innlegg

Det er jo ikke noe grunn til å bli forbannet hvis den nye partneren din smitter deg uten å vite om det selv. En viktig tommelfingerregel er uansett å få seg sjekket når du får deg en ny partner (før dere har sex). Seksuelt overførbare sykdommer bør i hvert fall ikke være noe særlig tabu, og klamydia er vel egenltig ikke noe ekkelt å tenke på (hvis du da ikke er tolv og redd for å vaske din egen tiss).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hakke hatt noen.

 

Fjellvettregel #5: Vær rustet mot uvær og "dårlig føre" selv på korte turer. Ta alltid med ekstra dong og det utstyret som "fjellet" krever. For lengre turer, husk spade!

 

Bedre føre var enn sår på pikken har. :)

Endret av Feh
Lenke til kommentar
Jeg har ingen erfaringer med kjønnssykdommer, så jeg veit ikke helt hva man skal gjøre...jaja...*trøtt*. Uansett. De fleste tolvårige gutter vasker tissen sin, darkness| :p Vil jeg tro iallfall. Er så godt som 17, jeg, men.

5492866[/snapback]

Har da ikke så mye med tissevasking å gjøre da. Er vel kjønnsykdommer vi snakker om, og de kan du ikke akkurat fjerne med en kjapp dusj. ;)

Lenke til kommentar
Jeg har ingen erfaringer med kjønnssykdommer, så jeg veit ikke helt hva man skal gjøre...jaja...*trøtt*. Uansett. De fleste tolvårige gutter vasker tissen sin, darkness| :p Vil jeg tro iallfall. Er så godt som 17, jeg, men.

5492866[/snapback]

Har da ikke så mye med tissevasking å gjøre da. Er vel kjønnsykdommer vi snakker om, og de kan du ikke akkurat fjerne med en kjapp dusj. ;)

5494626[/snapback]

Var ikke meg som nevnte tissevask, det var darkness| ... :wee:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

gonoré, dryppert, smittsom kjønnssykdom fremkalt av gonokokker, som forårsaker betennelse i urinrørets og kjønnsorganenes slimhinner. Symptomer: svie ved vannlating og grønngul utflod fra urinrøret; hos kvinner mindre fremtredende symptomer. Behandles med antibiotika. Enhver med mistanke om smitte plikter å la seg undersøke, behandle og unngå smittespredning.

 

Mao, ikke noe som du vil ha.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...