Gå til innhold

Nye PS3 rykter


And.rs

Anbefalte innlegg

www.tv2.no/spillmagasinet

 

"Ryktene flyr om Playstation 3

Spill ser skuffende ut, den skal være vanskelig å programmere og flere hevder den ikke kommer i år. Ryktene flyr om Playstation 3."

 

Nå er dette bare rykter og vet ikke hvordan jeg skal forholde meg til de. Men noen her på forumet vet kansje litt mer om det?

 

Har faktisk tenkt på det en del selv.. Med cell teknologien blir det jo kansje litt annerledes og vanskligere å lage spill? mer barnesykdommer osv?

 

men på en annen side, når sony har jobbet litt med spillene og lærer å bruke kraften på riktig måte (bruke riktige skruer:)) tror jeg man vil se noe helt nytt innen dataspill teknologi...

 

hva syns dere?

 

Og forresten: er kontrollen til PS3 under redesign? leste det på samme side, men er første gang jeg hører noe om det...

 

...

 

redigert: skrivefeil

Endret av ReSSaA
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det som sies gjennom anonyme utviklere og andre er ofte rein propaganda som er betalt for. Har også hørt de som sier at PS3 er enkel å utvikle for. Det samme skjedde før PS2 kom ut og du ser hvordan det gikk med den.

 

PS3 kontrolleren tviler jeg på blir redesignet. Ingen vits å slakte den før du har prøvd den. Sony mener på at det er den kontrolleren som ligger mest riktig i hånda.

 

Xboks 360 har ikke overbevist enda. Jeg venter å ser etter Revolution og PS3, men hvis ingen av de overbeviser så holder jeg meg til brettspill.

Lenke til kommentar
PS3 kontrolleren tviler jeg på blir redesignet. Ingen vits å slakte den før du har prøvd den. Sony mener på at det er den kontrolleren som ligger mest riktig i hånda.

:)

Tror heller ikke den blir redesignet. Mange som klager på den, men jeg stoler på at Sony vet hva de driver med når det gjelder å lage god håndkontroller.

Lenke til kommentar

Mulig sony velger å slippe den litt tidligere på det europeiske markedet nå? Jeg tror det ville vært lurt med tanke på at de kansje vil komme med konkuranse for 360 så tidlig som mulig. Det er jo ikke så utenkelig. Japan haster jo ikke så mye pga at x360 nesten ikke blir solgt der nede...

Lenke til kommentar
Mulig sony velger å slippe den litt tidligere på det europeiske markedet nå? Jeg tror det ville vært lurt med tanke på at de kansje vil komme med konkuranse for 360 så tidlig som mulig. Det er jo ikke så utenkelig. Japan haster jo ikke så mye pga at x360 nesten ikke blir solgt der nede...

5387557[/snapback]

 

Japan er Sonys største marked, samt at Sony er japansk. De vil lansere der først garantert. Så USA og lille Europa til slutt.

 

Øystein

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...