Gå til innhold

House, M.D - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Skrevet
heisann, dere som ser House uten teksting, får dere med dere hva som skjer - er det ikke vanskelig å forstå de engelske medisinske begrepene?

Jeg synes det går helt greit.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
heisann, dere som ser House uten teksting, får dere med dere hva som skjer - er det ikke vanskelig å forstå de engelske medisinske begrepene?

Forstår du de medisinske diagnosene selv om du har tekst? ;)

Skrevet

engelsk dagligtale er jo mye mer medisinsk en norsk, kreft på fagsprøket er cancer, svensker sier også cancer osv.

har ikke noe problem med engelsk house uten tekst.

Skrevet

Forstår du de medisinske diagnosene selv om du har tekst? ;)

Ja, forstår mye mer med tekst. Uten tekst går det for fort for meg, får bare med meg House sine vittigheter, men ikke hva som direkte i detalj er i veien med pasienten. Noen engelske medisinske ord brukes ikke i Norge, derfor trenger jeg teksting.

Men fint at dere synes det går greit for det, jeg må vente til serien kommer på DVD her hjemme.

• 4 uker senere...
Skrevet

KJempe spennende på slutten av hver episode, når det er "elimination"-tid i hans eget personlige reality show. Alltid like skarp med kommentarene da. Ble til og med litt overasket da han sparket en person i denne ukens episode!

Skrevet

Nei, begynner å bli lei det der. Bedre om serien snart kunne ha hatt litt kontinuitet og bare hatt de samme folkene hele tiden. Blir nesten som et realityserie.

Sesong 1-3 syns jeg var mye bedre med faste folk.

Skrevet
Dagens episode gjorde det vel ganske klart at de tre som er igjen nå kommer til å bli de nye ducklingene...

Jeg ble veldig sjokkert da han ikke tok med nr 13. Hun var faglig flink, sa mye glupt og så best ut liksom.

Heldigvis hadde House en plan <3

Skrevet (endret)

Er det noen som har lyst å lage et fyldig referat fra de 2 første sesongene av House på norske? Hadde satt stor pris på det.

Endret av jeppjepp

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...