Gå til innhold

Age of Empires III, noen som vil spille?


Anbefalte innlegg

Jeg blir gjerne med!

Som mange andre har jeg lastet ned spillet, men kjøper det i morgen, og da blir det masse online spilling på meg!

Jeg er ikke så dyktig til å angripe, men begynner å blir ganske god til å forsvare, så jeg tror nok ikke det hadde vært så ille å ha meg på lag =]

 

Ordner meg nick i morgen, og det blir nok Vrengtpolvott der også.

5384744[/snapback]

 

 

 

Tøft!

 

Liste! vi trenger liste! Alltid liste!

 

 

Rop ut hvis du vil bli med i gamer.no clanen! Så får vi se om det er interesse.

 

 

Liste (PS! lista rangeres ikke etter xp eller no sånt:P da hadde jeg vært nederst):

 

1. _Glory_Host

2. TheroNius

3.

 

 

EDIT: BOOM! RAMPAGE! Leif is gone!

Endret av _Glory_Host
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvis dette blir en mer eller mindre seriøs norsk klan med gode spillere er jeg kanskje med!! :)  Har spillt en del online og er med i klan. Rgner meg selv for ganske god :p (imponerende glory host  :dribble: )

5389961[/snapback]

 

 

Kjempe! Håper å få en god clan med litt engasjerte og gode spillere.(jeg må bli god selv å kanskje :p )

Skriver deg på lista.

 

Ikke få for høye forhåpninger, er ikke så god enda på aoe3, men har en stor fordel ved at jeg kan ALT for mye taktikk, må bare få til å overføre dem til aoe3. Har bare 40 winning % etter 25 games blush: , så jeg har ivertfall et stor forbedringspotensiale... :

Lenke til kommentar
En ulempe med en gamer.no klan er for de som allerede er med i en klan...

 

_Glory_Host: Jeg har 25 kamper (rundt det) og 69% wins (sjekket igår).

5393921[/snapback]

 

 

 

Ja, jeg sier ikke at alle som er fra norge trenger å bli med i en clan. Uansett, hvis man tenker at det er en ulempe med at folk er med i andre claner, så er det jo ikke noe vits i å lage noen ny claner. :)

 

Tviler ikke på at du har mye mere winning %. Har aldri sagt at jeg har vært god i aoe3. Men, vil du være med?

Lenke til kommentar
En ulempe med en gamer.no klan er for de som allerede er med i en klan...

 

_Glory_Host: Jeg har 25 kamper (rundt det) og 69% wins (sjekket igår).

5393921[/snapback]

 

 

 

Ja, jeg sier ikke at alle som er fra norge trenger å bli med i en clan. Uansett, hvis man tenker at det er en ulempe med at folk er med i andre claner, så er det jo ikke noe vits i å lage noen ny claner. :)

 

Tviler ikke på at du har mye mere winning %. Har aldri sagt at jeg har vært god i aoe3. Men, vil du være med?

5393986[/snapback]

 

 

Dette med clanen er litt of topic, bedre å fortsette her:

LINK

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...