scoot Skrevet 2. januar 2006 Forfatter Skrevet 2. januar 2006 hakke sett den nye. Skal ha den nesten orginal, med senkesett og større felger. Det er planen hittil.
Pluggen Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 Det syns jeg også Ikke spesielt pent bredda heller den spør du meg.. Hvordan få lakk fra en annen bil på dørene når skjermene er så breie som de er?
scoot Skrevet 3. januar 2006 Forfatter Skrevet 3. januar 2006 Disney er disney. Jeg vil nok holde den orginal ja, gidder ikke stresse med bredding osv.
Audi247 Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 Hold den ganske så original du 5377368[/snapback] Gledes dreper....
Audi247 Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 @ Sc0oT: Fort gjort med litt valsing her og der Og di felgene med lavprofil attåt blir sweeeeeet
sofarot Skrevet 3. januar 2006 Skrevet 3. januar 2006 Du kan redigere innlegg Kall meg gledesdreper... Tror den bilen kan stige mye i verdi, ettersom man holder den pen og original!
Audi247 Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Om du kun er interessert i å tjene penger på bilen, så burde du ikke kjøpe bil. Det er det som er det kjekke med ombygging og modifisering. Da kan man lage det litt mer "eget". Enn kun en orginal bil som alle andre har. Om man gjør det skikkelig. Skal det gå andre veien. At man får mer for den enn en orginal vanlig boble. Tenk på det du
sluffy Skrevet 4. januar 2006 Skrevet 4. januar 2006 Uansett hvor orginal han holder bilen, er det ikke en bil "alle andre har". Jeg har følelsen av at en veldig stor andel av boblene som går i dag er ombygd, hvis det er tilfelle, er det jo enda mer spesielt å ha en orginal. Om folk liker grantrær og yatzy i vinduene, er det noe de velger. Om trådstarter ikke liker det, er det hannes valg (i så tilfelle støtter jeg han fult ut). Du vil uansett aldri få igjen pengene du har lagt i en bil, hvis du har bygget om på den. Holder du den orginal, vil verdien stige etterhvert. Uten å antyde alt for masse, In5ErT, vil jeg tro at den store fasinasjonen for ombygde biler går over om et par år. Det har en tendens til å gjøre det.
scoot Skrevet 4. januar 2006 Forfatter Skrevet 4. januar 2006 (endret) Det er få som bygger om bobla, i allefall så mye utseendemessig, ombygging skjer som oftest på motor og understell! Det som er så genialt med bobler er disse "look" greine. "cal look" "rat look" osv, alle passer til en spesiell årgang. Og lookene ødelegger ikke boblen, det er en boble med f.eks en spesiell type støtfanger/felger/lakk og tidsriktig ekstrautstyr som f.eks en "old-school" radio ( bare utseendemessig, under kan det være den feteste modellen fra 2005 liksom ). Men det foregår sjelden kraftig ombygging, utenom bredding og sånt. Min bil passer ikke til så mange look`er, fordi den er en såkalt "late looker", den tar seg ikke ut som f.eks Cal-look. Men de er pene når de er nogelunde orginale, med fete felger og med et passende senkesett. Da vil jeg heller ikke ødelegge en evt. verdi, fordi det er ikke så vanskelig å bytte til orginale felger/dempere! Endret 4. januar 2006 av Sc0oT
Audi247 Skrevet 5. januar 2006 Skrevet 5. januar 2006 Enig.. Men bilen blir jo utrolig fet med bare noen felger som ikke er så altfor bling bling og et senkesett. Blir bra detta
Ditchy Skrevet 6. januar 2006 Skrevet 6. januar 2006 (endret) Ganske spennende detta:) jeg vet godt hvordan dette med restaurering av gamle biler er:) fikk selv en opel ascona A 1971 mod. av onkelen min før han gikk bort.. den har jeg jobbet og slitt med i 3 år nå.. fikk den når jeg var 15år.. Jeg er ikke ferdig enda, men jeg bruker opelen til søndagsturer:) (har en audi 80 som bruksbil) Kanskje det kommer en showcase eller en worklog?? Endret 6. januar 2006 av Ditchy
sofarot Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 Få ut før/nå bilder. Trådstarter: Er det slik at du ikke begynner arbeidet før det er varmt i været?
scoot Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Skrevet 9. januar 2006 Kommer nok ingen "worklog" fra meg før det blir varmt ute nei
Ditchy Skrevet 9. januar 2006 Skrevet 9. januar 2006 sleng det ut Ditchy! 5407205[/snapback] Skal prøve på det:) men jeg er nok litt som trådstarter.. HATER KULDE!! Men skal prøve å få ut noen bilder
scoot Skrevet 9. januar 2006 Forfatter Skrevet 9. januar 2006 Kulde er no dritt, har ikke isolert garasje heller!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå