Gå til innhold

For the Alliance!

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-CkrM7QVpfE
Skrevet

horde ulemper : mindre folk, mindre ah,mindre endgame instances,vanskeligere å finne grupper generelt,horde har det vanskeligere å angripe en ally hovedstad en alliance har å angripe horde hovedstad

horde fordeler : verdien på saker å ting på ah er høyere(fordel for selgere,ulempe for kjøpere)liten kø inn på BG,mindre lagg i Orgimmar enn Ironforge

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Jeg er horde, og her er hva jeg synes om Alliance.

De er små (childish n00bish-shit-cry-face ^^ ), de er frekke, der er dumme, de eier ingen respekt, ser de lvl 1 horde og de er 10 lvl 60, så er det førstemann til å ganke livskiten ut av den stakkars jævelen...

Er vel kanskje bra for dem at de for seg noen kills, og er sikkert også mange horde`S som driver med det samme, men for meg synes jeg det er teit at de kommer og dreper alt de kan se. Hvis jeg skulle drept noe måtte det vært pga at jeg fikk noen honor for det, men alliance er ikke smarte nok til å tenke slik. Hvis de ser en myye lavere lvl en dem selv og klarer å banke driten ut av stakkaren, da juble de, for da er de jo så vannvitige gode, ikke sant?? ^^

Grunnen til at jeg valgte horde er fordi folk er mye mer , hva skal man si, voksne? Man oppfører seg bedre, er sikkert snillere også, og så klart, du kan sjekke alle statestikker, horde`s er mye mye bedre når det kommer til skillz.

Vi bruker hue, de bruker mor. Når de dør whiner dem sikkert til de får en is av foreldrene sine ^^

5438905[/snapback]

Må bare si LOL... Fordi folk kanskje er sånn på din server, er det dermed ikke sagt at alle som spiller Alliance er sånn... Jeg må si meg enig at det er en stoooor gjeng med drittunger som spiller wow, og kanskje de fleste spiller alliance, men siden 68 % av alle de som spiller wow, er Alliance, så tror jeg det er ganske mange "grown ups" også, tror du ikke?

Endret av Alexanderhagen
Skrevet

Hehe ;)

Det er det nok også, men så må du huske at dette er mitt syn, og mine erfaringer etter alliance. Andre folk, og andre folk på andre servere har kanskje et helt annet syn på saken, men det er hvertfall slik jeg føler det. Men sier ikke at dette muligens er 100% tilfelle, men mitt syn.

:)

Skrevet (endret)

Jeg har en Alliance char på Burning Blade med en del epics. Der finnes det så mange drittunger at jeg får brekninger når jeg logger inn med gnomen. Spiller for det meste Horde på en annen server nå. Forskjellen er tydelig for meg - folk oppfører seg rett og slett bedre. Det finnes noen der som faktisk har barn irl også. Kan derimot ikke huske at jeg har snakket med noen foreldre på BB :p

Noe annet jeg også merker:

IF: yell yell spam spam spam yell yell yell spam spam spam :roll:

Orgrimmar: Folk bruker trade chan, og spammer sjeldent.

Nå har ikke jeg tilgang på en guild som farmer MC på Horde-sida, men det gir jeg f... i. Det at jeg trives er viktigere. Selvfølgelig finnes det noen idioter der også, men /ignore er en fin ting :)

Endret av WarpX
Skrevet
Jeg har en Alliance char på Burning Blade med en del epics. Der finnes det så mange drittunger at jeg får brekninger når jeg logger inn med gnomen. Spiller for det meste Horde på en annen server nå. Forskjellen er tydelig for meg - folk oppfører seg rett og slett bedre. Det finnes noen der som faktisk har barn irl også. Kan derimot ikke huske at jeg har snakket med noen foreldre på BB  :p

Noe annet jeg også merker:

IF: yell yell spam spam spam yell yell yell spam spam spam  :roll:

Orgrimmar: Folk bruker trade chan, og spammer sjeldent.

Nå har ikke jeg tilgang på en guild som farmer MC på Horde-sida, men det gir jeg f... i. Det at jeg trives er viktigere. Selvfølgelig finnes det noen idioter der også, men /ignore er en fin ting  :)

5441059[/snapback]

Sånn er det, men hadde jeg bestemt, hadde det vært 15 års grense... Å ja, alle har sitt eget syn på saken, og slik vil det alltid være...

Skrevet
Eg spiller selv på alliance på Al'Akir server og vi vinner kanskje 2-3 ganger i måneden i AV hvis vi er heldige.

5364668[/snapback]

Nå sier ikke det oss så veldig mye da det varierer veldig hvor mange AV kamper det er i måneden pr server.

Jeg synes at Horden, Orc og Undead, sin historie generelt i Warcraft er mye kulere enn allianse rasenes. Dessuten så liker jeg ikke paladins.

5366634[/snapback]

På Al'akir er det 2-3 kamper oppe om dagen. Og Pathmaker overdrev litt, alliancen vinner som regel 1 gang i kvartalet.

Har alltid likt Alliance jeg, er kanskje fra den tiden da jeg spilte Warcraft2,der jeg likte Knight's og lignende.

Spilte aldri noen av Horde lagene i Warcraft3, synst ikke dem var kule nok.

5366739[/snapback]

Hva mener du med "Horde" lagene? The Horde er egentlig bare orcs, mens undead er "Scourge" (opprinnelig).

Jeg spiller alliance på grunn av fordelen til Gnome's (mage) som er 5% høyere intellect. Jeg har også flere venner som spiller på samme serveren og var Alliance.

Skrevet (endret)

Hjelper ikkje mye, siden jeg så på både Undead og Orc'er som samme ulla :p(var ung den gangen)

Endret av Dxbb
Skrevet
Alliance på serveren jeg spiller på er hvertfall veldig greie. Tror aldri jeg har blitt ganket noen gang. Horde og alliance kan gjerne vandre side om side mens de grinder mobs.

Når jeg grindet i Felwood for en liten stund siden ble jeg Mind Controllet av en priest som heala meg og ga meg buffs. En druid, mage og en paldin buffet meg også  :love:

5439543[/snapback]

:ohmy:

Det skjer ALDRI på Dragonmaw. Der angriper helt hordene deg når du blir jaget av et par mobs eller har lite liv.

Skrevet (endret)

Jeg er en lvl 24 warlock som spiller på shadow moon.

Jeg syntes det er kjedelig og være aliance!.

Siden vi har så kjedelige steder..

Jeg hadde en lvl 12mage horde det var så mye mer

morsomt og være der,

istede for og drepe sånne kjedelige ulver og fugler osson!!.

Men det er litt kjiipt at Allt på AH er sinsykt dyrt for tiden!

Er det fler fra Shadow Moon her?

Endret av GANTEN
Skrevet

Hvorfor kobler dere slik at folk med night elf hunter har en greie for Legolas? Jeg har selv en lvl 30 nefl hunter (alt'en min. UD 'lock som main :cool: ) og jeg vil ikke si at dette valger falt pga at jeg liker Legolas så inderlig. Synes faktisk ikke så mye om den kar'n, bortsett fra at han har litt for god kontakt med sin feminine side og har for korte ører. :p

Skrevet
Gud veit hvor mange ganger vi forbanna hordejævlene for at de ganka og ødela quests for oss. Det er nok drittunger på begge sider, ja.

5444924[/snapback]

Trenger ikke være drittunge for å ganke alliance vel? :hmm:

Skrevet

Vel, du har dem som tror at siden en server er labeled "PvP" så må de angripe og voldta alt som rører seg. Fått /w fra andre folk før som spør hvorfor i helvete jeg ikke angreip alliance som drepe han karen som /w meg etter at han angrep dem først.

Har også en del folk som sier at PvE er for tapere..

"Lol who cares about PvE"..

Blir matt jeg :(

Skrevet
Trenger ikke være drittunge for å ganke alliance vel?  :hmm:

5445860[/snapback]

Når man oppfører seg sånn som de gjorde, drepte quest-NPC-en vår osv i timesvis, da ER man drittunge. Horde eller ei.

Skrevet (endret)
Trenger ikke være drittunge for å ganke alliance vel?  :hmm:

5445860[/snapback]

Når man oppfører seg sånn som de gjorde, drepte quest-NPC-en vår osv i timesvis, da ER man drittunge. Horde eller ei.

5446907[/snapback]

Når man ganker low lvls, viser det bare at du ikke klarer å ta folk på din egen lvl... Men å hvise skills på low lvl, som har dårligere skills, armor, mindre hp, mana osv, viser bare at du SUGER mot andre... Kanskje alle ar gjort det engang, men tenk over det. hadde du likt en lvl 120 elite kommet etter deg, tatt ett slag, så var du død, får så å følge etter deg, drepe quest creeps. hadde du likt det?

Endret av Alexanderhagen
Skrevet
Var den spesielt retta mot meg? Hva mener du?

5451348[/snapback]

Tipper den var retta mot meg hihi :dontgetit:

Jeg ganker noen av og til, kommer an på humøret. Ser jeg at en level grå ekkel alv eller gnom som løper etter en tauren, så er jeg ikke sen om å drepe ham. Men jeg corpse camper aldri noen, og har aldri drept en eneste NPC. :roll:

Etter å ha spilt 45 days played på alliance og en del på horde (2 level 60), vil jeg påstå at det er langt flere drittunger på alliance-siden.

Skrevet

En venn av meg på spillet og jeg koste oss rundt i WPL. Plutselig er det 3 lvl 60's som voldtar oss ganske tett. Begge klikker fordi folka er 8-9 lvls høyere enn oss. Unødvendig. Vi går tilbake og resser og føler videre. Det som skjer var da at en av 60 folka var rouge og hadde stealtet seg. Han føler etter seg og drar med de andre 60 folka, og sånn fortsatte det... weee..

Er så flott med disse hordene som ikke har liv altså! :roll:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...