Mr. ve Skrevet 31. desember 2005 Skrevet 31. desember 2005 Trenger en AV-pack til boxen, og lurer på hvilken jeg skal kjøpe? Har sett på Joytech sin, fra digistore. Den er billig, og har optisk kabel med, så slipper å kjøpe noe ekstra. Sett litt på monster på ebay (er så dyrt i norge), men er litt usikker på hva jeg trenger. Hva mener du ?
Mørbradbiff Skrevet 31. desember 2005 Skrevet 31. desember 2005 (endret) Fiber (toslink) har lysets hastighet. Dermed burde det være best... Jeg kjører selv toslink mellom x-boxen og sourond anlegget mitt. Jeg er fornøyd. Endret 31. desember 2005 av Navitas87
Tor Rasmussen Skrevet 31. desember 2005 Skrevet 31. desember 2005 Er det rgb-scart du trenger, eller komponent? Joytech komponent er ikke god nok kabel, men rgb-scart utgaven fra Joytech duger som bare det. Straks du skal opp på HD-oppløsninger ville jeg latt joytech-kablene ligge. De er rett og slett ikke gode nok.
Mr. ve Skrevet 1. januar 2006 Forfatter Skrevet 1. januar 2006 Dette er til vanlig xbox, ikke 360. Hvilke er gode nok da?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå