Gå til innhold

EVEREST ikke lengre FREEWARE


Spragleknas

Anbefalte innlegg

Nesten litt trist... har brukt dette prg. siden det het AIDA.

Lavalys leaves freeware development efforts dedicating all resources to its EVEREST commercial products line

 

LAVAL, CANADA – December 5, 2005 – After 10 years of active development and presence in the freeware market, EVEREST Home Edition (the successor of AIDA32) is being discontinued on December 1, 2005 however, all online content related to freeware products are removed from our website already. Lavalys will continue to support this product for all users until March 2006, we will not be actively developing any new features or functionality going forward. Support is available only from our Online Community Forum.

 

The success of our commercial products has played a major role and somehow forced our decision to leave the freeware market and dedicate all our resources to speed up development and support for our customers says Roger Marion.

 

Siste freever. kan skaffes hos Softtpedia

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva er viktigst - at det er gratis eller at det er best mulig?

Everest er vel så bra som det er mulig å få det, og 137 kr (Ultimate edition) har de fleste råd til.

5361964[/snapback]

Ofte kan den kneiken med betalingen være vanskelig for mange. Man må vel ha adgang til et kredittkort for å kunne betale over nett såvidt jeg vet.
Lenke til kommentar

Jøss. PC Wizard 2006 er jammen meg minst like godt som Everest på mange ting.

Det gjenkjenner ikke det eksakte navnet på hovedkortet mitt (Abit NF7-M), men kommer til gjengjeld med masse info om grafikkretsen min som jeg ikke visste.

 

Det kommer også med utrolig mye info om software og software-relaterte greier på PC'en.

 

En verdig arvtaker. :thumbup:

Lenke til kommentar

Syns PC Wizard hadde litt vel mye feil.

-I følge PC Wizard så har prossesoren min L1 Cache på -1 Volt.

-Oppdager RAM-Timings feil. 1-3-3-11 er feil, har egentlig 2.5-3-3-11

-Oppdager også feil orig. klokk på CPU. Sier der er 2,1 Ghz, er egentlig 1,8 Ghz.

-Sier også at jeg IKKE har installert MSN Messenger, noe jeg har

MEN benchmark-delen var fin. Flere benchmark enn man nponesinne komemr til å trenge.

Endret av Tordenflesk
Lenke til kommentar
-Sier også at jeg IKKE har installert MSN Messenger, noe jeg har

MEN benchmark-delen var fin. Flere benchmark enn man nponesinne komemr til å trenge.

5373560[/snapback]

Det med MSN reagerte jeg også litt på, men det er jo strengt tatt ikke et problem vel.

Det jeg derimot ikke forstod var sammenlikningsresultatene. Min Athlon XP3100+ lå fullt på høyde med Athlon64 3200+ i flere tester, og GeForce4 MX-grafikken min var nøyaktig like godt som GeForce6200, noe som absolutt ikke stemmer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...