Gå til innhold

Gratis 14-dagerspass til EVE Online


Anbefalte innlegg

En nybegynner vil nok aldri overgå en veteran i ANTALL skillpoeng, men det teller svært lite. Jeg tror det er viktig at man ikke ser på dette som et hinder eller en begrensning i eve.

 

En 3 måneders karakter kan slå meg ned i støvlene dersom han spesialiserer seg litt og det er noe man oppfordrer spillere til i begynnelsen. At jeg har brukt 2 måneder med trening på å få meg en mining barge hjelper meg svært lite dersom jeg treffer deg i en interceptor. Jeg har flere skillpoeng, men de aller fleste i et helt annet område.

 

I EVE så tar det ca en måned å trene 1,3 mill skillpoeng (avhenger av attributter). Det finnes ca 330mill skillpoeng å trene så man blir ikke ferdig trent med det første :)

Jeg liker det slik og det er derfor man hele tiden innfører nye skill og muligheter. Det finnes ingen på topp. I en kamp så teller skillpoeng kun en liten del av dine vinnersjangser. Resten er oppsett, trening, erfaring og samarbeid.

 

Det som etter min mening tærte mest på tålmodigheten var å trene learningskillene, men det gikk nå det også.

 

Interfacet synes jeg er tilnærmet optimalt. Det eneste minuset er at jeg ikke har en 27" :p

Vinduene kan jeg flytte akkurat ditt jeg vil, jeg kan justere dem slik jeg vil, og jeg kan legge dem alle inn i ett slik at dem blir "tabbet" dersom jeg vil det. Selfølgelig så må man følge med hvor man legger vinduene men jeg sliter med å se hvordan man kan gjøre det annerledes. Ihvertfall uten å begrense view'en.

 

Men men.....smak og behag. Noen liker det og andre liker det ikke. Dybden og friheten er ihvertfall unik.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 5 måneder senere...

Makan til et vanskelig spill. Jeg feiler i tutorialen hver gang (to av to ganger).

 

og Worlds Collide er maks umulig. Særlig for en som ikke aner hva han gjør. "Dropp missionet, det gjorde jeg" får jeg høre. Men det andre hjalp ikke så mye det heller. Men klarte det til slutt.

 

Har ca. 8 dager igjen, så jeg får spille litt hver dag. Kanskje det kommer seg.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Hmmm rart. Den er oppe nå ihvertfall.

7102533[/snapback]

 

Eve-siden pleier ofte være nede i forbindelse med downtime (13:00-14:00 hver dag). Sikkert noe annet som var galt hos Undertaker siden han posta 05:05.

 

Ellers kan jeg nevne at jeg har spilt Eve aktivt nesten siden starten, og har flere karakterer i spillet.

Den jeg bruker mest for tiden heter NeoDerrick, og er medlem i Freelancer Alliance. De holder til i Deklein-regionen.

Bare å ta kontakt :)

 

Til de som synes at Eve virker kjedelig; det er kun starten som kan være litt treg.

Du får ikke den rette feelingen av spillet før du melder deg inn i et bra corp/allianse og begynner å spille *sammen* med andre.

 

Eve Online er så absolutt anbefalt - og spill helst litt lengre enn de første tutorialmissionene før du gjør deg opp en mening om spillet.

Lenke til kommentar

Okey, jeg trenger hjelp.

 

Kommer ikke inn på eve-online men KUN hjemmefra. Jeg tok med laptoppen til universitet og der gikk det helt fint med deres internetlinja.

 

Men hjemme kommer jeg ikke inn i det hele tatt! Men kommer inn på alle andre sider og klarer å spille EVE! (jeg registrerte meg på skolen)

 

Hvordan kan dette ha seg? internetlinjen her har liksom sperret www.eve-online.com eller noe sånt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...