Gå til innhold

Gratis 14-dagerspass til EVE Online


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ai ai ai ai.

 

 

How could I be so blind?

 

1.1 Gig var krevd for spillet, og jeg hadde bare 1 gig på C: Tenkte ikke på det med en gang at selv om det er på D jeg skal installere spillet så må jeg ha midlertidig plass til det på C og ;-)

 

Jaja, nå er det ferdig installert, og nå skal det prøves :-D

Lenke til kommentar

Spillet er ufattelig treigt egentlig :p Spiller det samtidig som jeg gjør noe annet.. Men hvis jeg gjør drapsoppdrag holder jeg meg ved pcen. Dog er det noe ved det som trekker meg inn. Liker veldig godt den tidsbaserte måten man tilegner seg skillpoints! Nå er jeg hjemme hos foreldrene mine, og da satte jeg på en 3 dagers oppgradering av frigate egenskapen før jeg dro.

Lenke til kommentar

Hey holde på og laste ned nå :D på 308 KB/s Går som det suser.

Gleder meg til og starte igrunnen har testa 2 ganger før men den helvetes intro saken var så seig :thumbdown: men men, prøver igjen. med denne nye expansion packen virker det jo litt kick ass.

 

Men kan man aktivere kontoen etter disse 14 dagene? eller må man mekke seg en helt ny en da?

Lenke til kommentar

Pokkern, hadde med meg "Small Arms" i skipet mitt, og Caldari konfiskerte alle 24, og ga meg en bot på 150K :-(

Jaja, nå har jeg bare 340k igjen.

 

Er Gallante, noen tips til hvilke mining/transport skip jeg burde kjøpe?

 

Hvis det blir for dyrt kommer jeg til å kjøpe meg et kjapt frigate skip.

Lenke til kommentar

Heisan :D

 

Jeg er en hardcore spiller av EVE Online, og har spillt ganske lenge nå. Startet min character 9 November 2004, så da kan dere jo bare regne på hvor lenge jeg har spillt hehe.

 

Jeg har nå mens jeg skriver dette 13 Million Skill Points (SP) og er Caldari spesialisert.

Og ja, jeg er av rasen Caldari og Deteis, og er da ei dame på EVE, altså jeg er mann i virkeligheten :D

 

Mitt ingame navn er NightmareX, og kan en god del om fighting, altså PVP og PVE, så hvis du er ny og vil vite om PVP og PVE så kan du bare kontakte meg ingame. Og helst ikke spør meg om mining og forskning og sånne ting i EVE, for der kan jeg ingenting, jeg er dummere enn en dumpapp anngående det :!:

 

Og ja, jeg kan gi dere en 14 dagers trial her hvis dere vil og har lyst til å prøve EVE Online Red Moon Rising som det heter nå. Og husk å mail mail meg tilbake på [email protected] hvis du vil ha en 14 dagers trial fra meg.

 

Her er et bilde av characteren min i EVE Online, og som dere sikkert ser så er ikke det verdens beste kvalitet på det bildet, men bra nok til å kunne se hvordan hun ser ut:

 

nightmarex.png

 

Og er hun ikke sexy og evil? :dribble:

 

Og blir du hekta, så kan det gå utover det virkelige livet. Sånn som meg f.eks, jeg spiller 7.4 timer hver dag i gjennomsnitt, så ikke bli for hekta hehe.

 

Her er internett adressen til EVE Online siden hvis du vil vite mere om EVE Online Red Moon Rising: EVE Online Red Moon Rising

 

:dribble: Hilsen Tom-Helge :dribble:

Endret av Terminator 3
Lenke til kommentar

Har spilt EVE i noen måneder, har for tiden 2 chars og henger for det meste i low sec for å hunte NPC rats.

 

Er i en ny corp, bare omlag 20 dager gammel, men allerede har vi 10stk members. De fleste som er med er nye, med unntak av meg og 2 andre (jeg sitter selv i battlecruiser, de har battleship). Corpet har forskjellige nasjonaliteter, jeg er den eneste norske, men skulle gjerne hatt med noen fler :D

 

Hvis noen nye folk her er på utkikk etter en bra corporation å starte i, få litt info om spillet osv, ta kontakt med en av disse;

Dazur Wavingmoon (meg)

Dauquem Wavingmoon (meg)

Retro123

Jem Hadarr

 

Velkommen til EvE!

Endret av Ozzy
Lenke til kommentar

Tester nå eve.. så SVÆRT og så mye så mange muligheter *helt svimmel*

 

Har møtt en del hyggelige folk på norwegian kanalen og fått et par ok tips om hva man burde gjøre sånn helt basic..

Virker som om dette kan være veldig vanedannende ja :blush: *så jeg skal passe meg litt*

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Tengte jeg skulle lage litt liv i denne tråden igjen jeg..

Startet på en 14 dager i dag, og vurderer sterkt, og gå til anskaffelse av spillet, når trial perioden er over..

 

Startet som Amarr, og skal inn i et corp nå.. (er på vei til office)

Må også bare si at jeg synes dette spillet er bedre en WoW, blandt annet pga størrelsen på universet..

Lenke til kommentar

Hey folkens

 

Fikk tips om at det var noen som tastet litt om Eve her inne, så da fant jeg ut jeg skulle rusle meg en tur innom.

Har vært på Eve siden mai 04 og har ikke funnet prøvd noen andre nye spill siden, jeg ble hekta tvert. sitter her som en fjortis på 35 og er helt borte vekk i spillet.

Eve har noe som ikke alle andre spill har, her kan du trene opp din 1 spiller i alle "klasser" tilbud som spillet har å tilby, det være seg miner, bygger, kriger, handelsmann eller kanskje mission runner. Man trenger ikke å lage ny spiller for å velge seg ny klasse om man angrer på 1 valg man har gjort før, da bare trener man seg opp i den retningen man fant ut virket mer spennende, men du sitter da likevel med de skillene du begynte med, og dem blir ikke dårligere fordi du ikke har brukte dem på en stund, dem blir der.

Eve er også 1 av de spillene som man faktisk kan dø i, her kan du miste alt du eier å har, pluss at du kan være uheldig å kjøre spilleren din i dass om du ikke husker på å holde klona di oppgradert.

Jeg er også CEO/Klan leder for 1 hel norsk corp, vi heter Norwegian Heaven, dere kan besøke oss inne på NHP rommet om det er noe dere lurer på, eller bare ta kontakt med Anderiel inne i spillet.

 

så skal jeg komme med 1 lite tips til dere som er helt nye, det er en skill trening som dere bør tenke på om dere skal ha noe glede av spillet fremover, dette gjør så dere trener skills raskere.

 

instant recall til lvl3, så analytical mind til lvl3, deretter skal du ha opp intant recall til lvl5, kjøpe boka eidetic memory, få den opp til lvl3-4, deretter skal du kjøre opp analytical mind til lvl5, kjøpe boka Logic få opp den til lvl 3-4, når dette er gjort så kjører du opp will power og spartial awareness til lvl5, så må du kjøpe bøkene focus og clarity, begge skal opp til lvl3-4, husk å få opp alle adv learning til lvl4 så raskt som mulig, det lønner seg.

 

Når dere lager spiller så prøv å få så javne Attributes som mulig på int, mem, perc og will. Drit i charisma om du ikke skal bli mission runner

 

Dette tipset vil ta dere ca 1.5 mnd, men det lønner seg om dere har planer om å bli i spillet litt lengre enn trail, for meg så er ikke Eve bare 1 spill, det har blitt en livsstil der man snakker med folk på TS, treffes i RL og har det veldig artig sammen.

 

Så til dere nye spillere, velkommen til Eve, spillet som gjør deg hekta om du er scifi idiot eller gammel Elite (C64) spiller.

 

Have fun and take care

Endret av Anderiel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...