Gå til innhold

Gratis 14-dagerspass til EVE Online


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har spelt EVE i over 1,5 år no. (2 år 17. mai, kankande fin dag å begynne å spele eve :p) Kallar meg Brighto ingame, så skulle du ha nokre spørsmål er det berre å sende ein eve-mail eller starte ei samtale :) Til Orresnei som var ute etter eit bra skip å mine i har eg desverre ikkje så mykje å anbefale. Spelar sjølv som Minmatar, og har svært lite erfaring med Gallente sine skip, men eg kan alltids spørje nokre i corpen. :)

 

Edit: Rota med Gallente og Caldari

Endret av Brighto
Lenke til kommentar

Annbefaler orresnei og alle andre som er nye i eve og ta som sagt tutorialen i starten. Denne er ganske nylig blitt oppgradert, og er en veldig god innføring i eve. Videre ville jeg fortsatt med agent mission en stund, dette er en den beste måten å lære seg litt om spillet i begynnelsen. Og også den beste måten å tjene penger.

 

Om noen lurer på noe annet, så bare spørr, enten her eller pm. Jeg svarer gjerne.

Lenke til kommentar
Annbefaler orresnei og alle andre som er nye i eve og ta som sagt tutorialen i starten. Denne er ganske nylig blitt oppgradert, og er en veldig god innføring i eve. Videre ville jeg fortsatt med agent mission en stund, dette er en den beste måten å lære seg litt om spillet i begynnelsen. Og også den beste måten å tjene penger.

 

Om noen lurer på noe annet, så bare spørr, enten her eller pm. Jeg svarer gjerne.

5384121[/snapback]

Jeg har faktisk tatt hele introduksjons turtorialen i spillet. Den var meget lærerik indeed. Anbefaler også alle nybegynnere å ta den, og gjøre den helt ferdig.

Lenke til kommentar

Frister veldig med eve igjen, spilte en liten måned med noen planetarion fyrer for sikkert over 2år siden eller noe sånt. Det var et kjempe flott og annerledes spill. Husker ikke hvorfor jeg sluttet, tror jeg sluttet med eve og planetarion samtidig, fikk litt hetta av all online spillinga. Så når jeg får internett tilbake skal jeg laste ned eve igjen og prøve meg. Håper jeg treffer noen å "spille" med og få hjelp av. Det blir så mye kjekkere når du har noen å spille med, corp feks.

Lenke til kommentar
Der var den ferdig :-) MEN.

 

Fikk samme feilen nå, hva skjer?

 

"Extract: error writing to file resTextures.stuff"

 

Noen som veit hva dette skyldes? Nå har jeg lasta ned install fila to ganger, og får samme feilen når jeg prøver å installere.

5429933[/snapback]

 

Kanskje disken du prøver å installere på er full?

Lenke til kommentar

Inne i min 2. dag i 14dagers trialen jeg nå.

Det virker som et interessant spill det her altså. Er ustyrlig komplisert å sette seg inn i, men etter den drøye tutorialen så er man sånn nogenlunde med iallefall. Er ikek umulig jeg legger fra meg WoW (som jeg er ustyrlig lei) og fortsetter på det her når prøvetiden er ute gitt.

 

Heter SkyMarshall ingame!

 

skymarshall_eveonline.jpg

Endret av SkyMarshall
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...