Gå til innhold

Gratis 14-dagerspass til EVE Online


Anbefalte innlegg

Det ser nå ut til at utgiverne bak EVE Online har gitt ut et gratis 14-dagerspass. Dette er siktet mot lesere av gamershell, men for de som ikke leser gamershell og ikke gidder å lete på sidene deres kan dere følge linken her: https://secure.eve-online.com/ft/?sk=GHELL

 

Jeg starter opp en account idag, for å teste dette mye positivt omtalte spillet. For de som har lyst til å bli med er det bare å legge meg til på messenger, så kan vi jo avtale å være samme rase osv. Messengeradressen min er: snorremd AT hotmail DOT com Erstatt da AT med @ og DOT med . Hvis det var noen som lurte ;)

 

God luck mates.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk takk. Spillet virker nå i begynnelsen litt stort ja. Driver på med den hersens turtorial-en. Jeg får beskjed om å drepe en pirat ved en av disse deadspace traininggrounds greiene, men det er jo aldri noen der. Skal prøve mer idag. Et lite spørsmål dog. Er det lett å tjene penger som soldat, eller burde jeg valt mining istedenfor? Jeg har litt lyst til få få meg bedre skip nogenlunde fort. Dersom spillet er veldig morro kommer jeg kanskje til å begynne å registere meg. Man få se.

Lenke til kommentar

Hva heter dere ingame? kaller meg Slyton Silur, ta gjerne å slå av en prat =)

Har ikke spilt så lenge ca 3 uker er det vel. Jeg digger spillet så langt værtfall, skjønner ikke at jeg aldri har tenkt på å prøve spille før nå.

 

 

Jeg er selv en fighter så langt, gjør som regel missions for å tjene penger og det går greit, men vil tro at man tjener mer på å være trader eller drive med mining, begynner nok med litt mining ettervært jeg også, men driver å trener andre skills for øyeblikket.

Endret av Nitrius
Lenke til kommentar
Hva heter dere ingame? kaller meg Slyton Silur, ta gjerne å slå av en prat =)

Har ikke spilt så lenge ca 3 uker er det vel. Jeg digger spillet så langt værtfall, skjønner ikke at jeg aldri har tenkt på å prøve spille før nå.

 

 

Jeg er selv en fighter så langt, gjør som regel missions for å tjene penger og det går greit, men vil tro at man tjener mer på å være trader eller drive med mining, begynner nok med litt mining ettervært jeg også, men driver å trener andre skills for øyeblikket.

5364590[/snapback]

 

Mitt ingame navn husker jeg ikke i farten. Noe på Caldeira eller noe slikt. Er miner og den rasen som stammer fra franskmennene. Jeg skal hive inn ingame navnet mitt i morgen eller no. Nå er det champis og venner!

Lenke til kommentar
Fikk aldri sansen av eve jeg, var litt treigt for min smak, kom aldri gjennom tutorialen. hehe, orka ikke, er kanskje derfor :hmm:

 

Men kanskje jeg skal teste dette, komme litt lenger:D

 

mvh

Fredrik 06:D

5365457[/snapback]

 

Er snart ferdig med turtorial jeg. Bare litt igjen tror jeg. Joda, det tar litt tid med ting og tang i spillet. Ikke minst å reise de store avstandene. Jeg har funnet ut at man bare må finne seg en god bok å lese i, eventuelt noe god musikk å høre på, mens man reiser så går det hele automatisk fortere.

 

Uansett, spillet ser vakkert ut, synes jeg, og er utrolig bra laget. Skal mine meg rik på forekomster nå og se om jeg kan få meg litt bedre skip osv. Alt etter som.

Lenke til kommentar

En ting dere kommer til å skjenne, er vis dere mister et dyrt skip, mistet for noen timer tilbake min 2 dager gamle thorax i kamp mot noen NPC pirater, det var jævlig kjipt, og jeg sørger enda kan du si, det var ikke gøy i det hele tatt.

 

Uansett det jeg skulle si var at når jeg prøvde EVE for første gang også stoppa jeg halvveis inn i tutorialen, men så prøvde jeg igjen etter 2-3 månder og da var det plutselig mye artigere og som dere ser spiller jeg enda, EVE er et utrolig bra spill, problemet er bare at det ikke er så kjent, som ja f.eks WoW, men det kan jo like være greit, folka som du møter i spillet også er veldig hyggelige og hjelper nye reisende, så til slutt skal jeg si, kom dere igjennom tutorialen så vil at gå mye bedere, var værtfall slik for meg.

Lenke til kommentar

dødskjekt å se norsk interresse for dette spillet. begynnte selv for 3 uker siden nå og jeg syns det er dødsrått. jeg satser på kamp og handel. dag 3 for meg så fikk jeg drept en elite npc pirat som droppa loot for 17 millioner :) fin start eller? så joina jeg tekno corporation. ble invitert av en skikkelig snill nordmann derfra, det er en god blanding, men vi er nå 3 nordmenn og noen svensker og dansker der samt andre nasjonaliteter.

 

men ser mye penger i handel så fort du kommer litt inni dette. mining er og lukrativt ihvertfall i low security systemene. husk at nøkkelen til suksess her er samarbeid, og kommunikasjon.

 

ingame nicket mitt er ashwa forresten

Lenke til kommentar
Tenkte jeg skulle teste dette ut. Laster ned nå, så får vi se hvordan det går. Noen tips til en nybegynner?

5366397[/snapback]

Gjør for all del turtorialen. Du lærer så utrolig mye nyttig. Selv om det kan ta en halv evighet å bli ferdig med den er det absolutt anbefalt å fullføre den. Videre bør du ikke stjele fra andre sine cargo's i de forskjellige områdene. Da blir du tatt for å være tyv, og kan få problemer (Har eldigvis ikke vært utsatt for det selv)

 

Er nybegynner selv, så noe mer kan jeg ikke rådføre deg med ;)

Lenke til kommentar

Det jeg vil annbefalle, er å gjøre missions i startet, for du bygger nemlig opp et rykte med de div. corp'ene, noe som kan komme til nytte senere, og ettersom du får nok standings(godt nok rykte) og et litt bedere skip en firgates, så kan du gå over til lvl 2 missions hvor du virkelig begynner å kjenne at rewardsene er gode, du får nemlig alt fra 200k-500k isk for vært mission da, eller værtfall det har jeg fått :p

 

Men nå mistet jeg thoraxen min nylig da, men heldigvis hadde jeg forsikring, noe som også altid er lurt å huske på.

Kjør aldri ting du ikke har råd til å miste, kjøp altid forsikring til skipet du flyr, og altid husk og ha klonen din "up to date"

Lenke til kommentar

Kloner og forsikringer? Hjelp, det har ikke jeg gjort noe med. Må fikse dette etter missionet jeg holder på med nå da. Dog har ejg fortsatt mitt sugne rockie skip så det er jo ikke verdt så mye da. En liten ting til. Hva er et anbefalt mineskip som også fungerer til oppdrag? Har lyst på et litt bedre skip.

Endret av Orresnei
Lenke til kommentar
Kloner og forsikringer? Hjelp, det har ikke jeg gjort noe med. Må fikse dette etter missionet jeg holder på med nå da. Dog har ejg fortsatt mitt sugne rockie skip så det er jo ikke verdt så mye da. En liten ting til. Hva er et anbefalt mineskip som også fungerer til oppdrag? Har lyst på et litt bedre skip.

5367033[/snapback]

 

 

Så lenge du har rookie skipet behøver du ikke å tenke på forsikringen, siden slev når du dør så får du ey nytt rookie skip som et plaster på såret om jeg husker riktig.

Men å klone seg er altid lurt, siden blir du drept så mister du nemlig skillpoints, noe som kan være veldig dumt, hvis det skjer hvis du ikke er klonet, har du 0 skillpoints får du jo ikke trent skills.

Uansett til alle dere nye, ta dere tur innom chatte kanalen: EVE University

Der er det folk hele tiden som er villig til å svare på de spørsmålene du måtte ha, kansje også høre om du får lov til å joine corpen som også heter EVE University, jeg er med der og må si at det er en utrolig god starter guide som garantert vil gi deg en god start på spillet =)

Lenke til kommentar
Hmm.. Har lastet ned spillet og alt, men mottar ingen mail med registrering for de 15 dagene :(

 

Har prøvd med 2 mailkontoer også.

5383350[/snapback]

Du skal få mail etter en stund. Tar litt tid som oftest! Men du bør har fått dem innen et par timer. Med mindre det er en feil med mail-serveren til folka som drifter EVE da.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...