Gå til innhold

Nytt innhold Xbox 360-markedsplass (7 September 2011)

kewell79

Anbefalte innlegg

Skrevet

Positivt overrasket over Grid jeg også, imponerende grafikk hvertfall. Fysikken er ganske lik Dirt, veldig urealistisk med andre ord, bremsene er så effektive at det ikke skulle vært lov. Enda et spill å se opp for for min del. :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789
Skrevet

hvor blir det av Bourne Demoen?

Skrevet (endret)

Eg stoler meir på det eg faktisk spiller på forran meg ein ein video på nett :)Det som er så flott med å ha begge maskinene i hus, greit sammenligningsgrunnlag.

Eg opplevde ihvertfall nevneverdig fps forskjeller på denne demoen, men så er eg av typen som legger merke til slikt med ein gang også :p

Endret av Mala
Skrevet (endret)

Dragon Ball Z: Burst Limit-demo på US-marketplace nuH.

Må ha gull for å laste den ned. Søv-medlemmer får den sikkert neste uke, eller noe.

Endret av Amored
Skrevet

Er det meg eller har aktiviteten på Live blitt lavere? Syns hvertfall det er lite nytt på Arcade delen, ingen spesielle nyhter og se frem til heller. Føler at det er nesten bare demoer.

Skrevet
Dragon Ball Z: Burst Limit-demo på US-marketplace nuH.

Må ha gull for å laste den ned. Søv-medlemmer får den sikkert neste uke, eller noe.

europesk live også :p

Skrevet

skuffa over DBZ: Burst Limit-demoen. Håpet på mer epic battles i demoen enn det vi fikk. Kampen mot radits og de grønne jævlene er ikke historiske øyeblikk i DBZ verdenen.

Skrevet
skuffa over DBZ: Burst Limit-demoen. Håpet på mer epic battles i demoen enn det vi fikk. Kampen mot radits og de grønne jævlene er ikke historiske øyeblikk i DBZ verdenen.

Man vil vel ikke "spoile" de "episke" kampene i demo? :ermm:

Jeg synes demoen var kjempekul! :D Raditz ble eid HARDT!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...