Lurvefranzen Skrevet 27. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2008 Nytt UI, kjedelige greier. Går det an å endre "utseende" på barene mine? Bruker Bartender3. De er bare så triste og kjedelige. Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 27. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2008 Last ned CyCircled og forskjellige skins til den. Du kan finne CyCircled på files.wowace.com Lenke til kommentar
Reached Skrevet 27. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 27. juli 2008 OK, har fått fikset det. Nesten ingen feilmeldinger etter å ha lastet opp siste versjon av alle addons. Som warrior har jeg litt andre preferanser i forhold til buffs, spellcast osv så har lekt en del med både Pitbull og Quartz nå. Begynner å bli veldig fornøyd, synes dette oppsettet ditt er helt formidabelt Reached! |...| Har det interface problemet selv, grunnen er Visual Themes. Det er ingen 2.4 oppdatering på den så det er en gammel versjon. Du trenger ikke å starte spillet på nytt. Du kan egentlig bare Alt+z så får du tilbake UIen. Men for all del hvis det blir plagsomt kan du egentlig bare disable VisualThemes fordi det eneste den gjør er å gjøre så viduer fades inn og ut, egentlig ikke så nødvendig men litt moro syntes jeg Aldri hatt problemer med at Abilities stokkes på :S aner ikke hva som skylder det heller. Lenke til kommentar
Reached Skrevet 28. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 28. juli 2008 Kjeda meg litt så lagde en ny UI Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 30. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2008 Noen som har en ide til buffliste? Lenke til kommentar
Grand Skrevet 30. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2008 (endret) Du burde skaffe deg prat. Mye bedere chat enn den standar greia. Endret 30. juli 2008 av Steammachine Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 30. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2008 (endret) Ok, jeg må bytte ut Bongos3 med noe som faktisk funker. Faens møkk. Jeg trenger: Keybinding Exp/Rep bar Roll Og må funke med FlexBar2 - Og der ødela jeg alt. *Begynne på nytt* Endret 30. juli 2008 av Dragen Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 30. juli 2008 Rapporter Del Skrevet 30. juli 2008 Har aldri vært noe perfeksjonist eller minimalist når det kommer til UI, så jeg har det bare enkelt å greit slik: Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 1. august 2008 Rapporter Del Skrevet 1. august 2008 Her! Proximo (De fem barene mellom bags, menu og action-bars) vises bare i Arena. Ganske fornøyd med UI nå, hadde vel egentlig tenkt å spille uten noen addons, men det gikk ikke gitt. Lenke til kommentar
Reached Skrevet 2. august 2008 Rapporter Del Skrevet 2. august 2008 (endret) Latest Endret 2. august 2008 av Reached Lenke til kommentar
Ra1dMaX Skrevet 3. august 2008 Rapporter Del Skrevet 3. august 2008 Min UI laget selv fra grunn av vet jeg bruker mye minne(70+ Mb) men har sånn 103 addons venner sier jeg har for mye men mesteparten er ting jeg ikke kan leve uten Lenke til kommentar
wise™ Skrevet 3. august 2008 Rapporter Del Skrevet 3. august 2008 Latest 133 fps, giiiiiiiiive. Lenke til kommentar
Leoron Skrevet 3. august 2008 Rapporter Del Skrevet 3. august 2008 Latest Lekkert. Er det en ferdigpakke, eller noe du har laget selv? Kunne veldig gjerne tenkt meg å prøve den ut på resto shamanen min. Lenke til kommentar
Reached Skrevet 3. august 2008 Rapporter Del Skrevet 3. august 2008 Latest Lekkert. Er det en ferdigpakke, eller noe du har laget selv? Kunne veldig gjerne tenkt meg å prøve den ut på resto shamanen min. Det er noe jeg har laget selv kan sikkert laste den opp hvis du har lyst Lenke til kommentar
Reached Skrevet 3. august 2008 Rapporter Del Skrevet 3. august 2008 Her er linken for folk som vil prøve den ut. link Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå