Gå til innhold

Show Off! Vis oss ditt interface.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Endelig ferdig, sånn ser den ut på Druiden og Magen min :)

For de som har lyst til å prøve ut UIen finner dere den her: LINK

 

 

Utrolig stilit! Fra det første UI du postet en liten stund tilbake og frem til nå så har dette blitt sinnsykt bra! Jeg lastet ned og installerte det forholdsvis greit. Må derimot gjøre et par justering for å tilpasse min skjerm og min character...

 

- Hvordan endrer / flytter jeg de sorte firkantene som er under tekst og threat meter?

- Hvordan endrer jeg skrift størrelse på chat window?

- Min main character (som jeg setter dette opp på først) er en warrior. Får feilmelding hver gang jeg logger meg på med diverse spells som programmet ikke finner (Interface/Addons//Pitbull/Aura....). Hvor kan jeg begynne å lete etter dette tror du?

Lenke til kommentar
- Hvordan endrer / flytter jeg de sorte firkantene som er under tekst og threat meter?

- Hvordan endrer jeg skrift størrelse på chat window?

- Min main character (som jeg setter dette opp på først) er en warrior. Får feilmelding hver gang jeg logger meg på med diverse spells som programmet ikke finner (Interface/Addons//Pitbull/Aura....). Hvor kan jeg begynne å lete etter dette tror du?

- /Eepanels2 Waterfall | så unlocker du de panelene du har lyst til å flytte på.

- /Prat Menu | så går du på fonts, så font scale også bytter du til den du liker best.

- Får den erroren selv noen ganger men så vidt jeg vet er det ikke noe å bry seg om, hvis du ikke vil få errors poppende opp på skjermen din kan du kanskje installere Bugsack. Så slipper du plagsomme error popups.

 

last opp ett bilde når du kan så jeg får se den :D

Lenke til kommentar

De tipsene funket fint, takk.

 

Får feilmelding på QuestHelper når jeg logger på, programmet fungerer heller ikke ingame etterpå. har du det samme der og?: Interfacè\AddOns\QuestHelper\recycle.lua:150 <unnamed>: SetParent(): cannot create a 'nil' for fonts or textures.

 

Hvordan klarer jeg unlocke chat vinduet slik at det kan flyttes når Prat brukes? Har sett gjennom alle menyene men jeg klarere bare ikke finne det...

 

Ønsker også å se alle de-buffs jeg har på target (antall Devastate, om Thunder Clap er active, Battle shout er active osv...). Regner med dette gjøres i Pitbull (?) men vet ikke hvor....

Endret av Dieter01
Lenke til kommentar
De tipsene funket fint, takk.

 

Får feilmelding på QuestHelper når jeg logger på, programmet fungerer heller ikke ingame etterpå. har du det samme der og?: Interfacè\AddOns\QuestHelper\recycle.lua:150 <unnamed>: SetParent(): cannot create a 'nil' for fonts or textures.

 

Hvordan klarer jeg unlocke chat vinduet slik at det kan flyttes når Prat brukes? Har sett gjennom alle menyene men jeg klarere bare ikke finne det...

 

Ønsker også å se alle de-buffs jeg har på target (antall Devastate, om Thunder Clap er active, Battle shout er active osv...). Regner med dette gjøres i Pitbull (?) men vet ikke hvor....

 

Trykk paa chatt vinduet(knappen altsaa) det er vel hOyre klikk, Unlock window.

Buffs paa targets kan vel ordnes i interface menyen??

Lenke til kommentar
Trykk paa chatt vinduet(knappen altsaa) det er vel hOyre klikk, Unlock window.

Buffs paa targets kan vel ordnes i interface menyen??

 

 

Det er slik man gjør det normalt, men på Reached sin interface er det brukt en del addons som overstyrer disse. Får det ikke til nå.

 

Den Questhelper feilen får jeg forresten uansett om alle Adons er disablet eller ikke.

Lenke til kommentar
Trykk paa chatt vinduet(knappen altsaa) det er vel hOyre klikk, Unlock window.

Buffs paa targets kan vel ordnes i interface menyen??

Det er slik man gjør det normalt, men på Reached sin interface er det brukt en del addons som overstyrer disse. Får det ikke til nå.

 

Den Questhelper feilen får jeg forresten uansett om alle Adons er disablet eller ikke.

ehh, sikker på at du ikke har glemt å unlocke chat settings?

ESC>Interface Options>Lock Chat Settings ?

last ned den nyeste QH så tror jeg problemet fikser seg.

Håper disse bildene gir en pekepin.

post-78297-1217019560_thumb.jpg

post-78297-1217019577_thumb.jpg

Endret av Reached
Lenke til kommentar
Trykk paa chatt vinduet(knappen altsaa) det er vel hOyre klikk, Unlock window.

Buffs paa targets kan vel ordnes i interface menyen??

Det er slik man gjør det normalt, men på Reached sin interface er det brukt en del addons som overstyrer disse. Får det ikke til nå.

 

Den Questhelper feilen får jeg forresten uansett om alle Adons er disablet eller ikke.

ehh, sikker på at du ikke har glemt å unlocke chat settings?

ESC>Interface Options>Lock Chat Settings ?

last ned den nyeste QH så tror jeg problemet fikser seg.

Håper disse bildene gir en pekepin.

 

 

OK, har fått fikset det. Nesten ingen feilmeldinger etter å ha lastet opp siste versjon av alle addons. Som warrior har jeg litt andre preferanser i forhold til buffs, spellcast osv så har lekt en del med både Pitbull og Quartz nå. Begynner å bli veldig fornøyd, synes dette oppsettet ditt er helt formidabelt Reached!

 

De to kjedeligste tingene jeg sliter med nå er

- Jeg har toggle map på M knappen som de fleste andre. Det som skjer ganske ofte er (kanskje hver 20. gang) er at absolutt alt av interface er borte når jeg toggler det bort etter å ha sett en gang. Dvs jeg har bare character, alle hotkeys, XP bar, minimap osv er borte. Får heller ikke opp noen meldinger på skjermen lenger (som f.eks Realease corpse osv). Må trykke Ctrl-Alt-Delete og stenge ned WoW den tøffe veien for å komme inn igjen.

- Av og til stokkes ALLE abilities på Bartender bar 1 om. Har fjernet hotkey for å scrolle hotkey bar og har huket av på Lock hotkeys i Bartender3. Plutselig er bare alle fjernet. Skikkelig irriterende ettersom jeg har både taunt, Devastate osv på denne. Dersom det skjer midt i en instance er det nesten automatisk wipe...

 

Har du noen av disse siste feilene? Tror du de skyldes UI'et eller at jeg har noen hotkeyer som jeg ikke er klar over og trykker i vanvare?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...