Gå til innhold

Show Off! Vis oss ditt interface.


Anbefalte innlegg

- Menn/gutter som spiller female karakterer

Må bare si noe på den der... Går du ut i fra at alle som har en female char. er en jente/kvinne IRL og? Personling valgte jeg female NE warrior og human warlock fordi de simpelheten ser bedre ut når de caster/slår en male. og siden dette er en tråd om UI'en så blir det bare feil og trekke ned pga. charen han/hun bruker.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
- Utrolig stygg farge. Velg en farge som er mindre skrikende.

- Ekle unitframes. Standard Pitbull/aguf er ikke pent, det blir heller ikke bedre med en flat og tam tekstur. Dårlig font.

- Outline på teksten gjør at den blir for kraftig og stygg. Dårlig font.

- Scrolling Combat teksten har en stygg font, er stor og i veien.

- Castbarene er små, tynne og stygge.

- Dårlig plassering av buffs/debuffs

- Alt for mye bruk av gradient. Ser grusomt ut, tar stor plass, gjør det veldig rotete.

- Pluss mye annet småpiss, slik som dmgtext på knappene, brackets rundt tiden i chatten etc.

 

Jeg likte den ikke. :3

 

Etter å ha sett de aller fleste UI's som er postet her, så må jeg si at det der var en ufattelig teit post, TomFU.. Her er det en som faktisk har laget noe SELV. Og da mener jeg ikke bare plassering av ting og forandre texture/fonts slik som du og de fleste andre har gjort..

Men nå skal det sies at Siqux er broren min og at vi har laget en del sammen. Min er lik, bare litt scalet ned (Hva skjer med stygg SCT font, bro?):

 

 

wowscrnshot031508142637xa5.jpg

 

Edit: Måtte bare skyte inn at female chars er helt ok^^

Endret av squonk
Lenke til kommentar
- Menn/gutter som spiller female karakterer

Må bare si noe på den der... Går du ut i fra at alle som har en female char. er en jente/kvinne IRL og? Personling valgte jeg female NE warrior og human warlock fordi de simpelheten ser bedre ut når de caster/slår en male. og siden dette er en tråd om UI'en så blir det bare feil og trekke ned pga. charen han/hun bruker.

Går absolutt ikke ut i fra at alle med female chars er jenter/kvinner i RL nei... men liker fortsatt ikke menn/gutter som lager seg female chars (brodern han en female char, og jeg liker absolutt ikke han)

 

Men det var en grunn til at de 3 siste kommentarene står litt under de andre, og jeg beklager hvis du ikke skjønte det...

 

Så da sier det her, beklager TomFu, jeg trekker ikke ned UI'n din fordi du spiller female char, og jeg trekker den ikke opp fordi du spiller Horde og har en festlig avatar heller...

 

Dette var ikke ment som en "- pga funserver" ting...

 

(Hva skjer med stygg SCT font, bro?)

Puh, den er da morsom den da, bare noe jeg satt på... må finne ut av hvilke fonts jeg skal ha på andre ting først... Vet ikke hvorfor fargen er feil da, skulle vært etter dmg-type, jaja.

Endret av SiQux
Lenke til kommentar

Så jeg burde hoppe i taket å rope hurra fordi dere brukte så lang tid og lagde den helt selv? Nei, det blir for dumt. Nå vil jeg også beklage litt siden kanskje ga litt mye kritikk, som var påvirket av lite søvn og mange tap i arena. Men det betyr ikke at jeg ikke fortsatt står ved meningene mine.

 

Ikke for og virke barnslig, men får vel si hva jeg syns om din UI da...

Så du har gått tilbake flere sider i tråden for å kritisere min UI og hevne deg på meg. Jeg synes det var utrolig barnslig. Å kritisere min UI gjør heller ikke din UI penere.

 

Ser kjipt og kjedelig ut, er alt for likt alt annet av pakker du finner liggende... prøv og lage som ser litt personlig ut...

"Right back at ya". Din/deres UI er også alt for lik alle de UIene og UI pakkene som ble lagd ved tiden Caithlyn gjorde gradients populært. Jeg tviler du vil finne noe som mitt i en UI pakke. Bortsett fra Lyn's gamle UI, der jeg fikk idéen om sentrerte unitframes+OnScreenHealth fra. :>

 

- Menn/gutter som spiller female karakterer

+ Horde

+ Du har en festlig avatar

Og dette gjør at jeg ikke tar din kritikk seriøst. Dette er idioti, selv om jeg vet at det ikke er seriøst ment.

Lenke til kommentar
Så jeg burde hoppe i taket å rope hurra fordi dere brukte så lang tid og lagde den helt selv? Nei, det blir for dumt. Nå vil jeg også beklage litt siden kanskje ga litt mye kritikk, som var påvirket av lite søvn og mange tap i arena. Men det betyr ikke at jeg ikke fortsatt står ved meningene mine.

 

Nei, du trenger ikke slenge ræva i taket for noe som helst.. Men ikke vær så negativ når noen faktisk prøver å lage noe nytt. Er altfor mye folk her som bare legger inn HAL, (f.eks.) bruker fem min. på å bytte fonts og litt plasseringer og kaller det "sitt eget".

 

Jeg synes din var finfin jeg, men den var veldig steril.. Ikke min stil, men jeg forventer ikke at alle liker det jeg bruker heller.

 

 

"Right back at ya". Din/deres UI er også alt for lik alle de UIene og UI pakkene som ble lagd ved tiden Caithlyn gjorde gradients populært. Jeg tviler du vil finne noe som mitt i en UI pakke. Bortsett fra Lyn's gamle UI, der jeg fikk idéen om sentrerte unitframes+OnScreenHealth fra. :>

 

Må si jeg aldri har sett noe lignende det vi har gjort med EePanels, men nå er jeg ikke så erfaren i UI historie som du er.. Link gjerne bilder^^

Lenke til kommentar
Ikke for og virke barnslig, men får vel si hva jeg syns om din UI da...

Så du har gått tilbake flere sider i tråden for å kritisere min UI og hevne deg på meg. Jeg synes det var utrolig barnslig. Å kritisere min UI gjør heller ikke din UI penere.

Vel, jeg så UI'n din da du posta den, men valgte og ikke poste noe om den da... men ja, gikk tilbake for og se på den igjen, skyt meg.

 

- Menn/gutter som spiller female karakterer

+ Horde

+ Du har en festlig avatar

Og dette gjør at jeg ikke tar din kritikk seriøst. Dette er idioti, selv om jeg vet at det ikke er seriøst ment.

Yes, de 3 var ikke seriøse, men det andre jeg skrev var det.

 

 

Men uans, nå gidder jeg ikke skrive noe mer til deg... du liker ikke min UI og jeg liker ikke din...

La oss heller få inn flere bilder her.

Lenke til kommentar

Her er da min UI, har byttet siden sist, ikke mye, men tok alt fra scratch igjen. Er veldig fornøyd med den, ganske clean og oversiktlig. :yes:

 

Normal:

 

uinormalhc3.jpg

 

Combat:

 

169830.jpeg

 

Er vel noen småting som bør fikses, og er 100% åpen for forslag.

 

Edit: Byttet combatbilde siden det første ble rævkjørt. Derja, etter utallige forsøk fikk jeg det til. :woot:

Endret av Moonshield
Lenke til kommentar
Moonshield: Hvordan funker det å spille med èn lang actionbar? Så ikke så praktisk ut:S

 

Er ganske praktisk, med tanke på at jeg aldri ser på action bars, kan alle spells og keys inne i hodet mitt. Det du ikke ser der som f.eks conjure mat o.l har jeg bindet med Spellbinder (addon) slik at de slipper å ta opp plass på bars, samme med Arcane Explosion rank 1 og Blizz rank 1. Så action bars bare er det for å være der på en måte. ^^, Og skjermen bli cleanere med bare en action bar.

Lenke til kommentar

Har min castbar under min unitframe. Skal gjøre det du sa. Btw, nice qoute i nicket. "Skarstad: At den logiske kretsen din har avgått ved døden ved kortslutning betyr ikke at du har vunnet diskusjonen." Bruker Buffalo2, men dette var en versjon jeg ikke har prøvd før, for denne sto forkortelsen på buffs, noe den jeg hadde ikke gjorde. Buffalo2 (kan sikkert sende deg min versjon) og SimpleCombatLog.

 

Hva syntes du ellers om UI'en da? :)

Endret av Moonshield
Lenke til kommentar

Bare for å presisere: Sitatet i min signatur er ikke ment for å henge ut deg, synes bare det var bra sagt.

Ellers synes jeg UI'en er fin. Synes det er bra når det er få forstyrrende elementer. Jeg ville vurdert å flytte kartet ditt ned i venstre hjørne, om du ikke har noe skjult der. Da blir det enda "renere".

Takk for addon-tipsene. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...