Gå til innhold

Show Off! Vis oss ditt interface.


Anbefalte innlegg

Takk til forslagene som kom inn, var til stor hjelp.

 

Er midtveis i pusseprosjektet. Til nå har jeg rafinert ned enkelte ting og forsøkt å gjøre det stilrent. Unit frames for gruppen kommer i øverst i venstre hjørne mens raid fram (bestående av 2 linjer med maks 20 i vær linje) kommer øverst, midt på skjermen.

 

Nå har jeg, føler jeg, fått det rafinert ned slik jeg vil ha det utseende messig. Skal finne meg en Tooltip som er litt mer nøytral av seg, som dere ser dekker den litt mye av skjermen per i dag. Skal og legge til et damage meter samt noen småting etter vært (som guild og friends online, klokke og pengeoversikt).

post-17960-1206029528_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet det var feil tråd, men kunne ikke vite hvor ellers:P Fikk jo raske svar også.

 

Nå består min ui av quartz, bartender, prat 2.0, ag_unitframes, og simple minimap, har også andre som cooldown bar, og slike ting. Kan prøve den violation greia også.

 

Edit: Var det bear dere svarte på? Trodde det var meg xD men nyttig var det uansett.

Min ble da ikke så fanzy som bears men ble noe annet enn det gamle orginale utseende.

Endret av heimnes
Lenke til kommentar

Du trenger ikke Prat for å flytte chat framen, bare høyreklikk på General og unlock så kan du flytte den hvor du vil.

 

Men anbefaler å laste ned å bruke Prat i stede, er mye mer kontroll over font size og font type. Samt at du kan flytte editboxen til der du måtte ønske det.

 

Nå bruker jeg følgende mods:

 

Sage (Unit frame)

Eepanels2 (grafikk, lasted ned den grafikkpakke en plass, husker ikke hvor)

Bartender3 (bar)

Elkanos Buffbar's(buffs)

Trinket Menue (trinket, duh)

SCT (Scrolling combattext)

vMinimap (outdated men funker fremdeles)

Prat 2.0 (chat frames)

 

Bruker og ArkInventory og PerfectRaid men det sees ikke på bildet nå. har og selvfølgelig innstallert TomTom og Lighthead for enkel questing :)

Endret av Bear^
Lenke til kommentar
Bear, skaff deg easy combatlog, og jeg tipper du bruker Elkano's Buffbars... ser ikke så bra ut, skaff deg heller Buffalo2 med CyCircled. Få unitframes litt mere pakket sammen. Hva er den tingen i høyrehjørnet? Mulig å fikse den slik at hvite streker ikke vises oppi høyrehjørnet?

 

Elkano's Buffbar. Liker den egentlig veldig godt, informativ og oversiktelig. Har dog ikke testet ut Buffalo2 så skal gjøre det for å se hvilken jeg liker best.

 

Den "tingen" i hjørnet er et eksperiment og er kun en grafikk lagt inn via Eepanels2, så det er den grafiske designeren som har gjort et eller annet med dem slik at de hvite strekene stikker ut, får kanskje ta meg en tur over den med Photoshop men blir mest sannsynelig å fjerne hele sulamitten, er ikke den største fansen av alt for mye dilldall på skjermen.

Lenke til kommentar

Ja er enig, og det er ikke min grafikk heller men hentet ut fra en grafikkpakke jeg lastet ned. Synes ikke den passer selv men gad ikke fjerne den før jeg postet bildet.

 

Finner foresten ikke Buffalo eller Easy combatlog, finner noe som heter Simple combatlog men ikke noe som heter easy. Er det en del av en stor pakke eller?

Lenke til kommentar
Yes, men slenger ut noen UI bilder jeg da...

 

Kose bilde

wowscrnshot031508015054bc6.jpg

 

Og et i AV så dere får sett med litt mer stasj ute... (har ikke fått fiksa DBM og NECB 100% enda)

f_WoW20080315m_461c91b.png

 

Hey kan du si hva den scrolling dmg addonen heter? Viss dere ikke skjønte det så mente jeg den greia når man tar frostbolt så kommer det opp tekst:P

Lenke til kommentar

Foretrekker mer SCT fremfor Blizz sin egen combat text, litt mer oversikt å se når du f.eks critter uten å måtte ta øynene vekk fra kampen.

 

Men det er jo smak og behag, SCT kan og flyttes slik at den, som for min del, ikke sentrerer seg fra midten av skjermen men heller "flyter" opp fra combat logen. Synes det ser pent ut :)

Lenke til kommentar

Sånn, da har jeg fått UI slik jeg liker det hvertfall - Kanskje den er mer iøyefallende enn før..

 

Bilde:

http://www.axemen.org/mars08.jpg

 

Video:

http://www.ia-stud.hiof.no/~dagtolse/axemen/ui.avi

 

Ser ut som player og target frame ikke har kant på venstresiden, men det er pga divx converten og scala ned fra 2560x1600 så ser det ut som det ikke er der - dunno why :) Og har scala ned classtimers så de psser player framen bedre.

 

Så det store spørsmålet, døde den siste druiden også ? :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...