Gå til innhold

Show Off! Vis oss ditt interface.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

@bennyboi

 

Skal si min ærlige og oppriktige mening om det oppsette:

 

Damagemeters:

 

Kan egentlig byttes ut med f.eks Violation. Syntes om Damagemeters før men mistet mye av sansen for dem i etterkant ettersom de var tungvint lengden med tanke på konfigurering, tømming av chach samt at jeg syntes ikke de passet inn.

 

MiniMap:

 

Kan med trygga byttes med med f.eks vMinimap. Den store sirkelen til Blizzard synes jeg ikke passer inn i noe UI når du legger på egendefinert UI. I tillegg er jeg storhater av alle de forferdelige småknappene rundt hele minimappet, du får like lett tilgang til configen av UIen gjennom / kommandoer

 

Buff's:

 

Personelig liker jeg ikke slike buff addons som for det meste kun viser et symbol og en tid, liker å se hva jeg er buffet med, debuffet med og tech buffet med slik at jeg til envær tid kjenner statusen min. Prøvde Buffalo2 men syntes det ble et såpass klattmod som ikke passet inn i mitt oppsett så jeg gikk tilbake til Elkano's Buffbars. Synes de er meget oversiktelig, lett konfigurelig og oversiktelig. Har mine stående i øverste høyre hjørne voksende nedover kun med tekst og tid. Funker for meg ypperlig.

 

Rot:

 

Synes hele oppsette var rotete og uoversiktelig, men selvfølgelig, smak og behag. Men jeg syntes det fløt alt for mye i løse luften uten noe holdepunkt, spesielt i Raid moduset, liker selv å ha det så oversiktelig som det er mulig å få det.

 

Alt i alt synes jeg det er mye som kan gjøres med det oppsette og endres på, aller mest oppryding i ting's plassering.

 

Dette er dog min egen personelige mening.

Lenke til kommentar
Sånn, da har jeg fått UI slik jeg liker det hvertfall - Kanskje den er mer iøyefallende enn før..

 

Bilde:

http://www.axemen.org/mars08.jpg

 

Video:

http://www.ia-stud.hiof.no/~dagtolse/axemen/ui.avi

 

Ser ut som player og target frame ikke har kant på venstresiden, men det er pga divx converten og scala ned fra 2560x1600 så ser det ut som det ikke er der - dunno why :) Og har scala ned classtimers så de psser player framen bedre.

 

Så det store spørsmålet, døde den siste druiden også ? :D

Du blir sikkert spurt ofte, men kunne jeg fått en kopi av interface og wtf mappen din? :)

Lenke til kommentar

Var et fint og oversiktelig UI du hadde. Eneste jeg ikke er og aldri har vært noe stor fan av er knapper rundt minimappen.

 

Du kunne forøvrig og brukt f.eks Eepanels til å legge en liten bakgrun rundt minimappet for jeg syntes det fløt veldig mye i ett med omgivelsene. Samt at unitframes var for meg litt uforståelig og uoversiktelig men er nok sikkert mye lettere når du selv har satt opp :)

 

Har du forøvrig noen bilder i raid og?

Lenke til kommentar
Var et fint og oversiktelig UI du hadde. Eneste jeg ikke er og aldri har vært noe stor fan av er knapper rundt minimappen.

 

Du kunne forøvrig og brukt f.eks Eepanels til å legge en liten bakgrun rundt minimappet for jeg syntes det fløt veldig mye i ett med omgivelsene. Samt at unitframes var for meg litt uforståelig og uoversiktelig men er nok sikkert mye lettere når du selv har satt opp :)

 

Har du forøvrig noen bilder i raid og?

 

Har du en addon som man kan ha minimap-knappene et annet sted med?

 

Btw, her er mitt:

post-88739-1206275174_thumb.jpg

Endret av GW
Lenke til kommentar

Enig i at det er digert, og når jeg tenker på det vil det kanskje være lurt å skalere ned knappene litt, ettersom jeg har alt på key-bindings uansett.

Men unit-framene er ag_unitframes med Otravi, ikke pitbull.

Baren på toppen av skjermen er for group-frames.

 

Skal prøve å fikse litt på det nå

Lenke til kommentar

Bruker selv Pitbull og de kan endres og formes slik man ønsker det. Unit framene min er helt plan med kun tekst for HP, % og mana. Ikke noe mer (vet jo hva jeg selv heter så, har forøvrig endret det siden sist bildet).

 

AG unitframes likte jeg ikke. Tungrodde å sette opp og når du endelig har fått det sånn passelig kommer der et eller annet som gjør at du må endre alt sammen igjen. Da har jeg mer sansen for Pitbull eller om man skal fordumme det hele, Sage. Også en lett og fin Unitframe mod å bruke.

 

Har ikke noe imot litt grafikk for å skille ut de forskjellige komponentene. Jeg for min del liker å ha litt informasjon oppe å går (som gear status, XP) mens andre ting trenger jeg ikke.

 

Vil forøvrig anbefale folk å bruke Quartz castbars. Meget lett å sette opp, plassere og tilpasse sitt behov. Vet ikke hvem som bruker dem men anbefaler det i alle fall.

Lenke til kommentar
Sånn, da har jeg fått UI slik jeg liker det hvertfall - Kanskje den er mer iøyefallende enn før..

 

Bilde:

http://www.axemen.org/mars08.jpg

 

Video:

http://www.ia-stud.hiof.no/~dagtolse/axemen/ui.avi

 

Ser ut som player og target frame ikke har kant på venstresiden, men det er pga divx converten og scala ned fra 2560x1600 så ser det ut som det ikke er der - dunno why :) Og har scala ned classtimers så de psser player framen bedre.

 

Så det store spørsmålet, døde den siste druiden også ? :D

 

Hvilken unitframes bruker du ? :D

Lenke til kommentar
Nå har jeg da altså gjort om UI-en ganske mye, etter tipsene fra før i dag.

Har fjernet noen action bars ved å bruke auto-fade. Har også gjort ting mindre.

 

Før

 

post-88739-1206300371_thumb.jpg

 

Etter

 

post-88739-1206300391_thumb.jpg

 

Bedre men en ting som du bør fjerne er xp-bar på ag_unitframes, trengs ikke når du er 70, ellers fint :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...