Gå til innhold

Show Off! Vis oss ditt interface.


Anbefalte innlegg

Ville lagt til de addon Kiruk sa og lastet ned 'Spellbind' for å få vekk noen av knappene dine.

Prat eller Minichat for å få en chat som ser litt bedre ut (vekk med de knappene på chattvinduet).

Ville også ha binded alle de addon du har slik at du får de vekk fra minimapet, ser litt penere ut.

 

Er hvertfall hva jeg ville ha gjort, men smaken er vel som baken eller hva det heter;p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

post-87384-1204895470_thumb.jpg

 

Satt alt sammen selv.

 

Noen tips, kanskje? Tenkte å finne en bedre map slik at det ser bedre ut. Jeg er ingen fan av en bakgrunn på alle barene, da det er å sløse bort 1/3 av skjermen.

Har "bare" ca. 45-50fps i Shattrath, men er fordi jeg kjører Windowed Maximized med en del ting på en annen skjerm.

Er veldig fornøyd med key-bindings. Er i hovedsak det som gjør at jeg liker det som det er nå.

Gjort en del om i kveld:

 

post-87384-1204936552_thumb.jpg

 

Alle knappene dere ser på de to barene mine på den forrige er skjult og ligger nå lagret i skolten min. Har også en addon som skal conjure eller spise/drikke avhengig om jeg venstre- eller høyreklikker, mangler bare å få konfigurert den. Den sirkelen med DA er portaler, skills osv.

Det meste av FuBar er også gjemt, untatt bag-plass og klokkeslett.

 

Takk for tipsene så lang. Det jeg nå ser etter er noe som gjør ikonene på spellsa mer _glinsende_. Vil se om det eventuelt passer.

Lenke til kommentar

 

post-87384-1204895470_thumb.jpg

 

Satt alt sammen selv.

 

Noen tips, kanskje? Tenkte å finne en bedre map slik at det ser bedre ut. Jeg er ingen fan av en bakgrunn på alle barene, da det er å sløse bort 1/3 av skjermen.

Har "bare" ca. 45-50fps i Shattrath, men er fordi jeg kjører Windowed Maximized med en del ting på en annen skjerm.

Er veldig fornøyd med key-bindings. Er i hovedsak det som gjør at jeg liker det som det er nå.

Gjort en del om i kveld:

 

post-87384-1204936552_thumb.jpg

 

Alle knappene dere ser på de to barene mine på den forrige er skjult og ligger nå lagret i skolten min. Har også en addon som skal conjure eller spise/drikke avhengig om jeg venstre- eller høyreklikker, mangler bare å få konfigurert den. Den sirkelen med DA er portaler, skills osv.

Det meste av FuBar er også gjemt, untatt bag-plass og klokkeslett.

 

Takk for tipsene så lang. Det jeg nå ser etter er noe som gjør ikonene på spellsa mer _glinsende_. Vil se om det eventuelt passer.

 

 

Har gjort enda mer nå:

 

post-87384-1204984825_thumb.jpg

 

- Den greia mellom min mana og hp og min target er min hjemmelagde Global-Cooldown Watch 8)

- DA-greia lar meg kaste alle portaler.

- Det rundt DA er høyreklikk for å conjure food/water, venstreklikk for å drikke/spise. Høyreklikker jeg på mana-gem lager den hvert enkelt gem for hver gang, og venstreklikker jeg bruker jeg den beste, så den nest-beste osv. Slepper jeg å ha 4xconjure + 4xbruk.

Venstre/høyreklikk for Fire/Frost Ward, det samme for Ice/Molten/Mage Armor, og Arcane Brilliance/Intellect. Veldig fornøyd med denne. :p

- Det samme ved siden av. Enten Amplify Magic eller motsatt, Rank 1 eller beste Arcane Explosion (for oppdagelse av stealtha folk), og til slutt en del macros og chat-logg.

- Over kartet ligger det 18 knapper gjemt. De er bindet til 1-7, SHIFT + 1-6, CTRL+1-4, Q, E og og noe slikt. Må bare huske alle i skolten.

 

Synes den ble minimalistisk og fin. Takk for tipsene så langt, og jeg tar gjerne i mot flere. :)

Lenke til kommentar

Må bare være messenger for Hal UI nok en gang, elsker den UIen, så lettdreven og så deilig å se på. Modifisert litt på den med diverse ting, damagemeters nederst til høyre er Assessment, veldig digg mod.

 

Filma et badgefarming run på fredag:

http://www.ia-stud.hiof.no/~dagtolse/axeme...rmdonequick.avi

 

Ville vanligvis ikke vist en slik film siden vi wiper flaut og jeg dauer endel, men er bare så glad i UIen at jeg må spre det glade budskap :)

Endret av DeeTee
Lenke til kommentar
Må bare være messenger for Hal UI nok en gang, elsker den UIen, så lettdreven og så deilig å se på. Modifisert litt på den med diverse ting, damagemeters nederst til høyre er Assessment, veldig digg mod.

 

Filma et badgefarming run på fredag:

http://www.ia-stud.hiof.no/~dagtolse/axeme...rmdonequick.avi

 

Ville vanligvis ikke vist en slik film siden vi wiper flaut og jeg dauer endel, men er bare så glad i UIen at jeg må spre det glade budskap :)

Sorry OT, men har du startet å spille igjen Deetee ? :o

Lenke til kommentar
Må bare være messenger for Hal UI nok en gang, elsker den UIen, så lettdreven og så deilig å se på. Modifisert litt på den med diverse ting, damagemeters nederst til høyre er Assessment, veldig digg mod.

 

Filma et badgefarming run på fredag:

http://www.ia-stud.hiof.no/~dagtolse/axeme...rmdonequick.avi

 

Ville vanligvis ikke vist en slik film siden vi wiper flaut og jeg dauer endel, men er bare så glad i UIen at jeg må spre det glade budskap :)

 

Den UI'en din var elskbar! :D

 

Litt OT her, men kan jeg få spørre deg hvilken program du bruker til å redigere filmene du lager? :)

Lenke til kommentar
Må bare være messenger for Hal UI nok en gang, elsker den UIen, så lettdreven og så deilig å se på. Modifisert litt på den med diverse ting, damagemeters nederst til høyre er Assessment, veldig digg mod.

 

Fin den. Sitter og prøver å sette den opp.

Rævva kjedelig, men det blir vel bra til slutt :)

Endret av StorPeder
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...