Jump to content
Sign in to follow this  
Dahl

Lanserer ny spill-mus

Recommended Posts

Hm.. har den sideknapper? hvis det har det er det kanskje en verdig arvtager til min mx310 hvis den finner på å ta kvelden...

dog, mx310'en går bedre til kabinettet (sort og sølv)

Alltid interessant med nye logitech produkter.  :thumbup:

5347783[/snapback]

Jepp!

Litt OT:

Skulle ønske dette flotte logitech tastaturet var å få tak i her i Norge:

http://www.logitech.com/index.cfm/products...ntid=10662,sh=1

5348038[/snapback]

Det er nesten wow faktor over det keyboardet... Enkelt, men stilrent... Og nei, alle med øyne kan se at ingen av de keyboardene som var i prisguiden var dette... Må nesten ha...

Hmm, når jeg søker på det så får jeg kun opp Hong-Kong sidene til logitech...

Edited by Dre@m_Lord

Tør påstå at denne musen blir en storselger blandt gamere. Selv var jeg en stor fan av MX300, og nå kommer G1 med MX510 motoren... ting blir bare bedre og bedre!

Når det kommer til DPI bruker jeg bare 400 DPI på min MX518, så at G1 leveres med 800 blir vel greit.

Ehm, jeg bestilte G1 for tre dager siden. Musa ble vel lansert for en måned siden eller noe?

800 dpi er mer enn nok, håper de ikke går like fort tomme for denne som av MX300, den beste musa på markedet imo :)

Litt OT:

Skulle ønske dette flotte logitech tastaturet var å få tak i her i Norge:

http://www.logitech.com/index.cfm/products...ntid=10662,sh=1

5348038[/snapback]

Åh, det var sleek! Har vanlig ultrax som jeg har pusset og lakket sort og byttet til røde LEDs...men dette er jo minst like bra! Hvorfor i alle dager selges det ikke i norge? Det er jo det desidert peneste de har laget...

Næmen! Utformingen er nesten prikk lik den tre år gamle kule-musen jeg har her (fra Logitech, rebranded til FujitsuSiemens). Den eneste forskjellen er at knappene mine dekker hele overflaten foran på musen (og ikke bare et område i midten).

Ser ut som at overgangen til optisk mus kan bli temmelig behagelig. :love:

Hmm. Kanskje dette blir musen jeg bytter ut den nåværende Logitech OEM-musen min med.

5349288[/snapback]

det står at den koster likeunder 400,-. det er ca samme pris som mx-518 koster nå.. den er mye bedere bare så det er sakt.

Edited by SWAT dude...