Gå til innhold

Lanserer ny spill-mus


Anbefalte innlegg

Hmm. Kanskje dette blir musen jeg bytter ut den nåværende Logitech OEM-musen min med.

 

5349288[/snapback]

 

 

det står at den koster likeunder 400,-. det er ca samme pris som mx-518 koster nå.. den er mye bedere bare så det er sakt.

5350135[/snapback]

 

Kanskje du kan utdype hvorfor den er så mye "bedere"?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hmm. Kanskje dette blir musen jeg bytter ut den nåværende Logitech OEM-musen min med.

 

5349288[/snapback]

 

 

det står at den koster likeunder 400,-. det er ca samme pris som mx-518 koster nå.. den er mye bedere bare så det er sakt.

5350135[/snapback]

 

Kanskje du kan utdype hvorfor den er så mye "bedere"?

5350872[/snapback]

 

 

Vel... mx518 har 1600 dpi vel?

også meir knapper på sider og på toppen.

Sjølv bruker eg aktivt dpi knappene opppå musa når eg speler.

Også har det jo ein gang i tida vore high end musa til logitech.

Det forklarer vel det meste.

Lenke til kommentar

Hadde de sopa seg til å sette på 2 knapper på siden (som foresten G5 også mangler) så skulle jeg kjøpt den tvert, har MX510 og MX518, skulle kjøpt den til laptoppen hvis den hadde hatt sideknapper, får fnatt når jeg ikke har dem til å scrolle frem og tilbake i firefox, bruker det i tillegg ingame når jeg spiller.

Lenke til kommentar
Den musa der har akkurat samme form som min mx300/logitech OEM :D Det er den beste gaming musa ever.. (min mening) Jeg har mx518 nå og liker den. Enenste grunnen til at jeg ikke bruker den andre er at glidesa er borte. Tror denne kommer til å slå godt an hos gamere.

5350947[/snapback]

Jeg må si meg totalt enig i dette.

Hadde Mx300 før, den har jeg "brukt opp" glidsa på nå, og sliti ut knappene på :p Men den var seriøst MAX hærlig. Utseende minner sterkt om den, derfor er den på alle måter en verdig kandidat. Synd jeg kjøpte razer diamondback etter den andre ble utslitt :p

Lenke til kommentar
Vel... mx518 har 1600 dpi vel?

også meir knapper på sider og på toppen.

Sjølv bruker eg aktivt dpi knappene opppå musa når eg speler.

Også har det jo ein gang i tida vore high end musa til logitech.

Det forklarer vel det meste.

 

Sorry, men 400 dpi er nok for de fleste, 800 er mer enn nok. Flere knapper er (for meg) bare i veien, trenger 2 + scroll. For min del er form og følelsen på knappene viktigst, og

murklossen du skryter så fælt av er ubrukelig for meg.

Lenke til kommentar
400kr for ei mus er ikke hva jeg kaller "billig".

Personlig var dette gode nyheter for venstrehånda mi, er nok på tide den trofaste mx300 må byttes ut.

5351692[/snapback]

 

Poenget med dette designet er at det skal være simpelt. De som vil ha 1000 knapper på musa si, får kjøpe hi-tech mus.

Lenke til kommentar
Vel... mx518 har 1600 dpi vel?

også meir knapper på sider og på toppen.

Sjølv bruker eg aktivt dpi knappene opppå musa når eg speler.

Også har det jo ein gang i tida vore high end musa til logitech.

Det forklarer vel det meste.

 

Sorry, men 400 dpi er nok for de fleste, 800 er mer enn nok. Flere knapper er (for meg) bare i veien, trenger 2 + scroll. For min del er form og følelsen på knappene viktigst, og

murklossen du skryter så fælt av er ubrukelig for meg.

5355859[/snapback]

 

JAMEN! da er det bra alle ikkje er som deg seier nå eg. Tenk om alle var så deg da? ha hadde Logitech gjort ein ALVORLIG bommert. Tenk og lage ei high end gamer mus, også ingen som ville hatt den? Skulle dei bare ha kasta alle musene da? Prøv og tenk litt på andre enn kun deg sjølv.

 

Eg veit at det er maaange som liker dei ekstra kanppene, sjølv om du klarer deg uten. Og kva er feil med museknappene på 518? Ingenting, kun du som har vrangforestillinger igjen, og det er ingen murkloss. På tide og skjerpe seg.

Lenke til kommentar

Cornel: Det er ingen grunn til å hisse seg opp her. Og om du ikke har prøvd mx300 eller G1 burde du ikke utale deg om at de er ubrukelige til spill osv. Det disegnet på musa er genialt. Musa ligger så godt i handa som det går an.

BTW Gleder meg til i morgen.. Da kommer de nye Glideza til mx518 og mx300'n min :D

Lenke til kommentar
JAMEN! da er det bra alle ikkje er som deg seier nå eg. Tenk om alle var så deg da? ha hadde Logitech gjort ein ALVORLIG bommert. Tenk og lage ei high end gamer mus, også ingen som ville hatt den? Skulle dei bare ha kasta alle musene da?  Prøv og tenk litt på andre enn kun deg sjølv.

 

Eg veit at det er maaange som liker dei ekstra kanppene, sjølv om du klarer deg uten. Og kva er feil med museknappene på 518? Ingenting, kun du som har vrangforestillinger igjen, og det er ingen murkloss. På tide og skjerpe seg.

5355982[/snapback]

 

Med bra nok markedsføring kjøper enkelte de styggeste og mest ubrukelige murklossene så lenge de har 2x mer dpi enn andre. Overraskende mange faller for det....

 

Prøver å tenke på andre i motsetning til deg, derfor jeg poengterte i posten min at det var _mine_ meninger.

Lenke til kommentar
Har G1 i hus nå, er veldig godt fornøyd med den. Den er helt lik i form og ser kjempebra ut. Kjennes litt lettere ut. G1 har 800dpi som default, i motsetning til  MX300 som trengte software for å bruke 800dpi. Fungerer glimrende med 500Hz USB rate.

 

Løp og kjøp!

5406147[/snapback]

Kjennes den omtrent som Logitech OEM, eller er det bare øyet som bedrar? Jeg er nemlig en enorm fan av den musen, og har ikke tenkt å bytte den bort mot noe som er langt unna, men G1 så interessant ut. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...