Gå til innhold

driver han med hacking/powerlevling?

Anbefalte innlegg

Skrevet

TheAntihero har herved fått advarsel pga sin oppførsel, vær vennlig å la slikt ligge - slikt medfører i det store hele bare misnøye og utestengelser.

OT belønnes med stengt tråd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg har endret litt i tråd, der jeg forklarer hva som skjer etter han har gått inn i huset.

Og nei, han snakker ikke engelsk o.O

5357239[/snapback]

Legg inn en report da.. blir vel ikke gjort noe med, men du har jo prøvd ihvertfall.

Skrevet

De diskuterer jo hacks lenger oppe i tråden :)

Nis 4tw

5356668[/snapback]

Tja synes fortsatt det er voldsomt treg lvling på ham vist han bruker teleport hax men :p

Husker deg foresten fra Nis. Jeg var Anthrax/valhalla/Ygg

Skrevet

De diskuterer jo hacks lenger oppe i tråden :)

Nis 4tw

5356668[/snapback]

Tja synes fortsatt det er voldsomt treg lvling på ham vist han bruker teleport hax men :p

Husker deg foresten fra Nis. Jeg var Anthrax/valhalla/Ygg

5357436[/snapback]

Ja det lyder kjent :)

Skrevet
SWG-NOR/NiS  4tw :w00t:

Anyway...

Det jeg vil frem til, er at om du gidder, så tar det ikke lange stunden å levle i WoW.

5391994[/snapback]

Helt riktig, setter man seg inn for å lvle, kan det gå ganske fort, og når dere snakker om hacks, det går vel ikke ann, når jeg tenker på power leveling, tenker jeg på kinesere som har peiling innen et spill

Skrevet (endret)
Men i dette tilfellet bruker powerlvl'er hacks, og derfor har jeg reporta han.

5353372[/snapback]

HVORFOR, jeg spør HVORFOR skulle du bry deg? helt seriøst.. det er bare tull å gidde å reporte han.. la han ødelegge spillmorroa for seg selv..

det at du reporter han er bare drittunge.. TA DEG SAMMEN...

jeg bruker ikke hacks eller noe, men jeg syns det er bullshit at folk skal bry seg om hva andre gjør!

5354026[/snapback]

ta deg sammen og pass på komentarene dine du.. han fyren ødelegger spillet med cheat som er ulovelig derfor må han bli reported

5354075[/snapback]

please, hvem ødelegger han for?

5354113[/snapback]

Jeg skjønner fader ikke hva dere mener med cheat? Ja, kanskje han blir teleportert av en warlock? Når man har noen 60 karakterer + at man kjenner en del folk på en server, så skal det ikke så mye til å komme opp til lvl 60 på null komma svisj. Etter min oppfatning så er det utrolig mye uvitende folk som kommer med mye rare påstander her på forumet! Ikke for å leke at jeg kan alt, men bare... Ro ned tre hakk.. (skjerpings)

Endret av pc^2004
Skrevet

En i min guild (en uten noe liv sannsynlivis..) her fått mage fra 1 til 60 på 10 dager (nei ikke in-game tid!) og rogue til 60 på 12 dager.

En annen har fått hunter til 60 på 12 dager.

Nei det er ikke umulig.

De fleste av de som er level 60 i min guild brukte mindre enn 10 dager in-game på å nå 60. Noen godt under dette også. De fleste har dog en eller flere 60 chars på andre servere.

Selv brukte jeg i underkant av 2 mnd på å få min warlock til 60, 16 dager in-game tid.

Skrevet

Jeg vil ikke nevne navn, men en som spiller på min server, gjorde ST sammen med meg. Da var både jeg og han lvl 50. 2 dager senere var han 60. Går dette ann uten hacks? Er det noen som egentlig vet om noen hacks, eller bare gjetter dere? Kan det faktisk være personer som spiller fra lvl 50-60 på 2 dager, og på de 2 dagene såve, spise og gå på skolen?

Skrevet
Sikker på at han var på skolen da?Eller spiste og sov...

5428310[/snapback]

Kan jo hende han hadde 20 komplette quester, og full rested da dere var i ST. Samtidig som han spilte 24/7 i de neste to dagene? Kanskje han delte account med noen andre og fikk dem til å spille for ham.

Skrevet
Jeg skjønner fader ikke hva dere mener med cheat? Ja, kanskje han blir teleportert av en warlock? Når man har noen 60 karakterer + at man kjenner en del folk på en server, så skal det ikke så mye til å komme opp til lvl 60 på null komma svisj. Etter min oppfatning så er det utrolig mye uvitende folk som kommer med mye rare påstander her på forumet! Ikke for å leke at jeg kan alt, men bare... Ro ned tre hakk.. (skjerpings)

5423589[/snapback]

Det finnest enkelte cheats til WoW, noen forå øke speeden din med hva du en vil, noen for å kunne teleportere hvor du vil. Det finnest også bots som lar deg grinde eller fiske mens du er på skolen feks, heldigvis blir de fleste oppdaget fort.

Skrevet

Det og bruke hacks er jo juks. Mange av de som bruker hacks gjør det for å selge penger online. Lager boter som grinder for dem 24\7 og selger gullet på nettet. Vil ikke si at det å bruke hacks er helt uskyldig nei...

• 2 uker senere...
Skrevet

5423589[/snapback]

Det finnest enkelte cheats til WoW, noen forå øke speeden din med hva du en vil, noen for å kunne teleportere hvor du vil. Det finnest også bots som lar deg grinde eller fiske mens du er på skolen feks, heldigvis blir de fleste oppdaget fort.

5428746[/snapback]

Åssen veit du dette? Vet du om noen?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...