Gå til innhold

driver han med hacking/powerlevling?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg vil ikke nevne navn, men en som spiller på min server, gjorde ST sammen med meg. Da var både jeg og han lvl 50. 2 dager senere var han 60. Går dette ann uten hacks? Er det noen som egentlig vet om noen hacks, eller bare gjetter dere? Kan det faktisk være personer som spiller fra lvl 50-60 på 2 dager, og på de 2 dagene såve, spise og gå på skolen?

5427913[/snapback]

 

Det er ihvertfall mulig å gå fra level 50 til 60 på 48 timer.

 

Men det de fleste gjør når de skal få chars så fort som mulig opp til 60 er å bruke guildet sitt, du går alltid rundt med en eller to level 60 og dreper mobs. Dere grouper IKKE.

 

Eneste low level charen gjør er å tagge mobsa så dreper 60ene dem for han uten at de er i gruppe og han får xp.

Lenke til kommentar
Jeg vil ikke nevne navn, men en som spiller på min server, gjorde ST sammen med meg. Da var både jeg og han lvl 50. 2 dager senere var han 60. Går dette ann uten hacks? Er det noen som egentlig vet om noen hacks, eller bare gjetter dere? Kan det faktisk være personer som spiller fra lvl 50-60 på 2 dager, og på de 2 dagene såve, spise og gå på skolen?

5427913[/snapback]

 

Det er ihvertfall mulig å gå fra level 50 til 60 på 48 timer.

 

Men det de fleste gjør når de skal få chars så fort som mulig opp til 60 er å bruke guildet sitt, du går alltid rundt med en eller to level 60 og dreper mobs. Dere grouper IKKE.

 

Eneste low level charen gjør er å tagge mobsa så dreper 60ene dem for han uten at de er i gruppe og han får xp.

5476915[/snapback]

 

må prøves, 1 lvl 14 mage med AE + en lvl 60 mage med AE:P

Endret av jonasdaman
Lenke til kommentar
  • 10 måneder senere...
Men i dette tilfellet bruker powerlvl'er hacks, og derfor har jeg reporta han.

5353372[/snapback]

 

 

HVORFOR, jeg spør HVORFOR skulle du bry deg? helt seriøst.. det er bare tull å gidde å reporte han.. la han ødelegge spillmorroa for seg selv..

det at du reporter han er bare drittunge.. TA DEG SAMMEN...

jeg bruker ikke hacks eller noe, men jeg syns det er bullshit at folk skal bry seg om hva andre gjør!

5354026[/snapback]

ta deg sammen og pass på komentarene dine du.. han fyren ødelegger spillet med cheat som er ulovelig derfor må han bli reported

5354075[/snapback]

 

 

 

 

please, hvem ødelegger han for?

5354113[/snapback]

Jeg skjønner fader ikke hva dere mener med cheat? Ja, kanskje han blir teleportert av en warlock? Når man har noen 60 karakterer + at man kjenner en del folk på en server, så skal det ikke så mye til å komme opp til lvl 60 på null komma svisj. Etter min oppfatning så er det utrolig mye uvitende folk som kommer med mye rare påstander her på forumet! Ikke for å leke at jeg kan alt, men bare... Ro ned tre hakk.. (skjerpings)

5423589[/snapback]

 

Lol! Nå kjenne ikkje eg te detaljene i dette tilfellet, men om trådstarter hadde sett ein warlock og eit par andre stå i Tanaris og lage portalar til stadighet hadde jo dette soleklart ikkje vore hacks! men her var nok ikkje det tilfellet.

Å bruke hacks for å komme til lvl 60 er så.. det ødelegger ikkje spelet for oss andre i så måte, men teleport hacks kan og brukast til goldfarming.. f.eks. i DM... var ein del tilfeller av det tidlegare som dei fleste aktive WoW spelerar nok fekk med seg... Dette førte faktisk til problemer for andre spelerar i og med at ralmets økonomi blir temmelig fucked up når markedet blir oversvømmt med bøker o.l frå DM... ting har ringvirkninger som visse datanerder ikkje har evne til å forstå.. Tillater du hacks for levling må du og tillate hacks for goldfarming, og i pvp, og i pve, og så har du til slutt skyllt heile spelet rett i dass sidan de er umulig å få gjort noko uten hacks.....

Så til ThaAntihero: stfu og skaff deg ett liv...

 

Edit: til trådstarter: Good going!! fortsett med raportering!! Sjøl har eg raportert X anntal lvl 45-50 hunterar som har vore i DM solo, og ein liten håndfull med andre hacks..! uten oss går spelet i stå!! Keep up the good work!

Endret av Hologram
Lenke til kommentar

Kan jeg få lov å spørre deg når / og hvorfor du bestemte deg for å konstant overvåke han fyren , lage en egen macro for å /who han og i tillegg følge etter han der han grinder?

 

WOW er et ganske innholdsrikt spill så det er nok av andre ting å gjøre.

Stakkars fyr (hvis det ikke er en haxzor), kanskje han utvikler paranoia over tid og anmelder deg for personforfølgelse.

Lenke til kommentar
Kan jeg få lov å spørre deg når / og hvorfor du bestemte deg for å konstant overvåke han fyren , lage en egen macro for å /who han og i tillegg følge etter han der han grinder?

 

WOW er et ganske innholdsrikt spill så det er nok av andre ting å gjøre.

Stakkars fyr (hvis det ikke er en haxzor), kanskje han utvikler paranoia over tid og anmelder deg for personforfølgelse.

7542782[/snapback]

 

Ja følelsen av at noen tar en /who på deg stikker jo ganske hardt.. Oh wait! Dette er noe du ikke merker, tviler også sterkt på at Blizzard oppgir at det i det hele tatt var en /report.

Lenke til kommentar
Kan jeg få lov å spørre deg når / og hvorfor du bestemte deg for å konstant overvåke han fyren , lage en egen macro for å /who han og i tillegg følge etter han der han grinder?

 

WOW er et ganske innholdsrikt spill så det er nok av andre ting å gjøre.

Stakkars fyr (hvis det ikke er en haxzor), kanskje han utvikler paranoia over tid og anmelder deg for personforfølgelse.

7542782[/snapback]

 

Ja følelsen av at noen tar en /who på deg stikker jo ganske hardt.. Oh wait! Dette er noe du ikke merker, tviler også sterkt på at Blizzard oppgir at det i det hele tatt var en /report.

7543038[/snapback]

 

Ja det var det hele posten min handla om.

Gratz 2 u.

 

Jeg skjønner ikke at noen gidder å etterforske sånne ting så til de grader.

På tide at noen ringer "teh care police" snart. (Unskyld men måtte ha med en til lame kommentar)

Endret av stigos3000
Lenke til kommentar
Syns det er kjipt at folk driver med powerlevling jeg :/

Er greit at de vil det fort, men da får de bare gå den "harde" veien..

5349735[/snapback]

 

"Powerlevling" som å spille mest mulig effektivt eller følge gode råd, er det ingen problemer med. Å betale andre for å spille opp charactern din er både umoralsk og ødelegger poenget med spillet. I tillegg får du masse talentløse lvl60 kids som bare er til plage...

Lenke til kommentar
Syns det er kjipt at folk driver med powerlevling jeg :/

Er greit at de vil det fort, men da får de bare gå den "harde" veien..

5349735[/snapback]

 

"Powerlevling" som å spille mest mulig effektivt eller følge gode råd, er det ingen problemer med. Å betale andre for å spille opp charactern din er både umoralsk og ødelegger poenget med spillet. I tillegg får du masse talentløse lvl60 kids som bare er til plage...

7544241[/snapback]

 

eller folk som har en charater som de driver med i endgame og ikke har tid / gidder ikke å lvle selv... for min del så gidder jeg ikke endgame, ikke syns jeg no om folk som powerlvler eller, du får liksom ikke laget deg et "rykte" rundt characteren din (noe som du gjør mellom lvl 1 og 60)

Lenke til kommentar
eller folk som har en charater som de driver med i endgame og ikke har tid / gidder ikke å lvle selv... for min del så gidder jeg ikke endgame, ikke syns jeg no om folk som powerlvler eller, du får liksom ikke laget deg et "rykte" rundt characteren din (noe som du gjør mellom lvl 1 og 60)

 

 

Haha, ja ikkesant - "Fan, vi trenger en ny prest. Har hørt om en kar som er JÆVELIG rå i Zul Farrak, men han er bare blitt level 52 nå.. Gleder meg til han blir 60!"

 

Vil heller si at rykte er noe du opparbeider deg etter du er 60, da spillet virkelig begynner. I stadiet 0-60 er det lov å gjøre feil..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...