Gå til innhold

driver han med hacking/powerlevling?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men i dette tilfellet bruker powerlvl'er hacks, og derfor har jeg reporta han.

5353372[/snapback]

 

 

HVORFOR, jeg spør HVORFOR skulle du bry deg? helt seriøst.. det er bare tull å gidde å reporte han.. la han ødelegge spillmorroa for seg selv..

det at du reporter han er bare drittunge.. TA DEG SAMMEN...

jeg bruker ikke hacks eller noe, men jeg syns det er bullshit at folk skal bry seg om hva andre gjør!

Lenke til kommentar
Men i dette tilfellet bruker powerlvl'er hacks, og derfor har jeg reporta han.

5353372[/snapback]

 

 

HVORFOR, jeg spør HVORFOR skulle du bry deg? helt seriøst.. det er bare tull å gidde å reporte han.. la han ødelegge spillmorroa for seg selv..

det at du reporter han er bare drittunge.. TA DEG SAMMEN...

jeg bruker ikke hacks eller noe, men jeg syns det er bullshit at folk skal bry seg om hva andre gjør!

5354026[/snapback]

ta deg sammen og pass på komentarene dine du.. han fyren ødelegger spillet med cheat som er ulovelig derfor må han bli reported

Lenke til kommentar
Men i dette tilfellet bruker powerlvl'er hacks, og derfor har jeg reporta han.

5353372[/snapback]

 

 

HVORFOR, jeg spør HVORFOR skulle du bry deg? helt seriøst.. det er bare tull å gidde å reporte han.. la han ødelegge spillmorroa for seg selv..

det at du reporter han er bare drittunge.. TA DEG SAMMEN...

jeg bruker ikke hacks eller noe, men jeg syns det er bullshit at folk skal bry seg om hva andre gjør!

5354026[/snapback]

ta deg sammen og pass på komentarene dine du.. han fyren ødelegger spillet med cheat som er ulovelig derfor må han bli reported

5354075[/snapback]

 

 

please, hvem ødelegger han for?

Lenke til kommentar

Er en rogue på servern min (Argent Dawn), som i dueller og pvp beveger seg utrolig raskt (uten sprint) og hopper fra punkt til punkt akkurat som om han lagga. Men når han ikke dueler beveger han seg vanlig. Er irriterende å fighte mot han når han er foran deg, for så å være langt bak deg.

 

Og nei, det er ikke noe lagg involvert eller noe. Han skrur det liksom av og på. Og når han taper blir han skikkelig "lol u noob" osv.

Lenke til kommentar
Men i dette tilfellet bruker powerlvl'er hacks, og derfor har jeg reporta han.

5353372[/snapback]

 

 

HVORFOR, jeg spør HVORFOR skulle du bry deg? helt seriøst.. det er bare tull å gidde å reporte han.. la han ødelegge spillmorroa for seg selv..

det at du reporter han er bare drittunge.. TA DEG SAMMEN...

jeg bruker ikke hacks eller noe, men jeg syns det er bullshit at folk skal bry seg om hva andre gjør!

5354026[/snapback]

ta deg sammen og pass på komentarene dine du.. han fyren ødelegger spillet med cheat som er ulovelig derfor må han bli reported

5354075[/snapback]

 

 

please, hvem ødelegger han for?

5354113[/snapback]

 

Mulig at han ikke ødelegger for noen,

 

Men se for deg deg selv skulle kappløpe med en som brukte moped, og han fikk ros for å ha kommet i mål raskest. Ville du ikke følt det urettferdig kansje?

 

HVORFOR, jeg spør HVORFOR skulle du bry deg? helt seriøst.. det er bare tull å gidde å reporte han.. la han ødelegge spillmorroa for seg selv..

det at du reporter han er bare drittunge.. TA DEG SAMMEN...

5354026[/snapback]

 

:ermm:

Endret av Kanetheheatsink
Lenke til kommentar

Fordi du lvler fortere enn andre betyr ikke at du har power lvler... Du quester mye, dreper creeps osv...

En lur måte, er å bestemme deg en dag at du skal queste, drar til et sted, fyller quest loggen helt full, gjør alle de, og når du leverer inn de, får du kanskje litt guld, items og en del xp tilsammen...

en måte jeg gjør det på...

Lenke til kommentar

Om folk vil bruke hacks så bryr ikke jeg meg, det er dem som ødelegger for sin egen spillopplevelse. Hvorfor bry seg? Du merker det jo nesten ikke uansett, hackerene holder seg for seg selv.

 

Har hørt at mange av de som har blitt busted for å bruke hacks har fått tilbake kontoen sin etter 72 timer. En teori var at Blizzard vil jo ha mest mulig kunder og ga heller bare en "advarsel" til spillerene.

 

edit: + at når de blir lvl 60 er de sikkert totalt noob med sin egen char..:)

*waves to shicca* Spilte SWG med deg før og møtte paladinen din i lvl 30-40 stadiet :).

Endret av bte
Lenke til kommentar

 

edit: + at når de blir lvl 60 er de sikkert totalt noob med sin egen char..:)

*waves to shicca* Spilte SWG med deg før og møtte paladinen din i lvl 30-40 stadiet :).

5356642[/snapback]

 

 

Ikke sett mye i disse postene som tilsier hacks?

"sett han gå in i et hus i tenaris" OMG bann :tease:

Ikke lvler han særlig fort heller så om han jukser så er han elendig til det.

 

 

Btw Bte.

Nis 4tw? :w00t:

Lenke til kommentar

 

edit: + at når de blir lvl 60 er de sikkert totalt noob med sin egen char..:)

*waves to shicca* Spilte SWG med deg før og møtte paladinen din i lvl 30-40 stadiet :).

5356642[/snapback]

 

 

Ikke sett mye i disse postene som tilsier hacks?

"sett han gå in i et hus i tenaris" OMG bann :tease:

Ikke lvler han særlig fort heller så om han jukser så er han elendig til det.

 

 

Btw Bte.

Nis 4tw? :w00t:

5356656[/snapback]

 

 

De diskuterer jo hacks lenger oppe i tråden :)

Nis 4tw

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...