Gå til innhold

Vi som digger å gå på "Elektroslang"

"Elektroslang" Miljøvern eller tyveri?  

695 stemmer

1. 1. Når du tar med deg noe fra en eL:RETUR stasjon, er det:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen her som har peiling på å lese koblingsskjemaer for kretskort?

HAr fått koblingsskjema til pre-ampen i DB500a høytalerne nå, men skjønner ikke stort av det, ble litt for innvikla for meg..

PM meg om noen har lyst til å se på det, og evt bilder av kretskortet.

Ellers var dagens funn et SNES spill, Super Mario All Stars.

Og en Martin Roboscan Pro 518, med knust speil, også ser den ut til å være i dårlig stand, ikke testet enda.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det noen fra Arendal som er plukker på baksiden av Elkjøp Stoa? De gangene jeg har vært der er det lite eller ingenting. Det meste er knust og det er jo kjipt :)

Skrevet (endret)

Jeg har kikka bak Elkjøp på Stoa ett par ganger, har ikke vært noe særlig der, men fant en dvd-opptaker der før sommeren, selve spilleren var død, men var en 250gb harddisk inni som funket, bruker den fortsatt=)

Endret av Deila
Skrevet (endret)

Ahh.. Skal plukke litt til uken.. Mangler et par HDD-er og annet tullball til eldre PC-er som ligger i deler.. Har fiksa og solgt den ene :p

Nå har jeg bare 4 defekte PC-er igjen. Finner jeg hardisker og et desktop kabinett.. Da skal vi modde kabinett og gjøre klar HTPC til kjellerstua + Server ;) linux all the way ofc.

Endret av 2ball(s)
Skrevet

Hei :)

Noen som veit om steder å se om man er ute etter en gammel laptop. Er til et DIY-prosjekt. Eneste krav er at den starter, og at skjermen er i orden. ( Evt det viktigste er skjermen ). Veit ikke hvordan det er med slikt på el-retur osv. Bor i Drammensområdet, og av erfaring er de strenge i hvertfall på Mile i Mjøndalen. Noen fra området som har noen tips?

Setter stor pris på all hjelp...

Mvh!

Skrevet (endret)

Elkjøp på Hamar er det aldri noen som kommer og sjekker, vært der et hundretallsganger har ikke blitt vist bort en eneste gang. Men det har vært lite med pc utstyr der i det siste, bare noen gamle CRT skjermer :(

Endret av Nopros
Skrevet (endret)

Hvis noe i Bodø trenger en multifunk. fargelaser, så kan de få en HP ColorLaserjet 2840 hos meg gratis, mot henting.

Obs dette er en ganske stor maskin. Fargetonere er nylig skiftet.

EDIT: Den har fått nytt hjem:-)

Endret av brg
Skrevet
Hvis noe i Bodø trenger en multifunk. fargelaser, så kan de få en HP ColorLaserjet 2840 hos meg gratis, mot henting.

Obs dette er en ganske stor maskin. Fargetonere er nylig skiftet.

Er den veldig tung? :p kunne trengt en skriver hjemme :new_woot:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...