Gå til innhold

Fyrverkeritråden - Diskusjon rundt modifisering, bruk på dyr, oppned-oppskyting og annet tull = WARN

MyBigMouth

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Merkelig å tenke på at i Norge er det maks 50mm (2 tommer) som er lov i et batteri. I USA så får man kjøpt 2 tommere for en slikk og ingenting for bruk i bomberør...skulle likt å se hva en amerikaner tenker om norsk nyttårsaften :p

Skrevet (endret)

(litt off topic men:)

nå er det ikke lenge igjen!

nabolaget jeg bor i har en stor mark der det blir sendt opp fyrverkeri. så klokken 12, bruker jeg ikke å sende opp så mye siden det er andre som har mye større batterier :p

så jeg bruke ofte å spare litt til alle andre har sluttet ^^

Endret av Hardgamer
Skrevet

Å kjøpe 35 Monster hos Svea syntes jeg rett og slett blir for dyrt! :(

det er helt riktig... men når det er de eneste som selger rundt en så må man jo bare punge ut med litt ekstra cash... de er jo for bra til å gå glipp av og :p

Skrevet

Det var for en 5 pakning ;)

Nop, 3 pakning :(

Kunne ikke bli for dyrt heller... Faen, angrer. Men blir aldri kjørt til XXL igjen da det er lang kjøretur og "du har kjøpt nok fyrverkeri nå!" :p

Skrevet

Kunne ikke bli for dyrt heller... Faen, angrer. Men blir aldri kjørt til XXL igjen da det er lang kjøretur og "du har kjøpt nok fyrverkeri nå!" :p

du har ingen svea forhandler i nærheten? :p

Skrevet

Det skal være en 5 packning, men :hmm:

Skrevet

Et finalebatteri til ca 500kr?

Gjerne noe som eskalerer.

Power Step og Star Fighter?

De så bra ut :) Men vet ikke om jeg kommer meg helt til Europris imorra. Noe fra Svea, Plantasjen eller G-max?

Skrevet

Plantasjen = Ultima til 399kr + litt smått.

Gmax = Dragon Steps til 449kr + litt smått

Eventuelt Dragon Steps + 1 TNT til 59kr på gmax

Skrevet (endret)

Støtter Birger på Ultima + 3 F-16. Da har du 3 batterier du kan starte med og et større batteri :)

Endret av FisHNorway

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...