Gå til innhold

Patetisk å spille WoW på juleaften!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Enda ingen som har ment at det faktisk *er* patetisk å spille på julaften, med andre ord; vi er alle hektet - derav så og si inhabile til å diskutere dette ;)

5338528[/snapback]

Du har så rett så rett, men alikevel for å protestere, søskene mine og de andre jeg kjenner på min alder sitter for det meste å ser på tv i vente på selve kvelden. De har sine tradisjoner med programmer som tre nøtter til askepott osv... Så jeg ser egentlig ikke forskjellen mellom å sitte å glo på en tvskjerm og sitte å glo på en dataskjerm.

 

Det å faktisk sitte klokken 18-20, altså selve aften vil jeg si egentlig bare er tragisk.

Endret av Zevz0r
Lenke til kommentar
Enda ingen som har ment at det faktisk *er* patetisk å spille på julaften, med andre ord; vi er alle hektet - derav så og si inhabile til å diskutere dette ;)

5338528[/snapback]

Du har så rett så rett, men alikevel for å protestere, søskene mine og de andre jeg kjenner på min alder sitter for det meste å ser på tv i vente på selve kvelden. De har sine tradisjoner med programmer som tre nøtter til askepott osv... Så jeg ser egentlig ikke forskjellen mellom å sitte å glo på en tvskjerm og sitte å glo på en dataskjerm.

 

Det å faktisk sitte klokken 18-20, altså selve aften vil jeg si egentlig bare er tragisk.

5338899[/snapback]

 

Alt er jo situasjonsbetinget - hvis noen velger å sitte å spille på julaften da evt. familie/samboer/kone/barn sitter og spiser, så gjerne for meg - dog jeg synes ikke det er det mest hyggelige/smarte de gjør.

 

Tror innimellom mange kan ha godt av å ikke hoppe til konklusjoner så fort (mao. kalle de som sitter og spiller for patetiske etc), side jeg selv satt stort sett og spilte hele julaften før jeg skulle på nattevakt. Med andre ord, er ikke alle som faktisk har anledning til å feire med familie etc. Men for all del - spill i vei, jeg kan ikke akkurat si at jeg trodde alle som var online med meg på julaften var enslige/"feiret" jul alene pga. jobb ;)

Lenke til kommentar

Det skulle vært flere dager slik som Julaften.

Spilte selv, var nesten ikke folk å se på BL.

Logga meg på rundt kl 1900, hadde en smart plan med det hele.

Grinda miner i WPL og EPL, så dro jeg ned til Kargath. Flytta meg over til S. Gore, så over til Burning Steppes.Siden det nesten ikke var folk på så kunne jeg mine alt som var i fred for andre farmere.

Dro inn 122 Thorium bars på rundt 1,5 time, slikt kan man bare drømme om ellers ;) Beste farmetiden jeg noen gang har hatt.

Tok med den ene Arcane Crystallen og Dense stones som en bonus;)

 

Resten av Julaften brukte jeg til familien.

 

Nei, er helt enig det er ikke patetisk å spille på Julaften.

 

God Jul og snart godt nyttår :D

Lenke til kommentar

Etter pakkene og middagen så begynte de i familien og se på TV samtidig som de spilte "Sudoku" :no::thumbdown: .

Da gikk jeg å spilte WoW :thumbup: .

 

Skjønner ikke hva som er patetisk med wow på juleaften, spilte litt på dagen også.

Er det bedre å lese en bok på julaften, synes folk mener det er negatvivt med å spille data som om det nesten er en skam.

Endret av Sebbe
Lenke til kommentar

En jul fikk jeg Nintendo og brukte hele kvelden etter middagen og gavene var pakket opp til å spille på den.

Nå har jeg wow og brukte hele kvelden etter middagen og gavene var pakket opp til å spille wow.

Ser egentlig ikke problemet å spille wow mens familien pakker opp gaver og spiser er kanskje litt merkelig, men å spille wow en eller gang på julaften er helt greit da.

Lenke til kommentar

Det er selvfølgelig ikke patetisk!

Man gjør eksakt som man selv vil her i verden, og om man vil bruke et par timer eller mer online sammen med venner eller få en god opplevelse så er det selvfølgelig helt fint!

 

Var selv kun online for å si god jul til de i guildet mitt (Norwegian Knights på DragonBlight serveren) og har faktisk ikke vært særlig mye online i det heletatt i jula, men det var mitt valg.:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...