Gå til innhold

Patetisk å spille WoW på juleaften!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hm...På lillejulaften spilte jeg til ca klokken halv tre om natten :p Jeg bare MÅTTE få gjort crystal water-questet:)

 

Og på julaften stod jeg opp, så på *kremt*askepott og de andre filmene på nrk for så og se litt på disney på tv2. Etter tok jeg og logget innpå; AB'et litt, hjalp en venn med et quest, sjekket AH osv. Og etter at pinnekjøttet var vekke og pakkene var åpent så jeg litt på TV, og deretter gikk jeg ned og spilte WoW til *kremt* halv tre om natten igjen :p

 

Vel overstått Julaften :D

Endret av Vaag1991
Lenke til kommentar

Med meg i går, når jeg kom ut fra rommet mitt etter å ha spillt wow siden jeg sto opp til ca 4-5 tiden, sa pappa: Vis litt respekt for julen osvosv. Han klikka litt skeift kan man si. Jeg svarte ham: Hvordan er det best å vise respekt, sitte på data, eller glo på tv? Da holdt han plutselig kjeft.

 

På julaften gjør man slik man vil, man har ikke noe man skylder noen å gjøre, eller gjøre noe som er "ttradisjon". Er ikke kristen, men julaften er en koselig dag den. Kaker osv, kanskje den beste dagen i året.

Lenke til kommentar

Dwarves og Tauren feirer Winter Veil av samme grunn som vi nordmenn feira jul for lenge sia, forreste. For å feire at naturen gjorde så vi kunne bruke marka på ny. Det syns jeg er litt morsomt. :)

 

Jeg var med frøkna på julaften, så jeg har ikke spilt siden 22. (noe som er største opphold på...ja, en god stund, jaffal...), og skal heller ikke spille før i morgen kveld.

 

Men vi har hatt skikkelig juleavslutning i guilden, det var ganske stas. :) Alle gav hverandre pakker og julegodter i hytt og gevær, og vi avslutta alt sammen med en real snøballkrig. :)

Endret av JayHeM
Lenke til kommentar
Syns Jul er bare tull... skal vi liksom feire at noen døde eller sto opp fra graven for evig mange år sia? tull, tull, tull, tull.. TULL!

spill wow i stede;)

5335724[/snapback]

 

 

Har du ikke følgt skikkelig med i KRL'en, Oskar? tsk, tsk.. dette er jo femteklassepensum :tease:

 

(fristelsen var for stor)

Lenke til kommentar
Syns Jul er bare tull... skal vi liksom feire at noen døde eller sto opp fra graven for evig mange år sia? tull, tull, tull, tull.. TULL!

spill wow i stede;)

5335724[/snapback]

Om du vil kan sikkert din familie kutte deg totalt ut, ingen pakkar, ingen julemat, julekaker osv... :D

 

Går alltid halve natta på PS2 julaftan, men om du set der eller på WoW har vel inga stor betydning, litt asosialt på ein sånn kveld kanskje?

Lenke til kommentar
Syns Jul er bare tull... skal vi liksom feire at noen døde eller sto opp fra graven for evig mange år sia? tull, tull, tull, tull.. TULL!

spill wow i stede;)

5335724[/snapback]

 

 

Har du ikke følgt skikkelig med i KRL'en, Oskar? tsk, tsk.. dette er jo femteklassepensum :tease:

 

(fristelsen var for stor)

5336451[/snapback]

 

Sier jo bare litt hvor vidt han ikke bryr seg da...

 

 

 

"PS: Jesus blir FØDT på julaften ikke død og står opp..."

Lenke til kommentar

Jeg var vel pålogga flere ganger iløpet av dagen der jeg bare logga inn, fyrte av en macro med God jul osv osv og lot PC'n stå, men jula er liksom fra rett før middagen til etter gavene, kaffen og slikt, etter det er det bare å legge seg eller se kjedelig ting på TV alikevel=P

Lenke til kommentar
Syns Jul er bare tull... skal vi liksom feire at noen døde eller sto opp fra graven for evig mange år sia? tull, tull, tull, tull.. TULL!

spill wow i stede;)

5335724[/snapback]

 

 

Har du ikke følgt skikkelig med i KRL'en, Oskar? tsk, tsk.. dette er jo femteklassepensum :tease:

 

(fristelsen var for stor)

5336451[/snapback]

 

Nei, det har jeg ikke, Thomas...

vist jeg skal i det hele tatt gidde å følle me så er det jaffal om noe som er fakta og ikke noe tull som sjedde for 2000 år sia og ingen har bevis.. hvem bryr seg om det som sjedde FØR os, vi skal bry os om det som er nå og framtiden

 

beklager at jeg går litt off-topic

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...