Gå til innhold

Patetisk å spille WoW på juleaften!


Anbefalte innlegg

Det var det jeg fikk høre av en når jeg logga på wow i ashenvale.

 

Hva mener dere om det?

 

Personlig synes jeg det ikke er noe rart å spille wow på juleaften. Fordi jula betyr ikke mye for meg. Det er bare en koslig dag. Ikke noe mer. Jeg er ikke kristen, jeg liker ikke engang religion.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
vel, jeg spilte litt WoW på julaften, men da grindet jeg essence of water med priesten, og etterpå questet jeg i tanaris med warlocken... men instance på julaften kunne jeg aldri tenkt meg

5334354[/snapback]

excactly.

Sier ikke at jeg spilte wow fra 10.00 til 16.00 og fra 21.00 til nå, men titta innom, lette etter copper på low lvl alts osv, noe som ikke krever at du MÅ være der i 3-4 timer, men som lett kan avbrytes og påbynnes :) .

Lenke til kommentar
det er jo ikke patetisk å svippe innom for å sjekke ah el no. men det å sitte å raide bwl mens resten av familien sitter nede og spiser mat og åpner pakker. det er latterlig.

5334841[/snapback]

 

Det som gjerne er mest latterlig er at mange antar at en "pålogget i jula" er i den situasjonen at de "lar mange sitte nede og spise" mens man selv sitter og spiller. Ikke rettet mot deg nå Henrik - men det er mange som tror det er slik. For min del er jeg stuck relativt langt unna både samboer / annen familie pga. jobb i jula, hadde jeg ikke jobbet nattevakt i natt hadde jeg garantert sittet og spilt. Med andre ord, jeg sitter nok stort sett hele dagen i morgen før jeg skal på nattevakt igjen.

 

Hadde jeg vært hjemme hadde jeg absolutt ikke spilt - jeg kunne stukket innom og sjekket AH/sagt hei til andre, men ikke spilt lenge (instance etc). Jula er ikke all verden for meg, men familie/venner som man ser sjelden er *langt* bedre enn WoW.

Endret av Gnurk
Lenke til kommentar

Etter maten var spist, pakkene var åpnet, kakene borte, så satt jeg meg ned og levlet alten min fra 36 til 38 :p Var ingenting annet å gjøre. Koselig middag og jeg spilte nisse for de små. Så var kvelden ferdig for min del. Gidder iallefall ikke å sitte å se på direktesending i fra kirka iallefall :p

Lenke til kommentar

Satt og spilte litt før jeg skulle i besøk lvlet litt på en 10 alt. Men og sitte og raide og sånne ting blir litt feil som folk før meg har sagt. Julaften er bare et tidsrom på en ellers deilig fridag. men dog spilte ikke etter besøk kun før, for da var jeg så mett at jeg sovna med en gang :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...