Gå til innhold

Hvilke spill fikk dere i julegave?


Anbefalte innlegg

(...)

King Kong har jeg ikke fått testa ettersom L2 knappen, som er sikteknapp på spillet, har jeg revet ut i frustrasjon over ett annet spill :hrm:

(...)

5347080[/snapback]

 

Kjenner meg igjen der ja, har heldigvis 2 PS2 kontroller så jeg fikk testa ut Resident Evil 4 som jeg fikk, men den andre kontrollen er send til de evige jaktmarkede etter en flygetur som endte i solid betong etter X ant forsøk på å klare det siste sertifikate på GT4 :p

 

Hvorfor finnes det ingen slagsikker og støtsikker PS2 kontroll? Er jo det man trenger mest, som ivrige gamere.

5348264[/snapback]

 

Hehe, burde hatt det ja. Tilfeldig nok var det GT3 som vippet meg over kanten.. Mine gamle PS kontroller solgte jeg sammen med PS`en min :mad:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Fikk faktisk King Kong-spillet til Xbox av lillebroren min. Skulle aldri trodd at en gutt på 12 år klarte å skrape opp såpass med penger til en eneste gave.

 

Ellers ga jeg Buzz! til han, så det er jo delvis mitt, på en måte :p

5348508[/snapback]

 

 

er vell moren din eller noe sånt, som har kjøpt det for han med sine egne penger.. og skreiv på broren din sitt navn ;) kjent femomen

Lenke til kommentar

Jeg fikk ingen spill til jul, det fordi jeg ikke ønsket meg noe heller da. Jeg jobber selv og har penger til å kjøpe selv det jeg trenger eller har lyst på.

 

Men jeg gav noe morsomt til broren min. Jeg kjøpte han en Commondore 64 DTV eller hva det heter. Det er Commondore kontrollern som inneholder 30 spill, som bare er å koble til tvn. Den var morsom å spille på. Lenge siden vi hadde spilt det hehe.

Lenke til kommentar
Battlefield 2

Battlefield 2: Special Forces

F.E.A.R. - Director's Cut

Quake IV - Special Edition

Half Life 2 - Game of The Year Edition (inkl. Counter-Strike: Source, Half Life 2: Deathmatch og Half Life: Source)

Det har blitt endel spilling i jula :love:

5351815[/snapback]

Hvilket spill blir prioritert her? :dontgetit:

5353574[/snapback]

Jeg må innrømme at jeg er (jævlig) forelsket i FEAR.

Lenke til kommentar
Battlefield 2

Battlefield 2: Special Forces

F.E.A.R. - Director's Cut

Quake IV - Special Edition

Half Life 2 - Game of The Year Edition (inkl. Counter-Strike: Source, Half Life 2: Deathmatch og Half Life: Source)

Det har blitt endel spilling i jula :love:

5351815[/snapback]

Hvilket spill blir prioritert her? :dontgetit:

5353574[/snapback]

Jeg må innrømme at jeg er (jævlig) forelsket i FEAR.

5354313[/snapback]

Er det noen (gode) multiplayermuligheter i dette spillet?

Lenke til kommentar
Battlefield 2

Battlefield 2: Special Forces

F.E.A.R. - Director's Cut

Quake IV - Special Edition

Half Life 2 - Game of The Year Edition (inkl. Counter-Strike: Source, Half Life 2: Deathmatch og Half Life: Source)

Det har blitt endel spilling i jula :love:

5351815[/snapback]

Hvilket spill blir prioritert her? :dontgetit:

5353574[/snapback]

Jeg må innrømme at jeg er (jævlig) forelsket i FEAR.

5354313[/snapback]

Er det noen (gode) multiplayermuligheter i dette spillet?

5354380[/snapback]

Oh yes. Spillet byr på mange timer med onlinemoro. Spesielt på servere med SlowMo-effekten aktivert :love:

Liker du FPS/rå action/deilig, deilig vold/å bli vettskremt, og lurer på å kjøpe? Ikke nøl.

Det er noe sykt tilfredstillende med dette spillet..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...