Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.

hylo

Anbefalte innlegg

Skrevet

Faen heller, så si ingen butikker som har nick & johnny løs? :( Var innom tre kiosker på vei til skolen og ingen hadde fått den. Men de sa det var en mulighet for at de får den på onsdagen når de får et nytt lass med snus.

Noen her som vet hvor i bodø de har nick and johnny løs bortsett fra på prix på bankgata og statoil på stormyra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Du kan jo ta deg en tur til Mo i Rana på domusen der. :tease:

7079749[/snapback]

Nja, kunne stukket til mo i rana når jeg var i ssj da :tease:

Jeg bor i Bergen da, men her har de det på rimi.

7079760[/snapback]

Aha, men jeg fant det på prix i matfri når jeg skulle ha mat :D

Skrevet
Du kan jo ta deg en tur til Mo i Rana på domusen der. :tease:

7079749[/snapback]

Nja, kunne stukket til mo i rana når jeg var i ssj da :tease:

7080442[/snapback]

Off topic: Vært i Sandnessjøen? LAN? Du får forresten Nick and Johnny på nesten alle utsalgssteder her. :)

Skrevet

Syntes løs er no dritt, mye mer stress.. Er faktisk flink til å bake ;), De beste portion er: Skruf sterk, Strong cut, Nick (and johnny, Lucky strike, General onyx, Diplomat, knox til 11 kr er faktisk ganske grei.

Skrevet
Nå har jeg offisiellt sluttet å snuse :)

håper det holder  :dontgetit:

7081128[/snapback]

det er ikke bare og bestemme seg for og slutte. det er rimelig umulig og slutte faktisk

Skrevet
Nå har jeg offisiellt sluttet å snuse :)

håper det holder  :dontgetit:

7081128[/snapback]

det er ikke bare og bestemme seg for og slutte. det er rimelig umulig og slutte faktisk

7081226[/snapback]

Nope, villjestyrke is teh word!11

Skrevet (endret)

Hver gang jeg tenker på å slutte etter å ha gått tom, så må jeg gå innom butikken.

Er avhengig og syns det er helt ok :) Noe skal en dø av og jeg vet forhåpentligvis av hva :)

Endret av darkz
Skrevet
Har ikke no mer snus :(

Men Men Lomma full av penger saa jeg ska kjQpe! xD- :!:

Noe og anbefale?

7081127[/snapback]

(Nick and) Johnny (løs) og Nick (and Johnny) (portion) - for øyeblikket mine absolutte favoritter!

Skrevet
Fine turen til Sverige. Stokk med General, stokk med Skruf stärk og noen bokser Kardus. Elsk!

7081875[/snapback]

Hvor har dere fått ordet stokk fra? Sist jeg sjekka så het 10pack snus tårn, på østlandet i allefall.
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...