Gå til innhold

Snus-tråden v.3 - Annet prat toleres ikke.

hylo

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg mista snusboksen under trucken min istad. Måtte faen meg skjære av lokket for å få meg en prell.

:(

6487143[/snapback]

Hehe :!:

Bleie eller jord?

Har btw bare en general miniportion igjenn (ikke spør hvorfor jeg havna med den i handa) og må ha 2 for å kjenne effekt.. dritt..

Skrevet

Løs. Var faen meg teit egentlig. Hørte noe som ble knust og skjønte ikke hva det var. Så merka jeg at snusboksen min var borte, rygga litt og der lå den. :(

R.I.P

Skrevet
Hva behager? Er bare General løs & Grov Snus jeg foretrekker foran en god Gøteborgs portion  :mad:

6487211[/snapback]

Skal man først snuse må man ha løssnus.

Det er så søtt...

Skrevet
Hva behager? Er bare General løs & Grov Snus jeg foretrekker foran en god Gøteborgs portion  :mad:

6487211[/snapback]

Det er så søtt...

6487229[/snapback]

Og når ble du ekspert? :hmm:

Skrevet

6487211[/snapback]

Det er så søtt...

6487229[/snapback]

Og når ble du ekspert? :hmm:

6487260[/snapback]

I går.

Skrevet

Det er vel ikke tvil om at løs gruseknuser portion. Portion går greit når man ikke har annet, ellers så kjører man løs.

For min egen del har jeg ikke snust på 75 dager nå utenom i beruset tilstand. Fuck Yeah.... Var faktisk mye lettere enn jeg hadde trodd.

Skrevet

Praktisk my ass.. hva er det som gjør det mer praktisk enn løs? Tar like lang tid å få den plassert i munnen, portion renner mere, portion er dyrere.... Hva er mer praktisk sa du?

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...