Gå til innhold

UT 2007 blir lanseringstittel for PS3 (PS3)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hmm, jaja, håper det blir like bra til pc, at de ikke gjør slik at det blir spessielt til Ps3...

Og ja, jeg forventer at grafikken er like bra til PC som Ps3

Skrevet

Det blir litt rart, iallefall for meg å sitte å prate til boter. Håper ikke talegjenkjenningen blir like forbanna dårlig som den som var på Nokia 3310 telefonen.

Skrevet

Godt og lese at det vil dra inn litt UT99 stoff, UT spilla har dalt siden det første syns eg. Aner ikkje kor mye eg spilte bare demoen av UT99 :love:

Skrevet
Det blir litt rart, iallefall for meg å sitte å prate til boter. Håper ikke talegjenkjenningen blir like forbanna dårlig som den som var på Nokia 3310 telefonen.

5323992[/snapback]

Haha.. Hvordan i alle dager klarer du å dra en linje mellom PS3 og Nokia 3310? :thumbup:

Skrevet

5323992[/snapback]

Haha.. Hvordan i alle dager klarer du å dra en linje mellom PS3 og Nokia 3310? :thumbup:

5324572[/snapback]

Tror heller linjene går mellom Nokia 3310 og spillkoden for å vere pirkete, muligheten blir nok identisk på PC og PS3 :!:

Skrevet
Godt og lese at det vil dra inn litt UT99 stoff, UT spilla har dalt siden det første syns eg. Aner ikkje kor mye eg spilte bare demoen av UT99 :love:

5323997[/snapback]

Samme her, UT fra 1999(!) i game of the year edition var det første spillet for pc jeg kjøpte :D en sann klassiker!

• 2 uker senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...