Gå til innhold

[LØST!] Siste resultat i spørring, MySQL og PHP


Anbefalte innlegg

Hei,

 

viss eg sender ein spørring, foreks:

 

$resultat = mysql_query("SELECT * FROM telefonkatalog WHERE etternavn='Hansen'");

 

Korleis kan eg hente den siste raden som stemte med spørre-setningen? Einaste eg kom fram til var å ta ei while-løkke og lagre resultatet ved hjelp av mysql_fetch_array eller mysql_fetch_object, men då må ein køyre gjennom heile resultatet før ein kjem til den siste.

 

Takk for svar!

 

Mvh,

Øystein.

Endret av rec0n
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
SELECT * FROM telefonkatalog WHERE etternavn='Hansen' ORDER BY primernøkkel DESC

 

Bruk den så vil siste Hansen komme som første rad.

5321951[/snapback]

 

For å gi eit lite hastighetsboost, bør du slenge på ein LIMIT-klausul. Den gjer at med ein gang MySQL har funnet ein rad, så slutter den å leite etter fleire, og returnerer den eine rada den fann.

 

SELECT * FROM telefonkatalog WHERE etternavn='Hansen' ORDER BY primærnøkkel DESC LIMIT 0, 1

 

Merk at dette (og spørringa til Loomy) sjølvsagt berre vil virke dersom primærnøkkelen din har AUTO_INCREMENT, og primærnøkkel nummer n alltid er større enn primærnøkkel nummer (n - 1).

Lenke til kommentar
SELECT * FROM telefonkatalog WHERE etternavn='Hansen' ORDER BY primernøkkel DESC

 

Bruk den så vil siste Hansen komme som første rad.

5321951[/snapback]

 

For å gi eit lite hastighetsboost, bør du slenge på ein LIMIT-klausul. Den gjer at med ein gang MySQL har funnet ein rad, så slutter den å leite etter fleire, og returnerer den eine rada den fann.

 

SELECT * FROM telefonkatalog WHERE etternavn='Hansen' ORDER BY primærnøkkel DESC LIMIT 0, 1

 

Merk at dette (og spørringa til Loomy) sjølvsagt berre vil virke dersom primærnøkkelen din har AUTO_INCREMENT, og primærnøkkel nummer n alltid er større enn primærnøkkel nummer (n - 1).

5331939[/snapback]

 

Jo, eg har kome på da nå. Det er nokre år sida eg har brukt mysql og php, så det tar litt tid å komme i gang : ) Men takk for hjelpa!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...