Gå til innhold

Kan noen anbefale et realistisk krigsspill?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Hvorfor er det ingen som nevner joint operations, det er et herlig spill med kjempestore maps og kjempebra gameplay.

5323674[/snapback]

50 folk som sloss om helikopteret? Takke meg til.

OFP (eller OPF) er vel noe av det beste man får innenfor realistisk-krigsspill-sjangeren. Rainbow six og Rogue spear er også knakende bra, men det er mer taktikk og koordinering enn plaffing og lusking.

Skrevet (endret)

til MeTa][iC,

Haha! Utrolig mye humor i dette innlegget! Jeg flirte høyt her jeg satt flere ganger, du er right to the point på det meste du skriver! Det er morsomst å lese slike innlegg! :!:

Endret av halola
Skrevet

Call of Duty 2 er langt fra realistisk. En runde med MG42 skud i bryste, vent litt, helt frisk. Realistisk? Neppe.

Da er CoD1 mer realistisk enn CoD2, da du i det minste har HP.

Brothers in Arms er heller ikke så aller verst, og er vel semi realistisk til dels.

Men 100% realisme finner du ikke. Nærmeste du kommer er Battlefield 1942.

Skrevet
Hvorfor er det ingen som nevner joint operations, det er et herlig spill med kjempestore maps og kjempebra gameplay.

5323674[/snapback]

50 folk som sloss om helikopteret? Takke meg til.

5323710[/snapback]

Det har forbedret seg kraftig. Mesteparten av fjortissene og useriøse folk ble borte etter BF2 kom ut. Så nå kan faktisk JO være ett riktig så morsomt spill. Og det hender faktisk det samarbeides der også nå!

Skrevet
til MeTa][iC,

Haha!  Utrolig mye humor i dette innlegget! Jeg flirte høyt her jeg satt flere ganger, du er right to the point på det meste du skriver! Det er morsomst å lese slike innlegg!  :!:

5323986[/snapback]

Høh? Morsom? *Lese innlegg igjen*

Har ikke spilt JO på lenge, jeg. tenkte å reinstallere det her en dag, men jeg fikk høre at det var nesten tomt med spillere, og at alle serverne er über-laggete. :dontgetit:

Et bra spill er det i allefall. Problemet er at det baserer seg alt for mye på lagarbeid. Får man ikke til godt lagarbeid blir spillet fort utrolig kjedelig. Værre enn BF sin public-gaming. Mye verre.

Skrevet (endret)

den koster penger. MYE penger..hvorfor? fordi den er beregnet på statlige insitusjoner/e.v.t. militære organisasjoner.

Description Price

VBS1 Core $150.00

Animal 1 Customization Module $50.00

Australian Defense Force 1 Customization Module $50.00

OPFOR Customization Module $50.00

Special Forces Customization Module $50.00

European Regions Customization Module $50.00

Severe Climates Customization Module $100.00

Observer Customization Module $50.00

U.S. Marine Corps Restricted Access Module Contact Us

U.S. Army / National Guard Restricted Access Module Contact Us

After Action Review (AAR) Restricted Access Module

og du kan banne på at US Army/Marine pakkene koster titals ganger så mye som de prisene som er lista her

Endret av MrLee
Skrevet (endret)
den koster penger. MYE penger..hvorfor? fordi den er beregnet på statlige insitusjoner/e.v.t. militære organisasjoner.

Description  Price   

VBS1 Core  $150.00 

Animal 1 Customization Module  $50.00 

Australian Defense Force 1 Customization Module  $50.00 

OPFOR Customization Module  $50.00 

Special Forces Customization Module  $50.00 

European Regions Customization Module  $50.00 

Severe Climates Customization Module  $100.00 

Observer Customization Module  $50.00 

U.S. Marine Corps Restricted Access Module    Contact Us

U.S. Army / National Guard Restricted Access Module    Contact Us

After Action Review (AAR) Restricted Access Module

og du kan banne på at US Army/Marine pakkene koster titals ganger så mye som de prisene som er lista her

5325307[/snapback]

Gale folk :).

Jeg må vel begynne å spare.

Endret av Articfare
  • 3 uker senere...
Skrevet

Mener å ha oppfattet at REALISME var en viktig faktor for trådstarter.

Hvis du ønsker et realistisk spill i moderne krigføring så er det faktisk eneste alternativet "Americas Army"

Spillet er utviklet på oppdrak av US army som et rekrutteringsverktøy. Lastes ned og spilles gratis. Stort multiplayermiljø og ranking.

Dette spillet har mange elementer som gjør det særdeles atraktivt dersom du er ute etter realisme. Her er det ikke fart og Bunnyjump som avgjør om du er en god spiller eller ikke. Det er Teamplay, kjennskap til miljøene og kontroll over våpnene som gjelder. Kan minne litt om en militær utgave av Rainbow Six spillene som for øvrig også er utrolig bra i forhold til realisme.

Har selv spilt AA og en hel del andre krigsspill og man kommer ikke utenom disse i forhold til REALISME. Både AA og RB Six er basert på Unreal 2 grafikkmotoren og relativt greie i grafikken. AA kommer også antakelig som et av de første spillene som blir lansert med Unreal 3.0 grafikkmotoren, og det gratis til og med. YUMMIE.

Last ned Americas Army og prøv det. Du må registrere deg, og gjennomgå noen singleplayer tester for å kvalifisere deg til de feteste serverne, men det er mye moro for ingen penger.

Skrevet

Hva med Delta Force da?? Husker ingen det? Jeg husker jeg spilte det for lenge siden som liten unge :!: Men mener at det var greit på den tiden. Grei grafikk også. Det begynner igrunn å bli lite av de veldig realistiske spillene, var flere før :hmm:

Skrevet
Hva med Delta Force da?? Husker ingen det? Jeg husker jeg spilte det for lenge siden som liten unge :!:  Men mener at det var greit på den tiden. Grei grafikk også. Det begynner igrunn å bli lite av de veldig realistiske spillene, var flere før :hmm:

5409253[/snapback]

DF var et konge pill, dog krevde den voxel grafikken noe jævlig maskinkraft :ermm:

Skrevet

Til dere som har anbefalt Amerikas Army.

-Jeg har prøvd dette spillet og synes det ligner for mye cs. Det går ikke ann å ha operation flashpoint (eller realistisk stil) med cs baner.

Amerikas Army :hmm:, kanskje midt på treet for meg.

Skrevet

Day of Defeat/Day of Defeat:Source.

Call of Duty og Call of Duty 2 er ikke realistisk i det hele tatt. Våpenfysikken er helt skjeiv, finns ikke rekyll.

Har hørt mye om at Operation Flashpoint skal være bra realistisk. Har såvidt spillt dette så kan ikke uttale meg mer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...