Gå til innhold

Final Fantasy MMORPG - Xbox360

LarZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg fikk ikke tak i bladet i dag :(

5454425[/snapback]

Hva skjer? Trodde bladet skulle være ute i forrige uke.. :(

5454596[/snapback]

Det kom ut i UK forrige Torsdag, bruker naturligvis litt tid på å komme hit. Vet ikke rutinene til Narvesen, men regner med at de har faste dager for distribusjon av blader til kioskene.

::zph

Skrevet

Var på Narvesen idag og dem hadde ikke fått det enda. Men dem fikk inn utenlandske blader imorra så vi får håpe det dukker opp i hyllene da.

Skrevet (endret)

Ikke all good news akkurat...men må nesten teste det. Jeg får slenge på meg noe klær og ut i snø været.

Kommer vel med tilbakemelding om det er i hyllene om en liten time tenker jeg.

Endret av _LarZen_
Skrevet (endret)
Ikke all good news akkurat...men må nesten teste det. Jeg får slenge på meg noe klær og ut i snø været.

Kommer vel med tilbakemelding om det er i hyllene om en liten time tenker jeg.

5464097[/snapback]

Gi rapport med engang! :) Så skal jeg dra til byen hvis det har kommet Skal hvertfall koble til USB tastaturet ser det ut til.

Endret av skille22
Skrevet (endret)

Jeg klarte ikke å vente, men det var dessverre ikke kommet. Ikke i Horten hvertfall. Dette er for dårlig! :(

Endret av skille22
Skrevet

Jeg var akkurat på Narvesen torshov her i oslo. Men dem hadde ikke fåt varene sine enda....blææ. Hehe.

Jeg får ta å sjekke igjen imorra.

Skrevet
Jeg var akkurat på Narvesen torshov her i oslo. Men dem hadde ikke fåt varene sine enda....blææ. Hehe.

Jeg får ta å sjekke igjen imorra.

5464361[/snapback]

hehe. Ja skrev tidligere at jeg ble fortalt bladene kom på fredag

Skrevet (endret)
Dem får inn utelandske blader idag.

5464419[/snapback]

Er det da mulighet for at det kommer i løpet av dagen da? Eller blir det "waste of time"..

Endret av skille22
Skrevet

Vel dem skal få inn utenlandske blader idag...men dem hadde ikke vært å levert når jeg var der (snø å kaos). Jeg får se om jeg gidder å gå å sjekke igjen senere idag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...