Gå til innhold

Bilnavigasjon fra PRIX?


JoaJoa

Anbefalte innlegg

Noen som har erfaring med Axxion GPS-374? Den som går som knalltilbud på prix for tiden?

 

evt hørt om Axxion før? aldri hørt om axxion, og vet ikke hva jeg skal se etter når jeg leser spesifikasjonene på en bil-gps..

 

Min mor som skal kjøpe til min far, så hun spurte meg, men jeg har lite/null erfaring med slike...

 

Så takker for alle svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ting du bør se på:

- skjerm

- minne

- batteri?

- holder?

- høyttaler

- operativsystem

- gps programvare

- muligheter for oppdatere kart?

- kobling mot mobil? (bluetooth)

 

Ellers er det ofte helt enkle og greie navigasjoner de selger der, men duger sjeldent til så mye annet. Og kartprogramvaren kan være vanskelig å få oppdateringer til...

Lenke til kommentar
Husk at hvis du kjøper på Prix, får du overhodet ingen support. De kan null om slike produkter og er også lite behjelpelige når/hvis produktet blir ødelagt. Gå heller til en forhandler som har peiling på den typen varer.

5312365[/snapback]

 

Og akkurat derfor spør man ikke betjeningen på prix, man ringer axxion.

Og skulle alt gå i dass har du kjøpsloven.

Har aldri hatt noen problemer med axxion, og uten at jeg skal si det sånn kjempe sikkert så tror jeg det er 1 års fri kundeservice på alle produktene deres.

Har ikke prøvd dette settet men skulle tro at det er et billig produkt og løsningene deretter.

Men hvis du bare er ute etter kjapp GPS er sikkert dette like bra som noe annet.

Ingen vits å kjøpe super-highdef-ultra-GPS-navigasjonspakke i børsta stål med innebygged pc sync og wifi hvis du bare skal finne raskeste veien til svinesund uten bomstasjoner.

Løp og kjøp.

 

Edit: Og spessielt hvis det er til foreldregenerasjonen, som vanligvis skyr all form for morro elektronikk som pesten.

Endret av Darksun
Lenke til kommentar
Ingen vits å kjøpe super-highdef-ultra-GPS-navigasjonspakke i børsta stål med innebygged pc sync og wifi hvis du bare skal finne raskeste veien til svinesund uten bomstasjoner.

 

High Def. :w00t: hehe, fin Letterman-episode..

 

Kjører selv en Ipaq og greier og greier. Masse muligheter der, men er jo litt styr, så den blir jo brukt stort sett på lengre turer. En sånn ferdig boks gjør det den skal, og bare det. Men undersøk om karta er oppdaterte, jeg bruker TomTom, og det er ikke før nå i den siste versjonen at jeg kan kjøre til gatenavn i enkelte utbygd-tettsteder..

Endret av rikardo
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Har gått i 2 dager og vurdert å kjøpe en slik.

 

I dag bestemte meg. Tok noen minutter for å få kontakt med satelittene men er sikkert vanlig.

 

Ellers så fungerte den veldig bra, norsk meny, stemmestyring. La inn adressen hjem fra butikken og den guidet meg helt perfekt. Dersom jeg kjørte utennom ruten beregnet den ny rute.

 

Dette er jo et billig produkt, men jeg syns det er greit nok til den prisen. Dersom du er redd for et ukjent merke vet jeg at Garmin har en i samme prisklasse som passer perfekt for bil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...