Gå til innhold

Windows Vista™: Informasjon og diskusjon


iMono

Hva tror du SP1 vil gjøre for din installasjon av Windows Vista?  

450 stemmer

  1. 1. Hva tror du SP1 vil gjøre for din installasjon av Windows Vista?

    • Den vil gjøre Vista perfekt.
      29
    • Den vil gjøre Vista bedre, men ikke perfekt.
      243
    • Den vil ikke gjøre noe. Vista er perfekt for meg.
      4
    • Den vil ikke gjøre noe. Vista er ikke noe for meg uansett.
      15
    • Vista vil kanskje bli bedre, men ikke mye.
      90
    • Vista er fortapt - med eller uten oppdateringer.
      70


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det skulle vel gå ann å logge inn i VGA-modus?

7502125[/snapback]

Fikk ikke opp VGA-mode nei. Men prøvde vanlig Safe Mode og det fungerte. Men i Safe Mode fikk jeg desverre ikke opp alternativene om å clone skjerm osv. Kan bare forandre litt på oppløsningen.

 

Edit : Da fungerte det serru, serru. Etter restart i Safe mode fungerte det som før. Men takk for hjelpen Tordenflesk :)

 

Mvh, Erlend

Endret av VolcomStone
Lenke til kommentar
Mitt nye skjermkort Nvidia 7800GT hjalp jo veldig på scoren, opp fra 3,1 og 3,2 til 5,7 og 5,9

Sammen med min nye skjerm (Dell UltraSharp 2007WFP 20.1" Widescreen) ble det jo nesten en ny maskin

Mangler nå bare litt raskere ram

7495569[/snapback]

Litt artig i grunnen, jeg har et 7800GS, og har 0,2 poeng bedre gamingscore enn deg :)

7501165[/snapback]

 

Grunnen kan vel være at jeg bare har psi express x4 på mitt hovedkort?

Lenke til kommentar
Hei!

Sånn som jeg har skjønt det så er det en standard cd

Nei, det er en DVD
og så velger man edition på nett.
nei, man velger det under installasjonen, og når du en gang kjøper Vista i butikken blir det serialnummeret som bestemmer for deg.
Er det enda mulig og formatere og så installere vista som en clean install, på samme måte som man gjør med xp cdn?
Ja, Vista må innstalleres ja. MS bedriver ikke voodoo(selv om det noen ganger kan virke sånn :p)
Lenke til kommentar
Jeg har innstallert PC Suite, men det var ikke direkte enkelt, måtte starte innstallasjonen, og så gå i temp mappen og med et editeringsverktøy redigere msi installeren for PC Suite. Hvis du absolutt vil ha det installert kan jeg prøve å finne igjen instruksjonene.

 

Men fant et mye bedre alternativ litt frem i denne tråden MyPhoneExplorer, som gikk rett inn i Vista, og som etter mitt syn også er mye bedre enn Sony's eget. Kanksje med untak av film og bildebehandlig, hvis det er viktig.

 

link til My Phone Explorer for Sony Ericsson

7490690[/snapback]

Har prøvd My Phone Explorer, det hadde ikke muligheten for oppkobling mot nett gjennom GPRS/EDGE/3G.

 

Fant ut at du får denne muligheten hvis du legger inn driverene til telefonen manuelt så funker det :)

Lenke til kommentar
Finnes det noe ekstern-disk ikon til Vista som ligner på de andre harddisk ikonene?

7508405[/snapback]

 

 

Hvis du går på egenskaper på desctoppen, endre mine ikoner (der man får mine dokumenter, IE, min datamaskin, søppelkurv etc) der kan man bytte ikon på de ikonene man vil. jeg tok en kjapp titt og du skal finne noe hdd-ikoner der!

Lenke til kommentar
Hvordan kan jeg sette Opera til default her da? Vil liksom velge Opera enn IE som default program på http-protokollen..

 

Hjelper liksom lite å sette Opera osm default leser av .html og lignende..

7527640[/snapback]

Prøv å kjøre Opera som administrator, og så hak av for .html o.s.v. i Opera.

7527966[/snapback]

Neinei, ikke sette standard som html og slikt.. det er jo bare fil-endelser..

Jeg har gjort det..

 

Jeg snakker om protokollen jeg..

 

For når jeg trykker på en link på msn, så åpner IE seg istedet..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...