Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Hvorfor kjører så få BMW Merce osv.?


MagnusW

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Etter å ha tittet litt rundt på Bil-forumet her må jeg si det er mange som kjører litt bedritne biler. Mye harry-Golf og annet skrap.

Er det ingen som kjører noe ordentlig stil? Som BMW Z4, 5-serie, M eller Mercedes CLK, SL, SLK og den slags?

 

 

Den dagen jeg fyller 18 og får lappen skal jeg ha BMW Z4 :love:

5302916[/snapback]

For det første så lurer på hvor gammel du er?

 

For det andre så lurer jeg på om du har noe peilig i det heletatt på priser og forsikringer.

 

Aldri i livet om du har jobbet deg til en Z4 i og med at du er under 18. Så om du i det heletatt får en Z4, så har du fått penger, eller arvet. Og om du har det. Tror du alle får så mye penger eller arver så mye penger? I tillegg finnes det folk som finner smartere ting å bruke pengene på, om det er snakk om så mye i en så ung alder. Investere dem i noe som gikk gi så mye tap, som en ny bil.

 

For å være ærlig så begynte jeg å flire når jeg leste det du skrev ;)

Lenke til kommentar
Z4 blir en realitet når jeg er 18, I promise!

5303187[/snapback]

Er det nå jeg skal være forhåndsdømmende og si at det ikke forundret meg at du kom fra Asker/Bærum..? :)

5304547[/snapback]

 

 

hehe seffern gjør han det... asker/blærum sto det i profilen :nei: han får nok bil av pappa til børstaen sin

Endret av exs
Lenke til kommentar
Det er vel kanskje fordi de som skriver her ikke er mørke brune....

Normal kjekk norsk! ungdom kjører ikke mafia bil og selger "sukkertøy" på plata vet du...

 

 

Litt ironisk at det skulle komme fra en som kaller seg "weedman" ;)

5311115[/snapback]

 

Jeg plager ingen med det jeg driver med, og tjener ikke penger på det heller, selv om det ikke hadde vært vanskelig..... og jeg er blek og rund, hehe... og kjører ford!

Lenke til kommentar
Etter å ha tittet litt rundt på Bil-forumet her må jeg si det er mange som kjører litt bedritne biler. Mye harry-Golf og annet skrap.

Er det ingen som kjører noe ordentlig stil? Som BMW Z4, 5-serie, M eller Mercedes CLK, SL, SLK og den slags?

 

Kanskje litt tilfeldig, men min neste bil blir enten Z4 eller 200 SLK (kanskje 320 hvis økonomien tillater det)....

 

 

 

mvh

Pantera

Lenke til kommentar
men du Pantera, hvilke bil tror du detvblir a? ny eller brukt?

 

Uansett om det blir Z4 eller 200 SLK, så blir det nok brukt (max 3 år gammel). En ny Z4 koster i dag over 450K, ihvertfall for en 2,2 eller større. 2,0 blir litt lite....

 

Regner med at det blir import når jeg er ferdig med lånet på S40'n til neste år engang, og 10% høyere bonus på forsikringa :D

 

 

 

mvh

Pantera

Lenke til kommentar
Kommer ikke Z4 bare med 2.5 på 192hk, og 3.0 på 200og x antall hk (husker ikke i farta)

 

Z4 kommer med 4 forskjellige motorstørrelser:

2,0i med 4 syl og 150 hk (ny i år)

2,2i med 6 syl og 170 hk

2,5i med 6 syl og 192 hk

3,0i med 6 syl og 231 hk

 

Prisen på 2,0i ligger vel rett i underkant av 400 000 her i Norge.

 

 

 

mvh

Pantera

Lenke til kommentar

Klart at vi kjører stil, derfor kjører eg Alfa Romeo 75 så snart skiltene kommer på. Har disponert eller eigt diverse BMW og Mercedes og det er kjedelige stygge møkkabiler i forhold til Alfa.

 

Spesielt den sorte 164'en eg hadde før 75'en hadde jo meir stil enn et dusin taxier og kebabtraller tilsammen. :D

Lenke til kommentar
Der har vi endelig en som kjører stil, hehe :p

 

Weedman, du kan ikke mene at Z4 er en mafia bil?! Det er jo så langt fra mafia du kan komme!

Mafian kjører eldre BMW 3 eller 5 serie sedan som er sinnsykt stylet og tunet!

 

men du Pantera, hvilke bil tror du detvblir a? ny eller brukt?

5312194[/snapback]

 

Nei, har heller ikke sakt at den er det, poenget var at BMW er black mans wagon...

Z4 er en BgMW.... black gay mans wagon

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...