Jump to content
Sign in to follow this  
quakie

Kjempekult LAN spill:Rune!

Recommended Posts

På sist LAN tok en venn med seg et "nytt" spill. Det vi si det var gammelt! sikkert nesten 10 år :!: !! Rune:Valhalla et eller annet...

Men vi fant ut at dette var et internettspill, et kult et sådan :dribble:

Vi testet det ut på LAN og det var en drøss av forskjellig modes, bla arena fights(litt som glodiator match!) osv..

Vi spilte 4 stk og spilte det hvertfall i et par timer, dette anbefales.

Grafikken ligner litt på gamle UT sin grafikk og det er veldig uavansert bare plukk opp våpen og slåss, max 4 knapper å huske på :w00t:

Dette var helt vilt morsomt!! Anbefales :thumbup:

(Bare gjenstår om dere finner det :hmm: )...

Det er vel gjerne ikke 10 år gammelt, dog ikke så alt for langt unna.

Veldig bra spill er det i allefall. Genialt for sin tid. Det finnes en god del mods til spillet også, inkludert en COOP mod, slik at du og kompisene kan spille singleplayer sammen! :)

Det er vel gjerne ikke 10 år gammelt, dog ikke så alt for langt unna.

Veldig bra spill er det i allefall. Genialt for sin tid. Det finnes en god del mods til spillet også, inkludert en COOP mod, slik at du og kompisene kan spille singleplayer sammen! :)

5307952[/snapback]

Vi fant ikke noen singleplayer del, hvordan spiller du den? :hmm: Hadde jo vært morro :!:

Øøh, hvordan du spiller singleplayer? Du starter vel egentlig opp spillet og starter kampanjen slik som i alle andre spill.

5308324[/snapback]

Det jeg mener er at jeg bare fant online muligheter i spillet... :!:

I startmenyen står det bare menyer som omhandler find servers, host server også lignende... Jeg fant ihvertfall ikke noen single player del :no:

Var vel ganske sent på kvelden når vi spilte det også, det kan være det :blush:

Kanskje multiplayer og singleplayer har egne oppstartsikoner eller noe sånn.

Ellers kan det jo være at du har en liten versjon av spillet som kun har multiplayer (en warez-versjon kanskje? ;) ).

Edited by MeTa][iC

Rune ja! Den har jeg faktisk liggende her. Spilte bare litt, dessverre.

Går det an å spille over nettet, og er det noe community, altså noen som spiller?

Rundet, rulet alle i det på lan, ble gammelt... :(

Men hadde vel vært artig å fått noe lignende på 360 eller Revolutions. Hadde jeg absolutt brukt litt penger på.

Rune ja! Den har jeg faktisk liggende her. Spilte bare litt, dessverre.

Går det an å spille over nettet, og er det noe community, altså noen som spiller?

5308940[/snapback]

Husker eg spelte det over nett. Ganske artig. Tipper du

finn ein del som speler det fortsatt.

Kanskje multiplayer og singleplayer har egne oppstartsikoner eller noe sånn.

Ellers kan det jo være at du har en liten versjon av spillet som kun har multiplayer (en warez-versjon kanskje? ;) ).

5308701[/snapback]

Nei det er original, Halls of Valhalla(tror jeg). En kamerat som har det så. Det er noen som spiller det på nettet :!: (fortsatt)!

jeg har installeren til Rune Gold Version, som inneholder Single Player og spill over nettet, jeg fant nedlastningsadressen:

http://www.megaupload.com/?d=51o4hh4w ;)

Last ned Megauploaderen og så lastes spillet ned automatisk, og en bonus er at det ikke tar lang tid! ;)

(Man må ha WinRAR, og man må muligens bli medlem på siden for å få Megaupload-installeren, men det er ikke vanskelig å gjøre.)

Edited by tremonster