Gå til innhold

My Name Is Earl kommer på TV3!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Veldig morsom serie. Ang. sesong 2:

 

Earl Has Been Renewed For Season 2:

 

NBC has rewarded My Name is Earl (Thursdays, 9-9:30 p.m. ET) and supplied The Office (Thursdays, 9:30-10 p.m. ET) with full-season orders of 22 episodes each through the 2006-07 season, it was announced today by Kevin Reilly, President, NBC Entertainment.

 

"The strength of the ratings and performance and the quality of these two shows make this a very easy decision," said Reilly. "We are confident that these comedies will only continue to increase in popularity."

 

In "Earl," the title character (Jason Lee) has taken one too many wrong turns on the highway of life. However, a twist of fate turns his life into a tailspin of life-renewing events. Earl won a small lottery, and, after an epiphany, he is determined to transform his good fortune into a life-changing event as he sets out to right all the wrongs from his past.

 

In its first season, My Name is Earl has been nominated for two Golden Globes, two Screen Actors Guild Awards, one Directors Guild of America Award and three Writers Guild of America Awards. It has also won the coveted People's Choice Favorite New Television Comedy Award.

 

Joining Earl along his quest to cleanse his karma are a few dim-witted friends: hapless brother Randy (Ethan Suplee) and the very sexy Catalina (Nadine Velazquez). Even Darnell (Eddie Steeples), a worker at the Crab Shack where Earl drinks beer, offers his support. But it's Earl's ex-wife Joy (Jaime Pressly) who won't lift a finger to help unless there's something in it for her.

 

Created and written by Greg Garcia (Yes, Dear), My Name is Earl is executive produced by Garcia and Marc Buckland (Medical Investigation, Ed). The series is produced by Amigos de Garcia and Twentieth Century Fox Television.

 

:D

Endret av Agressive
Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...
  • 1 måned senere...
Var herligt med ny sesong ble så enormt glad da det begynte igjen men vet noen tilfeldigvis hvor jeg kan få tak i sesong 1 på dvd? og et spm til blir det noen sesong 3 evt 4?

6953200[/snapback]

 

Jeg vill også ha Earl på DVD da jeg bare har fått sett ca 60% av episodene...'

 

Undersøker nå :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 1 år senere...

hmm dem er tomt for manus så dem har ikke mer å spille inn mener jeg å ha lest. men om de avslutta sesongen eller om de skal forsette på samme sesongen i senere tid vet jeg ikke.

jeg syntes det var en ny vri på sesong 3 som handlet mest inne i fengselet, og at han ikke hadde listen som han fulgt men gjorde æren for Sjefen i fengselet for å komme seg raskere ut av fengselet. syntes denne sesongen har vært hittil den svakeste men for all del var en morsom sesong dette :) håper på more seasons to come jeg ;)

Lenke til kommentar
hmm dem er tomt for manus så dem har ikke mer å spille inn mener jeg å ha lest. men om de avslutta sesongen eller om de skal forsette på samme sesongen i senere tid vet jeg ikke.

jeg syntes det var en ny vri på sesong 3 som handlet mest inne i fengselet, og at han ikke hadde listen som han fulgt men gjorde æren for Sjefen i fengselet for å komme seg raskere ut av fengselet. syntes denne sesongen har vært hittil den svakeste men for all del var en morsom sesong dette :) håper på more seasons to come jeg ;)

 

Så det er usikkert om det er sesong 4 som starter igjen etter streiken er over eller om de bare fortsetter på samme sesong?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...