Gå til innhold

Bilde av Idol-Tone fra Topp


Anbefalte innlegg

HE_HE

blabla..Btw, jeg har hår på tissen og er ferdig med stemmeskiftet O_O.

5313508[/snapback]

 

jaja, kan godt være du har hår på tissen, men stemmeskiftet er ikke over bare fordi du har fått mørk stemme - fjor10zzz

5313531[/snapback]

Etter det jeg vet, så er det sånn ca ferdig etter man har fått dypere stemme og at stemmen ikke plutselig vrir seg og blir kjempelys midt i ett ord lenger. Jeg har fått dypere stemme og får ikke sånne plutselige stemmevrenginger(med mangel på bedre ord). Jeg sa det du quotet ovenfor fordi han kalte meg en prepubertal fjortiss( som visstnok er de eneste to ordene mange på forumet her kan ), og det var egentlig mest ment som kødd.

 

Jeg synes forresten dere er patetiske og oppfører dere dumt, dere som er over 14 og tror derfor automatisk at dere er modne og voksne og eier forumet.

 

Da er jeg ferdig i denne tråden, ta det heller over pm i stedet for å tøffe dere for andre "kule" medlemmer på forumet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ja, men kan ikkje noen få ræven i gir å få det bildet inn her då? begynner å bli skikkelig irritert snart, flere sier at dei har bilde men har ikke tid å scanne det. tullprat.

5315895[/snapback]

 

Skal prøve å finne det bladet så jeg får tilfredstilt alle de 50 datanørdene som har vært innom her. Imens kan dere vel gjøre noen datating imens?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...