Gå til innhold

Bilde av Idol-Tone fra Topp


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan det virkelig være så inni hamperæva vanskelig å skaffe det h******* bladet, og scanne det inn?? :realmad: Jeg skulle selvfølgelig ha gjort det, hadde jeg bare hatt tid :idea: .... Men jeg skal vedde ballehåra mine på at det er en eller annen kar som har tid her!!

 

Vis at du kan ta litt initiativ nå!

5297038[/snapback]

Noen har alt for lite å gjøre. :roll:

Lenke til kommentar
TOPP er ikke det et populært jenteblad?

 

Det må da være noen som hare en søster de kan låne bladet av :wallbash:

5297390[/snapback]

Eller ei jente (som er medlem) som har det?

 

Det er forøvrig et ungdommsblad, dvs. bladet er rettet til både jenter og gutter. :)

5297441[/snapback]

Jeg leste det i mange år, mange gode svar i Mona og Mikkel (hvis jeg ikke husker feil navn nå) om ting jeg lurte på. Jeg er ikke like bekymret over når jeg får hår rundt tissemannen lengre, men det var fint å ha. :)

Lenke til kommentar

En del spam fjernet. Mer dårlig oppførsel av den sorten vil medføre at det ikke ligger noen presang fra nissen til jul, samt at denne moderator vil gi en fin fin advarsel i før juls presang ;)

 

Regner med at folk har dårlig nok tid nå i før-juls tiden med juleshopping m.m. slik at man ikke har tid til mer unødvendig posting(les; spam).

Lenke til kommentar
Hva var galt med mitt svar, egentlig? Var mitt mer spam enn det andre her?

Forstår ikke at så mange gutter kan sitte å skrike etter et bilde i et blad, men ingen av dem gidder faktisk å reise seg og gå i butikken å kjøpe det. Skrik, skrik.

5297890[/snapback]

Vi venter på at noen skal scanne det, ingen betaler 50kr eller hva det er for brystvorter.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...