Gå til innhold

Den store Warlock tråden...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
neinei, når drain soul har KILLING BLOW proccer den, noe som skjer dritsjeldent, derfor unødvendig t alent. En annen itng er at locks ikke har mye spirit, derfor er 200% regen helt unødvendig. Er lvl 52 med  60 spirit tror jeg det var.

5294148[/snapback]

neinei, nar du har killing blow er det vel den proccer? så det som skjer her er vel at petten hans har killing blow?

5344456[/snapback]

Det er chokke som har rett her.

5344615[/snapback]

Har testet det nå. Tok mob ned til 5-600 hp, kalte tilbake pet, skjøt Shadowbolt og brukte soul drain mens shadowbolt var i luften. Fikk fortsatt buff selv om drain soul aldri "ticket(v)".

Jeg respeccet 7/31/13 i går men siden jeg er kun lvl 57 mangler jeg to poeng i destuction og ett i affliction. Men jeg må si, det eier! Jeg har ikke fått testa å ressa succubus og sånt enda men soul link var sjikkelig bra! Gikkk igjennom Brd uten å få aggro en eneste gang med imp ute!

har prøvd builden og allt man gjør er og spamme dots/drain life og vente på at nightfall proccer elendig build imo

Jepp, mye kjekkere å seduce, spam shadowbolts, seduce, spamspam, spesielt mot undeads som kan break 2 av 3 mulige fear/seduces. :roll:

Taper ikke mot noen classes nå, utenom uber epic geared warriors- (fortsatt mulig med succubus ute) og shadowpriests.

Edit: Begynner dog å bli litt lei pvp, så prøver å skaffe meg guild for øyeblikket (shadowbolt spam :p )

CoS= -75 shadow/arcane resist, +10% shadow arcane dmg

CoW= -75 fire/frost resist, +10% fire/frost dmg

;)

Endret av M@R7!N
Trenger noen "grinde levele opp" talenets til min lock som er level42nå, de talentsa ja hadde laget selv var ikke helt i boks. :)

5403282[/snapback]

affliction ned til og med dark pact og deretter bevege deg inn på demonology og fylle opp alle tier 1 talentsene og til slutt ta improved shadowbolt+raskere casting time på shadowbolt ;)

Trenger noen "grinde levele opp" talenets til min lock som er level42nå, de talentsa ja hadde laget selv var ikke helt i boks. :)

5403282[/snapback]

Du kan jo se på denne videoen og bedomme om dark pact lønner seg ;)

Bortsett fra at den har blirr nerfa da:(

Endret av PyroCX

5403282[/snapback]

5403798[/snapback]

nerf hæ?

5403951[/snapback]

Man får ikke like mye xp per mob.

5403282[/snapback]

5403798[/snapback]

nerf hæ?

5403951[/snapback]

Man får ikke like mye xp per mob.

5404106[/snapback]

trodde du mente de hadde nerfa dark pact ^^

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...